Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Küsisin tevalost seal ei old ega tea millega asendada kuna pole andmeid selle kivi kohta
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

Postitus Postitas parm »

tere,

http://www.glensgarage.com/catalog/igbt ... -p-99.html

näiteks need? vajadusel saan aidata tellimisel.

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Minu kaudu saab süütekivisid Eestist kohapealt, kui huvi on.

USA-s saadaval nüüd ainult uuema tüübi kivid, mis vajavad isoleerimiskit-i.
Tõsi nad on veidi odavamad kui VB921-ed aga VB921 on mugavam kasutada.
Väike kogus veel kunagi tellitutest Eestis alles.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

kle ma sooviks kahte mis nad max maksavad?
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Siin samas teemas kasutaja tehnika müüb 100.- tk.

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?p=18951#18951
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Mul on selline probleem MegaSquirt 'n' Spark I PCB v3.0-ga :( :
nimelt süütedriver läheb väga kuumaks, 10 min sõitu ja enam ei või katsudagi seda. Metallplaat on all kivil, mõtlen juba mingeid lisaradikaid sinna aga see ei ole ju ometi normaalne. Mul on MS-l plastkarp, see juba hakkab sulama vaikselt. Samuti lähevad seal äärmises reas alu-riba peal mõned kivid väga kuumaks, aga ei saa aru milline just. Ei julgegi pikemalt sõita, põleb veel midagi läbi. Süüde ja pritse muidu (veel) töötavad normaalselt. Ehk oskab keegi arvata, millest selline kuumenemine võiks tulla?
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Poolid kokku kõrbend äkki, ehk takistus väikseks läinud või siis väike näpukas Dwell settingute all. Running Dwell pane 3.5 ja vaata, mis siis teeb käimise ajal, kui juba pole sinnakanti.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Poolid ise ei lähe soojaks? Sul tahhokas kah poolide külge ühendatud? Võibolla tahhokas juhtmetes probleem - võta see proovimisajaks lahti.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Tahhot ei olnud küljes. Ühe pooli ja jagajaga proovisin, st. R6 moto ja seega 3 sädet pöördele, võibolla see oli liig ühele kivile. Pool iseenestest tundub korras olema, tehaseajuga sädeme probleeme pole. Aga ma proovin 3 kivi ja coilpackiga, kuidas sellega on. Dwell oli pandud muidu 50 %.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seal su probleem ongi.
Sul ei ole ju inteligentset süütemoodulit vaid VB921 kivi, seega 50% dwell ei saa kasutada?
VB921 puhul pead ALATI dwelli millisekundites ise ette andma, muud valikud ei toimi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Täna püüdsin käivitada oma rebuilded mootorit aga tulutult. (Paar törtsu aga mitte käivitumise poolegi) Peale uurimist selgus et 1 süütepooli väljund kuuest ei tööta ja ühest aju väljundist tulenev signaal on normaalse süüte jaoks liiga olematu ja sellest tulenevalt kahel silindril ülinõrk säde. Kokku siis kolmel silindril kuuest säde kas üldse puudub või on se ülinõrk. Arvan et se oli 1 osa sellest, miks ma kaanetihendist jagu sain kuna jõud kadus tasapisi paari tunni jooksul ja koju jõudes kolm küünalt tilkusid bensiinist ja 3 olid ilusad helepruunid (Küünlad olid ka vahepeal kontrollides sellised et pooled märjemad ja teised korras aga kahtlustasin küünlaid)

Kui wasted sparki süütepoolil 1 väljund ei tööta aga temaga paaris olev töötab siis on läbi sekundaarmähis ja seda pole põhjustanud aju onju? st et ma ei peaks miskit seadistama, mis laadeaega vähendaks vms.

Kuna raha pole, kas võin kasutada kahte neljast fordi coilpacki :roll: Ise arvan et kui ühel poolil jääb 1 sisend ja 2 väljundit tühjaks siis peaks ju toimima samamoodi ja jääb varuressursse kui miskit veel läbi põleb.

Mis teha aga spark output C -ga ? Se säde seal on ikka vägagi vaevu märgatav ja kahtlen et se bensiini süütab? kas mingit takistit ei saa panna väiksemat et tuleks C-le samapalju powerit peale kui A ja B saavad? või kuidagi võimendada vms?

Kui teha ajule juurde D väljund ja wheel decoderis panna D süüde samale ajale mil C peaks olema ? kas saab siis asja võrdselt tööle?

Kiireks läheb :(
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aju softis süütekanaleid oma suva järgi ringi tõsta ei saa.
Saad numbrid kirjutada küll aga ei pidavat töötama normaalset nii, vähemalt sellist infot olen kuskilt lugenud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
nael
Postitusi: 42
Liitunud: 20.10.2005 21:33
Asukoht: tln->kesklinn

Postitus Postitas nael »

jeff01 kirjutas: Mis teha aga spark output C -ga ? Se säde seal on ikka vägagi vaevu märgatav ja kahtlen et se bensiini süütab? kas mingit takistit ei saa panna väiksemat et tuleks C-le samapalju powerit peale kui A ja B saavad? või ...
Mul sama probleem põhimõtteliselt. SparkC väljund ajul nõrgem kui A ja B.
Probleemi üritasin mitmeti lahendada. Ka aju vahetusega kuid ei aidanud.
Mihkel pakkus välja, et otsin nn pseudoprobleemi mis polegi probleem
Nimelt süütepooli jaoks ei ole oluline sisendi tugevus vaid see, et ta selle üldse saab. Loevad impulsid.

Tegin endal ümber jagaja ja SparkA peale, et saaks auto sõitma.
Järgmisena tuleb süütepooli kontroll.
Aga hetkel nihuke ajapuudus, et eks näeb millal seda teha saab.

Aga vaheta omavahel SparkB või A ja SparkC sisend ära poolile. Vaata kas loeb midagi, kui silma järgi sädet näed hinnata.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

NO Tarmo ajul oli ka mõõtes spark C teistsugune aga auto peal küll vahet ei tunneta.
Kõik silindrid töötavad ilusti.

Lauri, sa pole uuesti nüüd coilpackiga proovinud, kui spark c on nagu ta on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
nael
Postitusi: 42
Liitunud: 20.10.2005 21:33
Asukoht: tln->kesklinn

Postitus Postitas nael »

Mihkel kirjutas: Lauri, sa pole uuesti nüüd coilpackiga proovinud, kui spark c on nagu ta on?
Enne kui tegin jagajale ümber sai ikka proovitud coilpacki.
Vasta