Sooviks siia teemasse siis soovitusi kuidas kontrollida MAP anduri tööd "kodusel" viisil. Või äkki oskab keegi soovitada kohta kus seda tehakse.
Tegu iseenesest siemensi 250kpa anduriga kui see midagi aitab.
MAP anduri tööpõhimõte on enamvähem selge aga kardan, et endal pole piisavalt täpseid tööriistu selle töö tegemiseks.
Rõhukellaga võrdlemiseks oleks ilmselt datalogger abiks, kahjuks on see alles aretamiselt, millal valmis saab ei tea.
terv
erich
Soovitusi MAP anduri kontrollimiseks
Soovitusi MAP anduri kontrollimiseks
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Lased mõõdetud boosti peale ja mõõdad map sensorist välja tulevat pinget.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Põhimõtteliselt siis anduri pistiku vahelt juhtmekarvad välja (ilusam oleks muidugi vahelüli teha) ja multimeeter(voltmeeter) sinna otsa. Siis usaldada rõhukella (minul kontrollitud teise "oldschool" kellaga, peaks enamvähem täpselt näitama küll, +-5% loeme "silmaveaks"), fikseerida rõhukella ja voltmeetri max väärtused ja pärast võrrelda map anduri graafikult kas vastab tõele.
kruiisi ajal siledal/ühtlase kaldega teel jõuab ka ehk muid väärtusi jälgida.
ttü mõõtevea arvutused füüsikas ajavad siiamaani judinad mööda selgroogu üles jooksma nii et mingit 100 katset ei tule. kui ikka väga mööda näitab siis tuleb vast kukrut ikka kergendada 1.5keek võrra ja loota et uus on parem
tänud igatahes hetkel, eks kui mõõtmistulemused käes siis annan teada kuidas läks.
terv
erich
kruiisi ajal siledal/ühtlase kaldega teel jõuab ka ehk muid väärtusi jälgida.
ttü mõõtevea arvutused füüsikas ajavad siiamaani judinad mööda selgroogu üles jooksma nii et mingit 100 katset ei tule. kui ikka väga mööda näitab siis tuleb vast kukrut ikka kergendada 1.5keek võrra ja loota et uus on parem

tänud igatahes hetkel, eks kui mõõtmistulemused käes siis annan teada kuidas läks.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
No TTÜ on ju õige koht sellisteks arvutusteks, 7-mendas korpuses tõmmati vist aasta või 2 peale ehitust trosside/lattidega maja kokku, et laiali ei vajuks.
Keegi tegi veaarvutuses vist vea sisse
Keegi tegi veaarvutuses vist vea sisse

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.