Kuulsin, et too sidur pidavatki kõrisema.
Sain klaasplast-kapotti kätte - käsitöö, pakune, et ta on poole kergem kui originaal ja parandab ka jahutust, aga jube paks on tehtud, mõnes mõttes isegi tugevam kui originaal vist, et noh võiks teda veel paar kilo kergemaks teha, kui midagi muud teha pole. Vaja veel siluda ja värvida, kuna asi on ikka natuke liiga street-race praegu - pintsli ja liivapaberi jäljed jms

.
-------
17.04 Sain üle tüki aja garaazi:
Tõstin BOVI turbo ja IC vahele, kapott käis enne vastu BOVi, üldse on nüüd kogu torustik mõnusam.
Muutsin "T 2 MAF" torustikku, nüüd on see 4.5" toru 2x lühem ja selle asemele 3" toru, mis keerab mõni kraad rohkem kui eelmine. Segu enne oli absull <10:1 ( mul rikkamat ei näitagi ) ja nüüd siis külmkäivitusel hoidis 10.1-10.3 juures. Sõidust tulles välja suremist pole proovinud. Selle rikka tühikäigu saaks ajust lahjemaks keerata, aga turbulentsist tekitatud valet mõõtmist muudes töötingimustes ei ole mõtet softiga kompenseerima hakata. Järgmine toru muudatus peaks siis olema trellid MAFi ette ja taha + filter MAFi küljest 3" toruga kaugemale stange taha auku, et piltlikult "keerlev õhk läbiks MAFi otse.
Nonii, sai siis eile kapotti proovitud, aga istus natuke viltu peal - käis vastu paremat tiiba, parem tuli kinniselt oli tagant kapottist 2cm kõrgemal nii et tule avamine painutas kapotti

samas kui vasaku tule juurest hoidis normaalselt, servad on suht kõverad, korralikke toetus kohti pole jne jne jne Ilma suuremate tööriistadeta seda paika ei saa, aga lukus seisis hästi

Ja mis põhiline - tolle kapottiga on see täiesti streetracer-masin, mingid kahtlust kah ei teki. ikka paras raibe

Tolle kasutamisel tuleks juba esiklaasid kah ära toonida, muidu hakkan punastama

Panen vist vana kapotti tagas.
-------------------------
18.04
Hüppasin lõuna ajal garaazist läbi ja sain EGT külge, enamus aeg läksm uidugi kanalist selle 2x2mm puksi, mise selle "probe" kinnituse sees käib, otsimise peale

Tühikäigul kruttis suht kiirelt 400C peale, ja 5min paarutasin kah, aga üle 500C ei läinudki. Peaks OK olema
Peale välja suretamist kruttis juba 5 sekundiga 200C võrra alla, ses mõttes peaks kiirust küll olema. Numbreid vaatasin DVM891'iga ja andur ise oli kah too käsiandur. Peale 5min 450C peal käimist oli käepidi mõnusalt soe, võibolla 35C ainult

!
Siiani on läind selle peale 413EEK kogu EGT pull.
Õhtul jõuan ehk väikse ringi kah teha, et näha, mis ta päris koormuste all teeb. Vaja enne ainult juhet natuke pikemaks teha ja DVM'ile sobiv koht leida. Peale selle veel WB'ga natuke tegeleda ja siis õli, bena ja õhu klambrid kõik üle käia.