Volvo S70 R 1998 - Sassu

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

SMC_Racing
Postitusi: 20
Liitunud: 17.09.2007 1:25
Asukoht: Keila/tln

Postitus Postitas SMC_Racing »

S70 R - svensonite põdrajõud. 184kw 350Nm
SMC_Racing
Postitusi: 20
Liitunud: 17.09.2007 1:25
Asukoht: Keila/tln

Postitus Postitas SMC_Racing »

Targemad poisid oskavad öelda ehk mida wastegate'i varda kruttimine (pikemaks/lähemaks) teoorias tegema peaks?
Pilt

Proovisin toda kruttida väheke. Pikemaks keerates kogus rõhku jube uimaselt ja jõudis 0,5bar'ni ainult. Lühemaks kruttides on oluliselt äkilisem ja puhub 0,8. Lühemaks keerates tõmbab acutaatis oleva vedru rohkem pingule ja wastegate avaneb raskemalt/hiljem vms ??? Ajan ma väga kelbast suust välja v? :P
S70 R - svensonite põdrajõud. 184kw 350Nm
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

sul on õigus, mida rohkem vedru pingul seda suurem rõhk läheb mootorisse ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pane parem acutaatori voolikule düüs vahele, kui boosti tõsta tahad.
See vardast keeramine IMO nagu õigest lahendusest mööda hiilimine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Mihkel äkki viitsid seda natukene seletada miks düüs sobib paremini kui aktuaatori varda lühendamine. Kas õigem lahendus oleks ehk aktuaatori vahetus? El. boost controller oleks muidugi kõige edevam lahendus

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No acutaator on tehtud mingit kindlat rõhku hoidma ehk siis kindla vedru jäikusega.
Kui nüüd vedru rämedalt pingesse tõmmata, siis ta ei ole enam see milleks ta tehases loodud on.
See on ainult minu mõtteviis asjale. Eks ta toimib sama moodi nagu düüs, suure heitgaasikogusega võib-olla võib mingit anomaaliat tekitada aga ei pruugi.
Acutatori varrast ei saa ju lõppmatuseni ka peale keerata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
SMC_Racing
Postitusi: 20
Liitunud: 17.09.2007 1:25
Asukoht: Keila/tln

Postitus Postitas SMC_Racing »

Mihkel ära muretse, küll jõuab ka õige asja kallale. Tekkis lihtsalt isu midagi kruttida :D Ja ega seda väga palju vändata ei annagi, natukene timmisin. Tundub nagu oleks vähe äkilisem aga ei midagi revolutsioonilist.
S70 R - svensonite põdrajõud. 184kw 350Nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No lisa boost teeb asja alati äkilisemaks :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mihkel kirjutas:Pane parem acutaatori voolikule düüs vahele, kui boosti tõsta tahad.
See vardast keeramine IMO nagu õigest lahendusest mööda hiilimine.
Kas lihtsalt düüs või mingi boost-kontrolleri taoline asi? Kui esimene variant, siis normaalselt see küll tööle hakata ei saa.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No Imprezal on stockis düüs acutaatori ja solenoidi vahelises voolikus ning töötab väga edukalt.
Kui düüs ära võtta, siis boost üle acutaatori baasrõhu ehk 0.5bar ei tõuse, koos düüsiga tõstab boosti 0.9bar peale.
Düüsi sisemõõt oli vist 0.7mm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

A ok. Sain valesti aru. Sel juhul tundub, et solenoid töötab mingis vahemikus ja düüsiga saab seda vahemikku liigutada.
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

tmac kirjutas:Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
volvost pole paremat ega kiiremat:D
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

tmac kirjutas:Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
Kle jah, ega ei saa leppida sellega, et kiirem olen :D
Pole sind ammu näinud, peaks paar kiiremat ringi tegema kuskil.
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Sassu kirjutas:
tmac kirjutas:Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
Kle jah, ega ei saa leppida sellega, et kiirem olen :D
Pole sind ammu näinud, peaks paar kiiremat ringi tegema kuskil.
Me have no Wheels anymore.
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Vasta