BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
eks vaatab jh:-D
mul endal plaanis 320 samamoodi modifitseerida,sellepärast uuringi enne kas asjad vastu ka peavad,parem küsida,kui omal nahal tunda saada:D,aga eks ka seda peab kogema.
niipalju kui ma olen jõudnud uurida,peaks 2.0 bensukale Garrett t28 peale istuma,aga kui ei istu,siis tuleb istutada:)
ja tänud informatsiooni eest
mul endal plaanis 320 samamoodi modifitseerida,sellepärast uuringi enne kas asjad vastu ka peavad,parem küsida,kui omal nahal tunda saada:D,aga eks ka seda peab kogema.
niipalju kui ma olen jõudnud uurida,peaks 2.0 bensukale Garrett t28 peale istuma,aga kui ei istu,siis tuleb istutada:)
ja tänud informatsiooni eest

M10B20?r2zo kirjutas:eks vaatab jh:-D
mul endal plaanis 320 samamoodi modifitseerida,sellepärast uuringi enne kas asjad vastu ka peavad,parem küsida,kui omal nahal tunda saada:D,aga eks ka seda peab kogema.
niipalju kui ma olen jõudnud uurida,peaks 2.0 bensukale Garrett t28 peale istuma,aga kui ei istu,siis tuleb istutada:)
ja tänud informatsiooni eest
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Haapsalust siis parim tulemus 14.2s@158km/h 400m.
Veidi pettumus, kuna lootsin 13.99 sisse sõita.
Diffrivahetus siis veidi killis asja ilmselt, kuna enne lõpetasin 400m 4. piirajas ja
500-1000 pööret enne lõppu boost veidi spaigib mis annab lõpus väikse nitro effekti
Samas datalogi-i järgi hetke rõhuga saab aega paranada ainult pidamise arvelt.
Seade on suhtkoht normaalne.
Aga mida ikka tahta 0.75-0.8bar ülerõhul 1.8 vanakooli mootorist.
Veidi pettumus, kuna lootsin 13.99 sisse sõita.
Diffrivahetus siis veidi killis asja ilmselt, kuna enne lõpetasin 400m 4. piirajas ja
500-1000 pööret enne lõppu boost veidi spaigib mis annab lõpus väikse nitro effekti

Samas datalogi-i järgi hetke rõhuga saab aega paranada ainult pidamise arvelt.
Seade on suhtkoht normaalne.
Aga mida ikka tahta 0.75-0.8bar ülerõhul 1.8 vanakooli mootorist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Palju 60 jalga oli?
Muidu hea tulemus, lõppkiirusel pole miskit viga ju.
Muidu hea tulemus, lõppkiirusel pole miskit viga ju.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
60 jalga keskmine 2.6s ja seda Yokohama ringrajaslikiga.
Sellega vähemalt ei käinud teise käiguga rattad tühja enam.
Parima aja sõitmisel oli pea 2.3s 60ft, sealt ilmselt ka see parim aeg.
Tavarehvid mis mul praegu all on ei kannata oma rehvisegult mingisugust kriitikat.
Viimase sõidu proovisin tavarehviga, pidamine tuli teisel käigul ~5500rpm pealt (~90km/h).
Sellega vähemalt ei käinud teise käiguga rattad tühja enam.
Parima aja sõitmisel oli pea 2.3s 60ft, sealt ilmselt ka see parim aeg.
Tavarehvid mis mul praegu all on ei kannata oma rehvisegult mingisugust kriitikat.
Viimase sõidu proovisin tavarehviga, pidamine tuli teisel käigul ~5500rpm pealt (~90km/h).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lada sõitis 14.9 kui tabelit vaadata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hiinast tulles on nendes tuledes originaalis kõik pirnid valged.
Ainuke käepärane ja kiire variant oli panna led pirnid sisse, et punast valgust saada.
Ootan vihjeid, kust saaks mõistliku hinnaga väljast läbipaistvaid/hõbedasi aga punaselt põlevaid pirne.
Ainuke käepärane ja kiire variant oli panna led pirnid sisse, et punast valgust saada.
Ootan vihjeid, kust saaks mõistliku hinnaga väljast läbipaistvaid/hõbedasi aga punaselt põlevaid pirne.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
60 jalga on küll kehvavõitu....haapsalus peaks ju ometi suht norm pidamine olema.
ühe esiveolise 2,5l calibraga millel originaal differgi sees oli sain tavalisel asfaldil 2.5 lõppu 20m ajad ehk 60j ca 2,45. rehviks oli samad falkenid mis sul subarul on ja 225 laiust. auto tühikaal 1340.
arvestades bemmi kaalu ja vedavat silda pole vist see rinka rehv ka päris see.
ühe esiveolise 2,5l calibraga millel originaal differgi sees oli sain tavalisel asfaldil 2.5 lõppu 20m ajad ehk 60j ca 2,45. rehviks oli samad falkenid mis sul subarul on ja 225 laiust. auto tühikaal 1340.
arvestades bemmi kaalu ja vedavat silda pole vist see rinka rehv ka päris see.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Eks selle pidamispinna temperatuur ei olnud ka väga kesksuvele vastav.
Ja tagaosas tõesti nagu erilist kaalu pole mis need rattad maha suruks.
Aga no VW esiveolise pidamisest ja minekust on asi igakell üle
Ragz Haapsalus muidugi mainis, et oleks võinud oma drag-i slikke laenata.
Krt ma varem selle idee peale ei tulnud, et küsida, samas ehk säästsin sidurit.
Ja tagaosas tõesti nagu erilist kaalu pole mis need rattad maha suruks.
Aga no VW esiveolise pidamisest ja minekust on asi igakell üle

Ragz Haapsalus muidugi mainis, et oleks võinud oma drag-i slikke laenata.
Krt ma varem selle idee peale ei tulnud, et küsida, samas ehk säästsin sidurit.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahepeal olen saanud mõned hetked aega ja viitsimist ka M-i mootoriga tegeleda.
Väike pesu mida vahepeal prooviks tegin:
Enne:

Pärast 4h loputamist ja nühkimist tööstusliku pesuvahendiga ning survepesuriga:

Homme üritan mingi anuma leida, kuhu kaas sisse mahuks ja viskan ta nüüd mõneks tunniks pesulahusesse likku.
Klappidega plokikaane osa viisin juba töösse.
Seda osa loputasin ~2h, lubati sooja veega ja pesuvahendiga tööstuslikus pesumasinas veel loputada.
Teha lasen siis:
* raadiuspesad
* uued juhtpuksid
* uued klapisääretihendid (Victor Reinz või Elring)
* loomulikult ka tihendipinna kontroll ja lihvimine kui vaja
Väike pesu mida vahepeal prooviks tegin:
Enne:

Pärast 4h loputamist ja nühkimist tööstusliku pesuvahendiga ning survepesuriga:

Homme üritan mingi anuma leida, kuhu kaas sisse mahuks ja viskan ta nüüd mõneks tunniks pesulahusesse likku.
Klappidega plokikaane osa viisin juba töösse.
Seda osa loputasin ~2h, lubati sooja veega ja pesuvahendiga tööstuslikus pesumasinas veel loputada.
Teha lasen siis:
* raadiuspesad
* uued juhtpuksid
* uued klapisääretihendid (Victor Reinz või Elring)
* loomulikult ka tihendipinna kontroll ja lihvimine kui vaja
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.