BMW V8 Mootoripadjad ja vastupidavus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

BMW V8 Mootoripadjad ja vastupidavus

Postitus Postitas sallu »

Tere, Probleem järgmine

BMW E34 V8 natuke moditud. Kuna kasutan autot igasugustel imelikel eesmäridel siis ei pea mootoripadjad autol üldse vastu, eriti juhipoolne, mille vahetmaine on eriline .... Niiva padjad ei tule kahjuks kõnealla, sellepärast et originaal patjadel ei ole kinnitused diagonaalselt vaid on nihkes. Olen mõelnud alumiinium patjade kasutusele võttu aga see idee on maha laidetud tänu auto mootori võimsusele kipuvad siis mootori käpad murduma?? Mis teha? ei ole ma ka leidnud aftermarket patju oma autole..

Padjad näevad välja siis sellised

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/x/6.png

Ideed otsides ja väga murelik sallu
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

polüuteraanist padjad?

Kuigi, kui mootoril "väidetavalt" nii palju jõudu on, et käpad juba puruks väänab, siis on asi ju lootusetu :lol:

pigem mingu padi, kui käpp?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Pigem jah siis mingi plast. POM C võibolla.
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

polüuteraanist padjad teevad suure vibratsiooni kerele
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Re: BMW V8 Mootoripadjad ja vastupidavus

Postitus Postitas mulk »

sallu kirjutas:Tere, Probleem järgmine

BMW E34 V8 natuke moditud. Kuna kasutan autot igasugustel imelikel eesmäridel siis ei pea mootoripadjad autol üldse vastu, eriti juhipoolne, mille vahetmaine on eriline .... Niiva padjad ei tule kahjuks kõnealla, sellepärast et originaal patjadel ei ole kinnitused diagonaalselt vaid on nihkes. Olen mõelnud alumiinium patjade kasutusele võttu aga see idee on maha laidetud tänu auto mootori võimsusele kipuvad siis mootori käpad murduma?? Mis teha? ei ole ma ka leidnud aftermarket patju oma autole..

Padjad näevad välja siis sellised

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/x/6.png

Ideed otsides ja väga murelik sallu

Minul on kasutusel sellised
http://farm4.static.flickr.com/3272/231 ... baef_o.jpg
ps. kui mootoripadi on kange, peavad seda ka käigukasti padjad olema ;)
ja arvestama pead sellega, et masin on pärast nagu vanakooli disla :-D
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Piisab originaal jõust, et käpad katki lähevad nad tehtud suhteliselt õhukesest alumiiniumist... uretaan pukse aga ei saa nihkes poltidega... VT. Pildilt
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

sallu kirjutas:Piisab originaal jõust, et käpad katki lähevad nad tehtud suhteliselt õhukesest alumiiniumist... uretaan pukse aga ei saa nihkes poltidega... VT. Pildilt
Ei näe sinu antud linki.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui mujalt ei saa, siis see firma siin aitab hädast välja (teevad suht mõsitliku hinna eest custom patjasid): http://www.vibra-technics.co.uk/

Saada neile meil oma murega.

Ise kasutan rinkaautol nende mootori- ja käigukasti patju.

On valida nii tänava- kui nö race-padja vahel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta