Asi oli 30km sõitnud ja vaid ühe stardi tänavarehviga Kas saab need plekid mingitmoodi asendada? Mõtlesin et kui needid maha lõigata ja osta kõvasulam poldid sinna, mis keevitusega kinni punktida aga sinna mingit teraslehte vaja, milles augud peavad 100% täpselt olema et asi´ka tasakaalu jääks?
Pole finantsi et uus korv osta ja selle siduri tootmisega tegelevad veel vaid 1-2 firmat ning korvi eraldi nad müüa ei tahagi, viimati ostsin päris soolase raha eest terve komplekti.
Viimati muutis jeff01, 01.06.2008 22:35, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ma uurin aga ma ei usu seda, kuna sai tellitud suvalisest väikepoest (nad olid suht ainsad kes said selle 2 päevaga mitte 3 nädalaga nagu autoekspert pakkus) ja ei tšekki ega midagi ei saanud kuna tehti alet ja maksin sulas jne... Sellist asja vist pole nagu olemas kui LUKI maaletooja ja autopoed tellivad soome ladudest
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Eks käin sealt läbi (Pidin seda niikuinii homme neile manima minema) aga omal küll erilist usku pole. Aga remondi variant muidu teie arust võimalik ja tasuks seda teha? Kahju päris mitmeid tonne maksvat asja 10.- eest kuusakoskile anda. Mul on eelmine korv alles ja uus sai tellitud lihtsalt niisama profülaktilises mõttes kui oli plaan slikkidega sõita. Vana korvi lamellid pole kindlasti enam nii tugevad ja ka tööpind nii sile, eelmise korvi plekke siiski ei julge nii sama sisse pista kuna ehk ei kannata noodki plokksilda ja e30 arvestuses küllaltki head pidamist
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Minu autol on sidur selliseks mutunud peale käiguga pidurdamist. Siis lamell peab hakkama tagurpidi tööle, tekivad murdekohad lamellile ja lähevad lõpuks katki. Kui leiad koha kus see korv korda teha siis mul on ka üks sachs racing korv millel samad vigastused ja võiks ka korda teha kui võimalik...
ei kasuta kergendatud hooratast, kasutan seda vanatüübi sidurit sellele mõeldud hoorattaga, kuna uus tüüp oli kahe massiline ja kui ma ei eksi siis vähemalt 4kg raskem. Käiguga pidurdamise tõttu tekib tõesti seal loll pinge kui mõelda seda tegin ma aga nö mõistlikult, vähemalt midagi erakordset ei toimunud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ei olegi vaja üldse midagi erakorralist teha - päris lihtsalt läheb katki...
Tegelikult tuleks autole panna korralik jäik korv aga ma ei raatsi seda osta. Kasutan hetkel 1300 eek maksvat 325ix korvi mis on u. 10 korda normaalsest odavam, hetkeseisuga juba kolm üritust vastu pidanud...
ei tea kas need korvi 2 osa on eraldi tasakaalustatud või koos kaldun arvama et koos ja kokku tuleb panna täpselt samasse asendisse (Se õnneks sai ära märgitud.)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Oli viimane kord kaks korvi kõrvuti Audi 200 20v 3b moto oma ja bmw vana tüüp. Korvi kinnitus avad sama koha peal ainult tihvtid teistes kohtades. Audi korv talub tehasest juba 450nm+
njh, kahjuks ei ütle mulle bmw vana tüüp eriti palju kuna mootoritüüpe on kümneid ja kõigil neil uusi ja vanu sidureid. Muidu kui sobiks nii suuresti nagu räägid hakkaks selle peale mõtlema küll aga ei taha uskuda et bmw-gi vaid 10% varuga korvi on teinud ja tema maksimum nmi mootori nmiga võrdseks pidada saab.....sel mootoril stockis 315nmi. Olen lihtsalt õnnetu juhus, kes kannatab B varuosa kehva kvaliteedi all.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Siin ei ole üldse probleem selles palju ta mootori jõudu vastu võtta jõuab. Minul läks 550nm sidur autol millel vaid 300nm kanti. Probleem on selles et need plekitükid töötavad vaid ühte pidi. Teistpidi töötades lähevad kohe krussi ja katki. Vaja on ilma plekiribadeta racing korvi.
jeff01 kirjutas:njh, kahjuks ei ütle mulle bmw vana tüüp eriti palju kuna mootoritüüpe on kümneid ja kõigil neil uusi ja vanu sidureid. Muidu kui sobiks nii suuresti nagu räägid hakkaks selle peale mõtlema küll aga ei taha uskuda et bmw-gi vaid 10% varuga korvi on teinud ja tema maksimum nmi mootori nmiga võrdseks pidada saab.....sel mootoril stockis 315nmi. Olen lihtsalt õnnetu juhus, kes kannatab B varuosa kehva kvaliteedi all.