Toyota Supra 3.0T Markel
väga kena aeg 5+
suve jooksul ehk tuleb 2 koht ka ära siin http://www.dragtimes.com/Toyota--Supra-Drag-Racing.html
60ft aeg on impressive haapsalu lennuka kohta
suve jooksul ehk tuleb 2 koht ka ära siin http://www.dragtimes.com/Toyota--Supra-Drag-Racing.html
60ft aeg on impressive haapsalu lennuka kohta
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Nope.Astrona kirjutas:Pead oma profiilis Best ET ära vahetama nüüd. Loodetavasti saad seda veel korduvalt teha. Sellise 60ft'ga peaks sajani kiirendus 2sek kanti olema?Markel kirjutas:Ega mul pole palju miskit öelda, numbrid räägivad enda eest!
9,6@240 60ft-> 1.36Markel
Väga lihtsustatud arvutus:
60' = 18.3 m
s=at2/2 -> a = 2s/t2 = 36.6/1.85=19.8 m/s2 ehk 2G
100 km/h = 27.77 m/s
0-100 on seega 27.8/19.8 = 1.4 sek
2 sek sajani on a la 1.55 sek 60 ft
1.käik on 0-93kph / 1.45s
Markel, tänud sõidu eest.
Pärast tahan videost vaadata mis toimus, sees eriti sittagi aru ei saanud... BOst kuni finišini käis kõik liiga ruttu. Launch oli kõige muljetavaldavam hetk, siis sai rada kiiresti läbi (kahju), varjuga pidurdamine, 10.4s aeg. Nimelt jõudu sai natuke juurde võlutud enne viimast starti ja see oli Markelile natuke uus jälle 
Peasüüdlane ise

Markel, tänud sõidu eest.


Peasüüdlane ise

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Nautige siis, kes kohapeal ei olnud:
http://www.youtube.com/watch?v=8SZS7qcEKMo
http://www.youtube.com/watch?v=8SZS7qcEKMo
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
kas videos olev sõit oli parim? kui jah, siis käiguvahetuste kiiruste arvelt saab kindlasti veel palju juurde ampsata 

Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sellise väände ja võimsuse juures ei saa endale käiguvahetusel eksimust lubada ma arvan, parem veidi aeglasemalt aga kindla peale alguses. Aeg on muidugi julm, B klassist sellist pauku vast ei oodanud keegi.wirx kirjutas:kas videos olev sõit oli parim? kui jah, siis käiguvahetuste kiiruste arvelt saab kindlasti veel palju juurde ampsata

100% nõus ja egas isegi ei julgeks uue mootoriga autol WOT-i väga vajutada kohe...tasa ja targu...K24 kirjutas:Sellise väände ja võimsuse juures ei saa endale käiguvahetusel eksimust lubada ma arvan, parem veidi aeglasemalt aga kindla peale alguses. Aeg on muidugi julm, B klassist sellist pauku vast ei oodanud keegi.wirx kirjutas:kas videos olev sõit oli parim? kui jah, siis käiguvahetuste kiiruste arvelt saab kindlasti veel palju juurde ampsata
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
mootor pole nii uus midagi.
Me tegime natuke targemalt, et katsetasime esmalt mootori pingis ära, et rajal üllatusi ei tuleks. Pingis sai kordi 10 vast tehtud full boost tõmbeid 9500rpm-ini, et oleme ikka kindlad, et miskit rajal ei juhtuks.
Seega , kui keegi annaks ämbriga pidamist juurde, saaksime ka õige rõhuga sõita, hetkel siis ainult WG vedrude peal ja vääägaa madala boostiga.
Aga väiksed ettevalmistused veel ja siis juba Speedestil näeme
Me tegime natuke targemalt, et katsetasime esmalt mootori pingis ära, et rajal üllatusi ei tuleks. Pingis sai kordi 10 vast tehtud full boost tõmbeid 9500rpm-ini, et oleme ikka kindlad, et miskit rajal ei juhtuks.
Seega , kui keegi annaks ämbriga pidamist juurde, saaksime ka õige rõhuga sõita, hetkel siis ainult WG vedrude peal ja vääägaa madala boostiga.
Aga väiksed ettevalmistused veel ja siis juba Speedestil näeme
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD