Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Nii, on autole tekkinud selline asi, et jätab tühikäigul vahele vahepeal! Külmamootoriga ei võta kõiki silindreid taha, kui külmamootoriga käima läheb siis on pöörded alguses u 1500 ja kõiguvad. U minuti töötab siis langevad alla 1000. Diagnostikas on käidud, seal öeldi, et kõik peaks korras olema. Küünlad on vahetatud!
Äkki on ideid, mis võiks viga olla?
Sai puhastatud, kõikvõimalikud pistikud ja pistiku pesad. Maha võetud süütepool, selle küljes olevad pistikud ka ülekäidud ja tundub, et probleem on lahendatud, selleks korraks!
Äkki on ideid, mis võiks viga olla?
Sai puhastatud, kõikvõimalikud pistikud ja pistiku pesad. Maha võetud süütepool, selle küljes olevad pistikud ka ülekäidud ja tundub, et probleem on lahendatud, selleks korraks!
Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainultvuchmann kirjutas:Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt

Antud masinast ei tea midagi, aga Lambda ei pea külmalt üldse töötamagi!Rain573 kirjutas:Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainultvuchmann kirjutas:Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt. Edasi liigub muidu päris hästi ei saa kurta :D
Tühikäik? Vaata tühikäigu mootorid, klapid, TPS anduris tühikäigu klemm äkki, või üldse TPS kalab, vaakumlekked jne.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
paar pilti ka siia vahepeal 
Hea, et selliseid inimesi on kes julgevad, teha aga tunnistada ei julge. Mul võrus juba 2 autot ilusti ära pargitud


Läheb siis sumpa ehituseks. Alustus on tehtud, pool võitu

Kuidas oleks õigem teha? Kas nii et panna sukast tahapoole jämedam toru või jätta samaks? Esimese läbimõõt on naguinii 53 mm. Kas asendada katalüsaator sirge toruga või resonaatoriga?
Algul oli plaan selline, et panna kataka asemele resonaator, keskmine pütt vahelt ära ja viimase jätaks samaks. Või peaks viimase ka otseläbi panema?
pilt väikesest turbost ka


Hea, et selliseid inimesi on kes julgevad, teha aga tunnistada ei julge. Mul võrus juba 2 autot ilusti ära pargitud

Läheb siis sumpa ehituseks. Alustus on tehtud, pool võitu

Kuidas oleks õigem teha? Kas nii et panna sukast tahapoole jämedam toru või jätta samaks? Esimese läbimõõt on naguinii 53 mm. Kas asendada katalüsaator sirge toruga või resonaatoriga?
Algul oli plaan selline, et panna kataka asemele resonaator, keskmine pütt vahelt ära ja viimase jätaks samaks. Või peaks viimase ka otseläbi panema?
pilt väikesest turbost ka

Eile õhtul autoga sõites juhtus selline asi, et turbo rõhk tehase kella järgi läks lambist lakke. Selle tehase kellapeal on max 1.6 bari see seier läks veel kõvasti üle selle
. Tagumikuga oli ka tunda, et midagi nagu toimub, ja hääl on ka vahetevahel nagu lennukil, siis kui rõhk üles läheb. Selline tunne on ka veel, et varem läks rõhk aeglasemalt 1,2 bari peale kui praegu 1,6 + peale.
Kust viga otsida? On kellegil mingeid ideid?

Kust viga otsida? On kellegil mingeid ideid?
Elektriline turbo 
Tegelikult kas ei või tegu olla secondary air injectioni algusaegade versiooniga?

Tegelikult kas ei või tegu olla secondary air injectioni algusaegade versiooniga?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.