Tundub et sa ei ole väga tähelepanelikult lugenud seda teemat.Marko kirjutas:2-3kg??? patareidest räägidAstrona kirjutas:Nitroballooni eemaldamine üldiselt originaalmassi ei vähendaSee u. sama, et pesin rattakoopad ära, sain 1kg kergemaks.
Kerged akud on 2-3 kilo, rasked 20-30kg.![]()
kui 3kg mingi aku siis mahtuvust seal küll olla ju ei saa. aku sees ju nn tina mis annabki akule mahtuvust või eksin? mitu Ah akul on mis kaalub 3kg? ja mingi link või viide tootajle ei teeks ka paha
Auto kaal kergemaks
Sinu jaoks panen veel kordMarko kirjutas:2-3kg??? patareidest räägidAstrona kirjutas:Nitroballooni eemaldamine üldiselt originaalmassi ei vähendaSee u. sama, et pesin rattakoopad ära, sain 1kg kergemaks.
Kerged akud on 2-3 kilo, rasked 20-30kg.![]()
kui 3kg mingi aku siis mahtuvust seal küll olla ju ei saa. aku sees ju nn tina mis annabki akule mahtuvust või eksin? mitu Ah akul on mis kaalub 3kg? ja mingi link või viide tootajle ei teeks ka paha
Motoratta oma
aku kaalub max 2 kg.
Probleemita kaivitub Type-R'i 2.0 mootori, kuid sober selle akuga ei soida iga paev, vaid voistlustel!
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
ok ok, mitte originaalis vaid enne vidinate eemaldamist 
27kg kaalus aku jah...ise kaalusin üle, ma ei tea äkki oli tina asemel plaattina sees :D
proovin veel RWD conversioni ära...mõni tund tööd ja auto pmst GT2..kuigi võimsam...sellega läheb 30kg maha+jõu kadu väheneb 4-5% võrra(~18->13 peale)

27kg kaalus aku jah...ise kaalusin üle, ma ei tea äkki oli tina asemel plaattina sees :D
proovin veel RWD conversioni ära...mõni tund tööd ja auto pmst GT2..kuigi võimsam...sellega läheb 30kg maha+jõu kadu väheneb 4-5% võrra(~18->13 peale)

Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Ta vist pidas silmas, et siis on massi vähendamine otseselt mugavuste arvelt. Garaaazis olen ikka rattaid välja keeranud, ja ilma võimuta seda ei tee vasakukäe peopesagarookierice kirjutas:Miks ei saa?jeff01 kirjutas:
Roolivõimu kohta niipalju, et kui autole võimuta latti ei pakuta, siis niisama loomulikult pumpa ei saa eemaldada.


rookierice, sa sõitsid võimuta S13'ega? Kas seal oli torudel pimedad ja õli sees, või õli väljas?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Ei minul pole s13 olnud, ajad ehk kellegi teisega segi.
Aga kuna endal plaanis just ühe võimuga rooli latti kasutada ilma võimuta siis eile õhtul kähku uurisin ja ütleme nii, et ega eriti palju teha pole vaja aga kavatsen siiski vähe korralikuma modi ära teha tollel latil.
Nimelt võib kõik õlivoolikud kokku ühendada ja vaadata, et õhku sisse ei jääks, aga kui õli välja lasta käib asi kergemini, sel juhul on vaja loobuda "kolvist" mis on lati peal ning määrida kogu süsteem sobiva määrdega. Miata lati kohta oli väga hea õpetus olemas, ehk mõnele abiks.
http://flyinmiata.com/tech/depower.php?x=1
Aga kuna endal plaanis just ühe võimuga rooli latti kasutada ilma võimuta siis eile õhtul kähku uurisin ja ütleme nii, et ega eriti palju teha pole vaja aga kavatsen siiski vähe korralikuma modi ära teha tollel latil.
Nimelt võib kõik õlivoolikud kokku ühendada ja vaadata, et õhku sisse ei jääks, aga kui õli välja lasta käib asi kergemini, sel juhul on vaja loobuda "kolvist" mis on lati peal ning määrida kogu süsteem sobiva määrdega. Miata lati kohta oli väga hea õpetus olemas, ehk mõnele abiks.
http://flyinmiata.com/tech/depower.php?x=1
Pidasin seda silmas, et stock latiga pole jah just eriti mugav kui vaid torud tagant ära ühendada. Kui aga latti vastavalt modida oskate, et se kergem saaks siis why not. Omal ei läinud seda "modimist" õnneks tarvis kuna minu auto keremudel oli tootmises veidi üle 10a ja talle pakuti erinevaid roolisüsteeme. (minu puhul oli võit ehk suurem kuna võimuta latt ise on mitu kilo kergem kui võimuga latt)
Jõudu klubiliikmed (kaalujälgijad)
Jõudu klubiliikmed (kaalujälgijad)

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Miata on originaalis juba kergem, seega ka rool kergem. Tagaveolised aga saavad ees kergemaid ja kitsamaid rehve kasutada. Noh ja kui kogu auto on ju kerge, siis peaks ka rool ilma võimuta kerge olema
Samas ei tahaks iga päev 10x vanduda "oli mul vaja see RVõim eemalda".
Salong ja pagass tuleb täita heelium õhupallidega
Ja peale edukat finishisse jõudmist saab need effektiga taevasse lasta 

Salong ja pagass tuleb täita heelium õhupallidega


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
tegelikult tuleks salong teha hermeetiliseks ja see siis heeliumi täis pumbata, ilma hapnikuta pead olema ainult stardist finishini :D ja oi seda toredat pininat kui sealt autost välja tuled. Peale selle õhupallid ise kah kaaluvad midagi ju :P
terv
erich
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Natuke ohtlik - heelium plahvatab hästi, aga õhupallisees on turvalisem. Kuupmeeter puhast heeliumi peaks vist 1kg üles tõstma. Ja stardis võiks liimi asemel kanepilehti maha raputadaerikred kirjutas:tegelikult tuleks salong teha hermeetiliseks ja see siis heeliumi täis pumbata, ilma hapnikuta pead olema ainult stardist finishini :D ja oi seda toredat pininat kui sealt autost välja tuled. Peale selle õhupallid ise kah kaaluvad midagi ju :P

Kuulsin just, et 1 vend lõikas oma autos kõikide poltide pikkused minimaalseks - olevat võitnud 50kg. Usun et 5kg ehk võitiski - tasub kaalumist.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Olen enam kui kindel et minu autos pole ka täislisade korral 50kg polte
Mõelge ka oma kaalule. Enamus inimesi saaks oma kehakaalu rohkem alla kui poltide/mutrite arvelt se võimalik oleks.
Kui auto puhtalt võistluste tarbeks siis on võimalik teha ka uus ja vähemalt 4-5kg kergem juhtmestik, mille korral vähem võimalikke kalasid ja omal parem tunne kui tead mis juhe on mis

Mõelge ka oma kaalule. Enamus inimesi saaks oma kehakaalu rohkem alla kui poltide/mutrite arvelt se võimalik oleks.
Kui auto puhtalt võistluste tarbeks siis on võimalik teha ka uus ja vähemalt 4-5kg kergem juhtmestik, mille korral vähem võimalikke kalasid ja omal parem tunne kui tead mis juhe on mis

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Tehke minu jargi, mu auto tehase poolt 1000kg



Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Mina ka tulevikus tahan oma auto dieedile panna, et tuleks koos minuga 900kg
Ja olemas hea naide A-klassis kuni 2.0 kus Civic koos juhiga kaalub 845kg ja omab 225kw

Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Alustuseks võta kõige kergem kere, vaheta mootor, transmissioon ja pidurid - tuleb odavam kui pärast 300kg kergendust üritada.
Civicute miinimum-kaalud :
74' 657kg
77' 678kg
79' 690kg
83' 740kg
Ise võtaksin aluseks näiteks 800kg 1984 Honda Civic CRX 1.5. uuemaid ei vaataks.
Mul 2. projekt Opel Kadett 1968a RWD, mis originaalis 725kg, aga 2L mootori ja suurema tagasillaga ilma kergendamata ca 800kg.
845kg / 225kw kohta on siis tühjalt 775kg/303HP = 391HP/t
Citroen AX'e on kah tehtud kergemaks, ca 500kg peale ja tagasild on alla pandud, millel on 2x 1000cc Yamaha 130KW mootorit. Ehk siis 750HP tonni kohta - A klassi surm.
Kui kunagi igav hakkab, teeks sama pulli läbi - aga loomulikult lisaks veel turbo
. ehk 1hj/kg
Civicute miinimum-kaalud :
74' 657kg
77' 678kg
79' 690kg
83' 740kg
Ise võtaksin aluseks näiteks 800kg 1984 Honda Civic CRX 1.5. uuemaid ei vaataks.
Mul 2. projekt Opel Kadett 1968a RWD, mis originaalis 725kg, aga 2L mootori ja suurema tagasillaga ilma kergendamata ca 800kg.
845kg / 225kw kohta on siis tühjalt 775kg/303HP = 391HP/t

Citroen AX'e on kah tehtud kergemaks, ca 500kg peale ja tagasild on alla pandud, millel on 2x 1000cc Yamaha 130KW mootorit. Ehk siis 750HP tonni kohta - A klassi surm.
Kui kunagi igav hakkab, teeks sama pulli läbi - aga loomulikult lisaks veel turbo

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET