Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
riio
Postitusi: 46
Liitunud: 01.07.2007 23:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas riio »

Motary poolt pakkutud lahendus/disain mull meeldib :-D ...ülbe riisikas. Kuid TÜV neid heaks ei kiida ilmselt/kahjuks kui peaks vajadus ülevaatuse jaoks olema.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

riio kirjutas:Motary poolt pakkutud lahendus/disain mull meeldib :-D ...ülbe riisikas. Kuid TÜV neid heaks ei kiida ilmselt/kahjuks kui peaks vajadus ülevaatuse jaoks olema.
Mnjah, aga tõenäolisetl läheks see tellimus eelarvest välja. Esi ja tagu tuled läheks kokku mingi 20K maksma. Selliseid asju tuleb müüa, mitte osta :)


Värskemad pildid:
http://www.foto24.ee/index.php?main=30&albumID=34704

Pilt
Pilt
Pilt
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

lihtsam estfield pole hankida ja sx sinna ringi tsta kui nussida mingite lukude ja paakidega kaalu pärast?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Lõin natuke kulusid kokku.
1. 100K on täis :lol:
Viimati muutis Astrona, 05.05.2008 23:36, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

sul on ilus elu:D

ma käin koolis.(tööraamatus on üks töökoht ja see on kh 2kuud:D )
ostsin auto 40ga

auto peale on ca 50läinud:D

ja mu nimel on kaks masinat mõlemad on turbokad.

aga kurat ütleme et sul selle raha eest masinat küllaga.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Jee, 1. trahv kukkus, seekord õnneks kodu ees parkimise eest.

Kustuasin natuke eelmist posti, pole vaja kõigil täpselt teada. Ega jah 100K'ga naljalt sellist masinat ei leia - võib leida mõne millest originaal juppidega 200kw välja pressitud - aga sellega poleks midagi muud teha kah kui kolinat oodata. Aga eks ma ole kokku kah hoidnud - otsin odavamad pakkumised ja teen ise nii palju kui võimalik. Kui kõik oleks lasknud töökojas teha oleks teine 100K raudselt veel läinud, ehk projekt seisaks. Aga nüüd veel varu keretöödeks jms.
See mu point oligi, et õigel ajal õiges seisus projekt (mitte sõitev, aga muidu kõva) poole hinnaga osta, sinna 500h vaba aega matta + 2-3x sama palju sisse taguda ja on masin, mis poes pakutavale üle 2M masinatele tagatulesid näitab, kusjuures hoolduskulud on väiksemad kui 2M auto kasko rääkimata liisingu intressist ja tolle hoolduskuludest. Põhimõtteliselt on ehituskulud sama suured kui uue auto kuumakse, ja alles jäänud 500h vaba aja sisustamise peale läheb veel ca 50K. Võit-võit olukord. Miks aga siis kõik nii ei tee, arvan, et kinnisvarabuum pani põntsu ja sms laenu kõrvalt on niigi raske liisingmakseid maksta, ja 3kuu eesti keskmist palka pole kah 90% inimesi suutnud kõrvale panna, sest raha on nii vähe, et ajab jooma.

Teemasse tagasi :). Kuskil maal on muidugi piir, kus sisse taotud papi ja ajaga enam märgatavalt paremaks ei saa - eks siis tuleb natuke veel taguda :lol: ja peale seda jätta nii nagu on. Näiteks täna keerasin ABSi maha, ei tea kas ise vanaks ja nõrgaks jäänd, aga tundus küll, et too kaalub oma pool kasti õlut :badgrin: Natuke kõverad jäid need originaal piduritorud, aga esialgu ok. Aega kulus ca 2.5h, ehk ca 3kg/h kergemaks, sama tempoga oleks autost 3 kuu pärast ainult bov'i susin alles :p Aga arvan, et piir on kuskil seal, kui on juba alla 300-500g/h saab eemaldada, ehk pigimatid nokib kasvõi noaotsaga välja :lol: Kui aeg rahaks arvutdada, siis on see piir ca 1EEK/g :lol: Sellest kaalujälgmisest tuleks oma teema teha, hea meelega ootak ideid, kuidas 2h'ga või 500EEK'ga auto 2kg kergemaks saaks, nii et töökindlus jms ei kanataks.

Oi krt tan rohkem peale ei võta.
Ostsin täna veel OMPi turvavööd ja autogauge switchlight'iga tahhokas ootab kah paigaldust - absi teema tundus siiski huvitavam :) Tahho teeb küll autot raskemaks, aga loodan, et switch-light tasub end siiski rajal ära. Ja originaal turvavöödest on lihtsalt kopp ees - sealt korvistme vahelt ca 30sek iga sõidu alguses vaja nikerdada, et klambri kinni saaks. Ja noh ega need 4-punktiga palju raskemad ;) pole kah kui originaalid. Käärid käiku :lol: saab kergemaks :) EGT seisab eesti tollis, keeravad vist jälle mingi gaasianalüsaatori tollimaksu otsa. Neil kah Win-win olukord, maksan tollimaksu ja pärast topelt alkoholiaksiisi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Gert001
Postitusi: 58
Liitunud: 22.02.2007 17:34
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Postitus Postitas Gert001 »

Võta veel paar lonksu ja koogi pigimatti eksole. Kojameeste mehhanism ja harjad ise kaaluvad kah tohutult - minema. Enne kiirendust pea paarinädalast dieeti ja lõpuks sõida paljana - jumala õige "noh"...

sr.org'is sind oodatakse juba. :lol:

Loomulikult kiitus Sinule, et soovid ca18det mootorit arendada ajastul, mil sr20det-i hind pole kirves ning kättesaadavus suhteliselt hea.
b3 > s13 > A8 3.7 > A8 2.5d > S4 2.7bit > A8 4.2 > S8 4.2 > A8 Lang> s13 > E270d > e65 3.6 > A6 2.0d > e60 3.0d > e65 3.0d > e65 3.0d Individual > s14 > W220 > W215 AMG
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Ma ei ole eluilmas ühtki Nissanit (ega Datsunit) lähedalt näinud, aga pigimati eemaldus ei tohiks nüüd küll nii raske olla, et päris noaotsaga peab noort indiaanlast mängima. Ma bemmil võtsin kuumapuhuri ja pahtlilabidaga, suht tüütu koogutamine (eriti puuri vahel), aga iseenesest üsna kergelt tuleb lahti. Kott jääkidega sai lõpuks nii raske, et ühe käega enam väga tõsta ei taha, see muidugi võib ka käe viga olla :) Igatahes minuarust on see hea ajakulu ja tulemuse suhtega mod.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Jesper kirjutas: pigimati eemaldus ei tohiks nüüd küll nii raske olla, et päris noaotsaga peab noort indiaanlast mängima.
Mul pole kuhurit :)
Gert001 kirjutas:Loomulikult kiitus Sinule, et soovid ca18det mootorit arendada ajastul, mil sr20det-i hind pole kirves ning kättesaadavus suhteliselt hea.
ca18det on kehvem kui sr20det? See on küll omaette teema, aga see on küsitav. Rootsis Mobne nimeline tüüp käib taarat viimas jms muidu sama setupiga, aga natuke suurem vilega (gt3582r) - ja 500hj 98 bensiiniga.
sr20:
* 10.5% suurem kubatuur
* pikem kolvikäik, seega peaks ta kepsud kolvid natuke vähem pöördeid kannatama, ehk ei peaks alla 10% võimsam olema
* kaalub 149kg vs 128kg (CA) + >21kg esisillal ehk 3% võiks veel maha arvata - seega SR peaks olema 6.X% võimsam
* CA klapimehhanism on parem - 10000RPM no problems :lol:.
* CA on malmist plokiga
* CA on siiski odavam, selle võrra võin võistluse ajaks parema kütuse osta :)
Kui stockis on SR isegi parem, aga kui läheb tuunimiseks, siis kahtlen kas 100000EEK maksvana enam SR isegi võimsam on.
* CA tuunimise kohta on rohkem infi ja rohkem pakkumisi.
* CA'ga saab võistelda ..3000cc klassis edukamalt kui SRiga ...4000cc klassis.
Ja isegi kui SR oleks parem, siis nii vähe parem, et vahetamisel küll pole mõtet.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

SR peab originaal juppidega kauem vastu, seetõttu odavam ehitada :)
Pigi eemaldamise kohalt küsi mõnest külmhoonest või poest kuiva jääd ja laota pigi peale laiali, see läheb nii külmaks, et kuivab ühte tükki ja praeguneb lahti.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

* pikem kolvikäik, seega peaks ta kepsud kolvid natuke vähem pöördeid kannatama, ehk ei peaks alla 10% võimsam olema - stock SR kestab igapäevakasutuses kuni 7500 probleemideta, seda on tänavale turbomootori jaoks rohkem kui küll.
* CA klapimehhanism on parem - 10000RPM no problems - Tänavamootori puhul täiesti ebaoluline number. Väiksema mahuga turbomootorit on vaja nii kõrgel pöördes hoida ainult dragi setupi puhul kus on GT40+ suurusega vile
* CA on malmist plokiga - SR20 stock aluplokk kestab ca 500hj - see on number millest enamus meist kunagi üle ei jõua 2.0L mootori puhul.
Kui stockis on SR isegi parem, aga kui läheb tuunimiseks, siis kahtlen kas 100000EEK maksvana enam SR isegi võimsam on.
* CA tuunimise kohta on rohkem infi ja rohkem pakkumisi. Mis veebilehtedel sa käinud oled? :) CA on jaapanis ammu mahakantud muuseumikraam, SR seeriat veel ehitatakse, sama teema ka usa-s, CA mootoritest pole enamus kuulnudki, SR swap 13 ja 14 kere peale on väga popp - mootorite populaarsus nendes kahes riigis paneb järelturu jupi valiku paika
Korralikult seadistatud lahti võtmata stock SR20 käib vastava turboga probleemivabalt kuni 400hj/500Nm, see on enam kui küll nii ringrajale kui kindlasti ka tänavale 1100-1200kg kaaluvas tagaveolises keres. Ulmelised hj ja rpm numbrid ei ole meie konnatiigi-riigis S-Nissani harrastaja jaoks olulised, sadu tuhandeid siin 2.0 mootorisse keegi ei lao (va 1 erand :)), et veerandmiilil alla 10s aega saavutada.

Kasutaja Hugh post on asjalik:
http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=97072
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Noh kui JAP ka USA on juba SR peale läinud, siis ongi palju juppe after-after-marketil :) Uute asjade hinnad ju hoitakse ebaloomulikult kõrgel.

Hugh kirjutas. Ilma nookurite vahetuseta SR ei käi.
400hj saamine oleneb juba kas on mootori sisuga vedanud - temal oli vedanud.
Stock SR on stock CA'st kiirem - kõik teavad seda. Aga kuna enivei vahetatakse mõlemal turbo, siis pole see vahe enam nii suur, või üldse sama võimsus, kui SR lastakse 7500ni ja CA 8250RPM'ni.
SR on ikkagi ju kallim, eriti annab tunda, kui ostad teise veel tagavaraks - selle raha eest on CA puhul juba Wisecod ja kõvad kepsud sees.

See Hugh tundub olevat vähe CA'ga kokku puutunud ja need CA'd millest tema rääkis, said Hondade käest kah lutti :lol: See on hoopis teine CA :)
Tartus oli parima bensiinimootoriga Honda parim aeg 14,15s 155,5kmh, ja olen suht veenudnud, et too oli kallim kui mu masin.

Kui mu autol oleks SR vahel, siis loomulikult ma CA'd ei paneks, aga kuna CA on, siis SR'i peale üleminek oleks mul kallim kui 450hj CA'st välja ajada. Peale selle, et see väike vahe mis on, ei kompenseeri seda, et ei saa sõita mõnede võistlustel 3L opelite vastu :evil:.

Kas on müügile tulnud mõni 3-400hj SR mootoriga masin, mis on odavam kui mu masin??? :lol:

Ah see teema peaks kuskil mujal olema.

Ise aga otsin täna just kerge geel-aku ära, eks näis kas käima kah tõmbab - laksab too ainult 240A. 14Ah mahtuvus peaks olema aga piisav isegi tartus tallinna perses genekaga tulemiseks :lol: - eks näis.
See 179$ maksev aku oli Akukeskuses 2500EEK, ei tea kas dollari kurss on muutnud :)
http://www.slowboyracing.com/estore/pro ... t=0&page=2
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Hugh kirjutas. Ilma nookurite vahetuseta SR ei käi.
See on siis kui tahad pöörded pilvedesse tõsta. 400hj puhul SR mootoriga nookuritega veel kindlasti tegelema ei pea.
Noh kui JAP ka USA on juba SR peale läinud, siis ongi palju juppe after-after-marketil Uute asjade hinnad ju hoitakse ebaloomulikult kõrgel.
Asjad on ikka niipidi, et aftermarket juppide hinnad sõltuvad toodangumahust. Haruldasem kraam on alati kallim.

Aga peaasi, et ise autoga rahul oled ja sinu setup toimib - masin näeb vinge välja ja on juba praegu suht kiire.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Taavi kirjutas:
Hugh kirjutas. Ilma nookurite vahetuseta SR ei käi.
See on siis kui tahad pöörded pilvedesse tõsta. 400hj puhul SR mootoriga nookuritega veel kindlasti tegelema ei pea.
sorri ei taha vaielda ja ei tea asjast midagi, aga ma sain aru, et 400hj on ikka joppamine kui mootor laiali ei lenda. Sama number Ca puhul on vist 300hj vms. Ja rocker-arm-fix on soovitav kohe ostes teha.
Taavi kirjutas:
Noh kui JAP ka USA on juba SR peale läinud, siis ongi palju juppe after-after-marketil Uute asjade hinnad ju hoitakse ebaloomulikult kõrgel.
Asjad on ikka niipidi, et aftermarket juppide hinnad sõltuvad toodangumahust. Haruldasem kraam on alati kallim.
Aga peaasi, et ise autoga rahul oled ja sinu setup toimib - masin näeb vinge välja ja on juba praegu suht kiire.
CA juppide "toodangumahud" on kah kõrged olnud, ja masstoodangu laotühjendusmüük on ikka odavam :) kui uue masstoodangu hind, kus veel arendustööde kulud peavad esimesed ostjad kinni maksma :)

Eks ta toimi jah, aga rahuloluni on veel pikk maa minna. Kui saaks masina heasse seadesse enne OMC kuupäeva, ja sealt terve masinaga tagasi tulla, oleks rahulolu juba märksa kõrgem :) - samas tundub see ajaliselt ise tööl käies võimatu, ja sinna jõudmine veel suur küsimärk - niisama autot lõhkuma kah ei ole nagu mõtet minna.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

võin julgelt väita et SR'ile on sitta kanti odavaid juppe saada. CA on populaarne just Euroopas. USA CA peale eriti ei mõtle. Eks see teema on siin rohkem et iga lits kiidab oma. Olen mõlemaga kokku puutunud üsna tihedalt ja mõlemal on omad eelised. Mõlemast saab kenasti jõudu välja võtta ja ilusti kõrgele pöördesse panna.
Vasta