Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Tundub, et kuskil boosti juhtimises probleem (aju või N75 klapp).
Viska prooviks MBC vahele, see peaks asjasse selgust tooma.
Vähemalt lekkevea saad sellega kõrvaldada aga aju juhtimishälve otsimist see muidugi kergemaks eriti ei tee.
Saad kasvõi korralikult sõita siis autoga.
Viska prooviks MBC vahele, see peaks asjasse selgust tooma.
Vähemalt lekkevea saad sellega kõrvaldada aga aju juhtimishälve otsimist see muidugi kergemaks eriti ei tee.
Saad kasvõi korralikult sõita siis autoga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
N75 klappi kahtlustasin ise kah... aga samas voolu peale lastes toimetas ilusti, avanes ja sulgus nii nagu ta seda tegema peabki. Kõige rohkem seda aju juhtimis viga kahtlustangi, et miskil X põhjusel tahab tema rõhku piirata. Aju veakoode ei anna ning vahetanud olen ka igaks juhuks mõned andurid... viga ikka jäänud samaks.Mihkel kirjutas:Tundub, et kuskil boosti juhtimises probleem (aju või N75 klapp).
Viska prooviks MBC vahele, see peaks asjasse selgust tooma.
Vähemalt lekkevea saad sellega kõrvaldada aga aju juhtimishälve otsimist see muidugi kergemaks eriti ei tee.
Saad kasvõi korralikult sõita siis autoga.
Lekke vea kõrvaldasin juba sellega kui lasin teha sisselaske kontrollimiseks seadeldise ning lastes sinna seisva motoga rõhk sisse, see kõik peab.
Rõhu saan ülesse ka siis kui solenodi otsa WG küljest maha võtan, aga siis on seda kohe sinna 2BARi kanti :P ehk siis liiga palju originaal pihustitele ja asjadele.
Ennem ma asjaga tegelema ei hakka kui WB ja EGT andurid ja kell kohal ning paigaldatud, sinnamaale kulgen selle väiksema rõhuga, suurt niisama sõitmist ei sega :P
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
MBC-ga saad ise keerata endale sobiva rõhu, näiteks 1.5bar, see selline vahepealne väärtus.
Võid ju ka 1.8bar jätta hoidma, kui ta seda ka originaal ajuga hoiab.
Sa näed VAG-COM-iga andurite parameetreid ka eks?
Saad NB pinge järgi ka kontrollida, ega segu lahjaks ei jää.
Originaal juhtimised VAG autodel kipuvad mängima selle rõhuga, ei hoia ühtlaselt.
Vähemalt 1.8T 20V dyno graafikult tundub, et asi mängis suht palju boostiga (WOT-is eri pööretel).
Võid ju ka 1.8bar jätta hoidma, kui ta seda ka originaal ajuga hoiab.
Sa näed VAG-COM-iga andurite parameetreid ka eks?
Saad NB pinge järgi ka kontrollida, ega segu lahjaks ei jää.
Originaal juhtimised VAG autodel kipuvad mängima selle rõhuga, ei hoia ühtlaselt.
Vähemalt 1.8T 20V dyno graafikult tundub, et asi mängis suht palju boostiga (WOT-is eri pööretel).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mkmm, VAG-COMiga näeb minu masinal ainult salvestunud veakoodeMihkel kirjutas:MBC-ga saad ise keerata endale sobiva rõhu, näiteks 1.5bar, see selline vahepealne väärtus.
Võid ju ka 1.8bar jätta hoidma, kui ta seda ka originaal ajuga hoiab.
Sa näed VAG-COM-iga andurite parameetreid ka eks?
Saad NB pinge järgi ka kontrollida, ega segu lahjaks ei jää.
Originaal juhtimised VAG autodel kipuvad mängima selle rõhuga, ei hoia ühtlaselt.
Vähemalt 1.8T 20V dyno graafikult tundub, et asi mängis suht palju boostiga (WOT-is eri pööretel).

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Selle boosti probleemiga jõudsin siis lõpuks viimase andurini mis seda teha võiks, BARO sensor (altitude sensor) ehk siis andur mis mõõdab kõrgust merepinnast. Selle anduri ette antud kolmest mõõteandmest ei klappinud ükski ning juba hakkasin mõtlema uue peale kuniks leidsin S2 foorumist lihtsama lahenduse. Andur tuli lahti võtta ning seal sees vähe asju painutada kuniks mõõdetavad takistused õigeks lähevad:P kuna hetkel läks auto uuesti keretöödesse (garantiisse) siis testida rohkem kui korra ei saanud, eks hiljem näis.
Autosse lisandus ka natuke aega tagasi VEMSi A&F+EGT kell ja andurid. Vajalikud asjad on juba õigetesse kohtadesse ühendatud, seadistamist vajab veel RPM input ja mõningad muud asjad veel. EGT andur on esialgselt kohe turbo väljundava ees, seal oli originaalis lihtsalt koht põhimõtteliselt olemas. Kollesse läheb asi siis kui uue kolle saan.
Autosse lisandus ka natuke aega tagasi VEMSi A&F+EGT kell ja andurid. Vajalikud asjad on juba õigetesse kohtadesse ühendatud, seadistamist vajab veel RPM input ja mõningad muud asjad veel. EGT andur on esialgselt kohe turbo väljundava ees, seal oli originaalis lihtsalt koht põhimõtteliselt olemas. Kollesse läheb asi siis kui uue kolle saan.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
EGT sensori kellaga ära ka kalibreerisid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hmm... seda ma küll miskiks kalibreerimiseks ei nimetaks :PKuuno kirjutas:pms võid seda teha koduste vahenditegaranz kirjutas:Niipalju kui aru sain siis seda tegema ei pidanud.Mihkel kirjutas:EGT sensori kellaga ära ka kalibreerisid?
Peaksin seda tegema? kuidas üldse?
lase kuskil vesi keema-100 kraadi ja pane tass kylmkappi-0 kraadi
nii oli vemsi kodukal kirjas
Keema minev vesi, kas 100C on siis kui esimene mulks käib või kui täiega vesi muliseb? Külmkapp... tavalises külmikus on üldjuhul + 6C kui õieti mäletan ning sügavkülmas miski X kraadi külma, 0-i pole neis üheski.
Või saan ma millestki väga valesti aru?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Alati saab termomeetrit anduri kõrval kasutada 
Aga jah ilma kalibreerimata pole see näit ilmselt kõige täpsem.
Muidugi ma ise pole veel jõudnud ühtegi andurit kellaga kalibreerida kuigi 3 komplekti hetkel kasutada
Lingid mida tasub lugeda:
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=291.0
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=264.0

Aga jah ilma kalibreerimata pole see näit ilmselt kõige täpsem.
Muidugi ma ise pole veel jõudnud ühtegi andurit kellaga kalibreerida kuigi 3 komplekti hetkel kasutada

Lingid mida tasub lugeda:
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=291.0
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=264.0
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mida siis kalibreeritakse, andurit või näitikut?Mihkel kirjutas:Alati saab termomeetrit anduri kõrval kasutada
Aga jah ilma kalibreerimata pole see näit ilmselt kõige täpsem.
Muidugi ma ise pole veel jõudnud ühtegi andurit kellaga kalibreerida kuigi 3 komplekti hetkel kasutada
Lingid mida tasub lugeda:
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=291.0
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=264.0
Pigem vist näidikut anduri järgi.
K type termoanduri täpsus on +/- 1.5C'
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kui termomeetrit pole, pange jääkuubikud vette ja kuubikute sulamise lõppfaasis on vesi suhtkoht täpselt 0 kraadi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kell tuleb anduri järgi kalibreerida, et segadust rohkem ei oleks.
Andurit suht raske kalibreerida kella järgi, rellakaga ehk saaks aga suth kulukas töö
Andurit suht raske kalibreerida kella järgi, rellakaga ehk saaks aga suth kulukas töö

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.