Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Simpson kirjutas:Eks see teema on siin rohkem et iga lits kiidab oma.
OK, peaasi siis et lits annab hästi minna. Enivei SR20 jääb mul vahele, pigem tuleks järgmiseks 2.5L või suurem, kui üldse.

TO DO LIST:

* Tahhoka paigaldus (sw-light ja täpsem)
* Jalkaspido :) (keskmine kiirus, ja +/-1m, 0-199kmh)
* paralleelne salongist juhitav manual-boost-controller (1. käigu jaoks)
* Uue EGT näidiku paigaldus - praegu ripub niisama
* deto-klapid - on vaja voolikut ja kõrvaklappe.
* MegaSquirti ühendamine MAPxRPMxWB logimiseks
* laptoppi MegaTune ja EcuEdit soft installida + power
* ECU emulaatoriga tutvumine
* tühikäik lahjemaks
* logimine, logide uurimine, uue binary tegemine ja proovimine jne
* lcd voltmeeter armatuurile
* 240A aku kinnitus (esialgu ikka ette)
* el-ventikas + andur + relee
* tagavararattakoopa asemele alu-plekk või pleksklaas

* vanade stangede jms eemaldamine

Plastiku install (-25kg?):
* plast-kapott ( tuleb xenonist )
* plast-esitiivad
* plast-esi+tagu-stange
* külje-laiendid
* plast-tagaluuk ja kerge klaas ( tuleb xenonist )

* harjutada-harjutada-harjutada

Eemaldada 25kg:
* pigimattide jäänused salongist
* tv-rattakoobas
* esistange rauad jms
* tagastange rauad jms
* sleppimis konksud v.a. 1 esimene
* vana aku jms
* visko-ventikas
* vana benapaak?

Vaja hankida (võite pakkuda kust saab):
* traktoristi kõrvaklapid - deto kuulamiseks
* 3m voolikut - deto kuulamiseks
* 1-2m voolikut MS MAP andurile
* kapottile tuulelukud? (kui uuel kapotil pole)
* alu-plekki või plexit 80x80?
* kuiv jää või kuhur
* orig spido andur


Ühesõnaga igav ei hakka. Ja kui peakski hakkama siis...


* rihmade rullikute vahetus
* soome seadistama?
* õlijahutuse install
* õlitemp anduri re-install (õigesse kohta)
* meh.tõukurid Janimet'is?
* aeglasem ülekanne?
* süütesüsteemi upgrade?
* uued küünlad küünlad
* external WG?
* kuumale kojale "tekk"
* downpipe ja VL-kolle mähkida?
* MAFist turbosse alu-toru (+0.5kg)
* tühikäigu MAFi müra vähendamiseks ribid
* CAI
* kergem benapaak (-2kg)?
* kõik poldid lühemaks (-5kg)
Viimati muutis Astrona, 21.05.2008 12:29, muudetud 3 korda kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Üle tüki aja sain jälle käed külge.
Seoses ABSi kadumisega tekkis nii palju ruumi juurde, et sai FPR ja lisa benapumba panna normaalsemasse kohta - nüüd teine asi isegi vaadata. Ära kadus ca 75cm voolikuid, metall torusid 4 benavooliku ühensust jm jubinaid. Kokku veel ca 3-400g kaalu võitu :).

Täitsin ka uue aku Varta LH 230A 11Ah, ja proovisin ära kah - 230A laks on vähemalt 30C mootori kohta täiesti piisav - mina küll käivitamisel mingit erinevust ei tundud :) Ja arvan, et see käivituks ka veel -5C'ga, ehk siis "iga ilmaga" - päris -20 kraadiga niikuinii sõidan teise autoga.
EI hakkagi akut taha vedama - see aku on vist sama kerge, et taha vedamisel kaaluks lisa-juhtmed juba rohkem kui see aku ise.

Piduritorud kõik ühendatud, aga seal on siuke pusa :lol:, et arvatavasti vahetan kõik kapotialused torud uute vasktorude vastu. Ja siis vaja veel vist tuulutada kah.

Mu 18m2 hakkab täis kah saama, 12 rehvi, tiivad kapott ja see kola, mis autost eemaldatud + sinna peavad veel ära mahtuma esi, tagu ja külje spoilerid ja kes teab mida veel. Kui keegi tahab, võin originaal stangesid juba ärima hakata!

Panin masina minutiks käima kah ja puutusin üht pedaali - oeh see hääl ise juba süstib adrenaliini - hakkasin juba unustama ( 3p möödas :) )
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Sakutamis aasade äravötmise pärast kirund ennast ükspäev nagunii :)
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

marauder kirjutas:Sakutamis aasade äravötmise pärast kirund ennast ükspäev nagunii :)
Saaresläng? Ei saand aru, kas sina kirud või mina kirun? Ja sakutamisaasad = silmpoldid?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

marauder kirjutas:Sakutamis aasade äravötmise pärast kirund ennast ükspäev nagunii :)
Tõlge:
Pukseerimisaasade eemaldamine ei ole hea mõte. Pärast paned häda korral nööri ümber stange? :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

mart154 kirjutas:
marauder kirjutas:Sakutamis aasade äravötmise pärast kirund ennast ükspäev nagunii :)
Tõlge:
Pukseerimisaasade eemaldamine ei ole hea mõte. Pärast paned häda korral nööri ümber stange? :)
:lol: aaa, aga taga on seal küll mingi 1kg'ne jurakas.
Samas hea oleks sellega joke'i teha :) Võtaks oma 645kg Citroeni sleppi ja teeks slepis sõitmise eesti rekordi näiteks :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

mart154 kirjutas:
marauder kirjutas:Sakutamis aasade äravötmise pärast kirund ennast ükspäev nagunii :)
Tõlge:
Pukseerimisaasade eemaldamine ei ole hea mõte. Pärast paned häda korral nööri ümber stange? :)
Ja mina sain hoopis kolmandat moodi aru kuna ka paljudel naistel on sangad ....kasvõi pukseerimiseks aga nööri ümber kaela ikka ei hakka panema :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:Ja mina sain hoopis kolmandat moodi aru kuna ka paljudel naistel on sangad ....kasvõi pukseerimiseks aga nööri ümber kaela ikka ei hakka panema :-D
Sangadest polegi veel juttu olnd.
Tundub, et su enesetapu ja naiste mõtted segavad natuke lugemist :lol:.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

jeff01 kirjutas: Ja mina sain hoopis kolmandat moodi aru kuna ka paljudel naistel on sangad ....kasvõi pukseerimiseks aga nööri ümber kaela ikka ei hakka panema :-D
classic :lol:
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Tegelikult mötlesin pukseerimis aasasid jah. Ja et kui ära vötad, siis nagunii läheb varsti vaja ja siis kirud ennast. Rohkem esimest aasa mötlesin...
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mis kaalu sa siis püüad, mis ta sul enne kaalus ja mis kaal passis on?
Läheb ikka hullemaks, kui minu auto kergendamine aga mul ka miinimum ette antud ja seega ei tohi kaaluda vähem kui 1150 koos juhiga et sõita lastaks. :roll:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:Mis kaalu sa siis püüad, mis ta sul enne kaalus ja mis kaal passis on?
Läheb ikka hullemaks, kui minu auto kergendamine aga mul ka miinimum ette antud ja seega ei tohi kaaluda vähem kui 1150 koos juhiga et sõita lastaks. :roll:
Passis 1200kg
Janno kaalus seda 1170kg kui juba istmed jms olid väljas.
üv ütles 600+690 koos minu + tööriistade, 20L bensu ja 6L kustutiga ehk kah ca 1170 tühjalt. 17" rattad ja struttidega oleks siis vist 1190kg.
Nüüd olen vast mingi 20kg kergemaks saand ehk jällegi 1170kg. pakun.
BHRA järgi oleks miinimum vist 1050+10kg koos kõigega ehk tühjalt võiks 970kg kaaluda, aga nii kergeks ei looda saada. Pigem on piiriks see, et auto kergendamine maksaks alla 300-600EEK/kg või võtaks aega 1h/1kg. Näiteks plast-tagaluuk koos pleksklaasiga on juba suht extreem, aga on veel plaanis. Päris hulluks kah ei lähe. Samas on see ka suhteline, kuna näiteks tagaluuk ka tiiva alt roostetab, siis selle parandamiskulud võib plastluugi hinnast maha arvestada. Ja mugavuse arvelt võiks kergendada siis kui tasuta saab jne. EL-akna võtan vist ainult kõrvalistujalt ära 8) Ja küljekarbilaiendid panen üldsegi juurde, samas võistluse ajaks saab selle kergelt eemaldada.
1170kg pealt läheb alla veel umbmäärased kilod:
tiivad 5, pigimatid 7, kapott 8, stanged 10, aku 14, tvrattakoobas 3, el aken 3 + nipetnäpet 25kg = 75kg = <1100kg? Mis maksab ca 15K ehk 0-400EEK/kg :) Noh 1080kg oleks 10%.

Leidsin päris korraliku artikkli S13 kergendamisest: http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... opic=29174
Selle järgi peaks mu auto olema juba 100kg kergem kui stock.

http://www.wheelweights.net/ Velged massid. 17x7.5" veljed võivad kaaluda 5.9-15.9kg/tk. Ehk kergete ja raskete velgede jooksu massi vahe on kuni 40kg :shock:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

no stangede arvelt nüüd 10kg küll maha ei saa.
ma muidugi ei arvesta praegu stangetalasid,mis on nagu suht elementaarne "prügieemaldamine" sx juures.originaalstange on selles mõttes parem,et kergemad kõksud elab se üle.klaasplast tahab aga pärast korralikku remonti....
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Noh, lohutuseks, et outlaws min kaalu pole, USA's käib kaalumine ikka 0.1 naela (45 grammi) täpsusega... Ja jutt ei ole ainult süsinikkiust istmest, armatuurist või tagarattakoobastest, vaid ikka päris pisividinatest.

Mõistagi klaasplasti sealt ei leia, kõik on carbon fiber.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

junsu kirjutas:no stangede arvelt nüüd 10kg küll maha ei saa.
ma muidugi ei arvesta praegu stangetalasid,mis on nagu suht elementaarne "prügieemaldamine" sx juures.originaalstange on selles mõttes parem,et kergemad kõksud elab se üle.klaasplast tahab aga pärast korralikku remonti....
Talad on mul alles. arvestasin 10kg hulka ka tagasange all olevat sleppimis-aasa, mis ise peaks paar kilo olema.
Esistangest paistab ainult veerand coolerit, nii et 1. stange vahetuseta ei saa. Ja samas et liiga suur kontrast ei tekiks,kui 1 "tuuning detail küljes" tulevad ka külje laiendid ja tagastange. Eks näis kuda www.tunings.lv kraam on, aga eks lõhkumine läheb kallimaks - valisingi esistange, millega poleks väga pikk "sahk ees".
pr8 kirjutas:Noh, lohutuseks, et outlaws min kaalu pole, USA's käib kaalumine ikka 0.1 naela (45 grammi) täpsusega... Ja jutt ei ole ainult süsinikkiust istmest, armatuurist või tagarattakoobastest, vaid ikka päris pisividinatest.
Mõistagi klaasplasti sealt ei leia, kõik on carbon fiber.
ääää, ma ei plaanigi USA'sse oma autoga minna :) klaasplast mahub veel eelarvesse, aga süsinikkiud on suht täpselt pool kallim ja 40K istme eest maksta, hmm.

Tagarattakoopad plastist? Et kui rehv lendab, siis hammaste vahed klaaskiudu täis :badgrin:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta