K:200SX universaalse lambdaanduri ühendamine....

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
dead-moroz
Postitusi: 25
Liitunud: 02.12.2007 17:56
Asukoht: Lääne-Virumaa

K:200SX universaalse lambdaanduri ühendamine....

Postitus Postitas dead-moroz »

mure siis selline:
ostsin uue lambda anduri (universaali) S13-le. 2 musta juhet (heater) ja 1 sinine juhe (signaal)...kas keegi oskab öelda mis juhtmed omavahel ühendada :)

ette tänades:
Martin
Kasutaja avatar
attention
Postitusi: 117
Liitunud: 18.02.2008 13:19
Asukoht: Viljandi

.

Postitus Postitas attention »

200sx il kõige jämedam juhe on signaal ja peenemad on kütte otsad ja anduri mass (arvatavasti hall, kui bochi andur) see massi ühendada siis lihtsalt.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: .

Postitus Postitas Astrona »

attention kirjutas:200sx il kõige jämedam juhe on signaal ja peenemad on kütte otsad ja anduri mass (arvatavasti hall, kui bochi andur) see massi ühendada siis lihtsalt.
Mul sarnane juhtum. Aga tahan ühendada S13 aju külge WBO2 0-1V väljundi, andur ise on WB ja kontroller kütab teda ise. Kas võin ajust tulevad kütte otsad lahti jätta? Või aju arvab, et on probleem?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aju arvab siis, et su lambda heater on tuksis ja soovitab lambda välja vahetada :-D

Signaali tarbeks on 0.75 ruutu küll ja rohkem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Aju arvab siis, et su lambda heater on tuksis ja soovitab lambda välja vahetada :-D
Signaali tarbeks on 0.75 ruutu küll ja rohkem.
Ilma naljata, paluks! Kas pean äkki tolle kütte-toite "+" otsa kuhugi takistiga massi ühendama, et asju mingisse turva reziimi ei läheks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
dead-moroz
Postitusi: 25
Liitunud: 02.12.2007 17:56
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dead-moroz »

mart154 kirjutas:sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.
juhtplokk saab ju siis aru, et lambdas on kala sees kui heater ei tööta, tuluke hakkab põlema....
tglt iseenesest ei juhtu midagi, lambda töötempi saavutamine lihtsalt pikeneb, kuna heater ei tööta :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

dead-moroz kirjutas:
mart154 kirjutas:sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.
juhtplokk saab ju siis aru, et lambdas on kala sees kui heater ei tööta, tuluke hakkab põlema....
tglt iseenesest ei juhtu midagi, lambda töötempi saavutamine lihtsalt pikeneb, kuna heater ei tööta :)
Ja kuna mul on lambda küte hoopis WB-kontrollerist, siis probleemi pole.

Aju lihtsalt võiks pahandada, et peale 40sek pole ikka veel norm signaali andurist, kui kütet pole. Ilma kütteta võib ta mitu minutit soojeneda. Arvan kah, et küte lihtsalt otse läbi relee, ja aju seda ei mõõda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
dead-moroz
Postitusi: 25
Liitunud: 02.12.2007 17:56
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dead-moroz »

Astrona kirjutas:
dead-moroz kirjutas:
mart154 kirjutas:sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.
juhtplokk saab ju siis aru, et lambdas on kala sees kui heater ei tööta, tuluke hakkab põlema....
tglt iseenesest ei juhtu midagi, lambda töötempi saavutamine lihtsalt pikeneb, kuna heater ei tööta :)
Ja kuna mul on lambda küte hoopis WB-kontrollerist, siis probleemi pole.

Aju lihtsalt võiks pahandada, et peale 40sek pole ikka veel norm signaali andurist, kui kütet pole. Ilma kütteta võib ta mitu minutit soojeneda. Arvan kah, et küte lihtsalt otse läbi relee, ja aju seda ei mõõda.
8) ;)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mõnel autol suudab aju ka heateri viga väljastada.
Oleneb täitsa konkreetsest autost. 200sx-i peal ise uurinud ei ole.
Pakkusin lihtsalt osade autode peal ette tuleva variandi välja.

VW-Audi grupi autod minuteada ütlevad heater circuit errorit ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta