
edu!
Mismõttes "siiani"Kuuno kirjutas:v head tulemused siiani, aga ma ootan ikka seda aega kuna sa oma arvutamistest lahti ytled :D tundub vähemalt et se teooria ja praktika ei kõnni ikka käsikäes alati
edu!
Plasttiivad kaaluvad tunde-järgi kokku ca 1kg, valguse käes paistavad läbi :P. Käsitöö klaasplast oleks muidugi juba raskem. Sain need 2500.-ga, aga näpuotaga vaja viimistleda, muidu maksaks kuni 5K, ja siis ma poleks neid (veel) ostnudki. Arvestada tuleb, et plekktiivad roostetavad ja ei maksavad ise kah midagi - seega kokkuvõttes saan roostemurest lahti ja 5-10kgkg ESIOSA kergemaks! Tagaluugi vahetus ei anna midagi kaalujaotusele, ja need koos pleksiklaasiga maksava 10K+++.junsu kirjutas:no need originaal plekkesitiivad on juba nii õhukesed ja kerged...ei usu et mingit erilist kaaluvõitu plastikuga tuleb.vähemalt mitte sellist,mis nende hinda ära tasuks.se tiib kaalub ise heal juhul 3 kg/tk.ainuke asi,mille ise kunagi ära vahetaks,oleks tagaluuk ja selle klaas kerge vastu.
käi siis kuskil kaalupeal ka ära.krt,ma ei usu,et se auto enam tonnigi kaalub.
roolivõimu ma maha küll ei võta.jeff01 kirjutas:kaalusin.
Vennas-auto 100Ampri kohta käisid küll sellised jutud.mart154 kirjutas:S13 tiivad: plekile värv peale lastud ja pärast plekk alt ära võetud :D olematu kaaluga asjad.
mustS14 kirjutas:S14 tiivad ei kaalu küll mitte midagi, vaevalt S13 omad palju raskemad on
Võta TÄIS õllepudel ja kaal kaasa ning tule kaalu minu juures tiivad (mul mõlemad käeulatuses, nii plastik kui ka plekk) ära :DAstrona kirjutas: s13 on vähe suurem kah kui e30, kui kihla peaks vedama, siis 5-6kg on tiivad ikka. Võimalik et plastik-tiib kaalub mingi 354g vms, kui mõtlema hakata, on tühi õllepudel u. sama raskeAga eks neid tiibasid peab kaaluma
Seda asja peab kaalumaCrac kirjutas:Võta TÄIS õllepudel ja kaal kaasa ning tule kaalu minu juures tiivad (mul mõlemad käeulatuses, nii plastik kui ka plekk) ära :D
Ja tagasi koju minnes viskad ehk need rehvid ka peale