Volvo S70 R 1998 - Sassu
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 17.09.2007 1:25
- Asukoht: Keila/tln
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 17.09.2007 1:25
- Asukoht: Keila/tln
Targemad poisid oskavad öelda ehk mida wastegate'i varda kruttimine (pikemaks/lähemaks) teoorias tegema peaks?

Proovisin toda kruttida väheke. Pikemaks keerates kogus rõhku jube uimaselt ja jõudis 0,5bar'ni ainult. Lühemaks kruttides on oluliselt äkilisem ja puhub 0,8. Lühemaks keerates tõmbab acutaatis oleva vedru rohkem pingule ja wastegate avaneb raskemalt/hiljem vms ??? Ajan ma väga kelbast suust välja v? :P

Proovisin toda kruttida väheke. Pikemaks keerates kogus rõhku jube uimaselt ja jõudis 0,5bar'ni ainult. Lühemaks kruttides on oluliselt äkilisem ja puhub 0,8. Lühemaks keerates tõmbab acutaatis oleva vedru rohkem pingule ja wastegate avaneb raskemalt/hiljem vms ??? Ajan ma väga kelbast suust välja v? :P
S70 R - svensonite põdrajõud. 184kw 350Nm
Pane parem acutaatori voolikule düüs vahele, kui boosti tõsta tahad.
See vardast keeramine IMO nagu õigest lahendusest mööda hiilimine.
See vardast keeramine IMO nagu õigest lahendusest mööda hiilimine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No acutaator on tehtud mingit kindlat rõhku hoidma ehk siis kindla vedru jäikusega.
Kui nüüd vedru rämedalt pingesse tõmmata, siis ta ei ole enam see milleks ta tehases loodud on.
See on ainult minu mõtteviis asjale. Eks ta toimib sama moodi nagu düüs, suure heitgaasikogusega võib-olla võib mingit anomaaliat tekitada aga ei pruugi.
Acutatori varrast ei saa ju lõppmatuseni ka peale keerata.
Kui nüüd vedru rämedalt pingesse tõmmata, siis ta ei ole enam see milleks ta tehases loodud on.
See on ainult minu mõtteviis asjale. Eks ta toimib sama moodi nagu düüs, suure heitgaasikogusega võib-olla võib mingit anomaaliat tekitada aga ei pruugi.
Acutatori varrast ei saa ju lõppmatuseni ka peale keerata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 17.09.2007 1:25
- Asukoht: Keila/tln
No lisa boost teeb asja alati äkilisemaks 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No Imprezal on stockis düüs acutaatori ja solenoidi vahelises voolikus ning töötab väga edukalt.
Kui düüs ära võtta, siis boost üle acutaatori baasrõhu ehk 0.5bar ei tõuse, koos düüsiga tõstab boosti 0.9bar peale.
Düüsi sisemõõt oli vist 0.7mm.
Kui düüs ära võtta, siis boost üle acutaatori baasrõhu ehk 0.5bar ei tõuse, koos düüsiga tõstab boosti 0.9bar peale.
Düüsi sisemõõt oli vist 0.7mm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Me have no Wheels anymore.Sassu kirjutas:Kle jah, ega ei saa leppida sellega, et kiirem olen :Dtmac kirjutas:Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
Pole sind ammu näinud, peaks paar kiiremat ringi tegema kuskil.
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport