ford 2.0 doch 88kw

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
sirjevend
Postitusi: 1
Liitunud: 21.03.2008 23:15
Asukoht: pärnu mk

ford 2.0 doch 88kw

Postitus Postitas sirjevend »

oskab sis ehk keegi öelda kuda kergelt minekut juurde saax
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Tuntavat vahet polegi vabalthingaval autol võimalik kergelt saavutada ;)
Tasakaalustamine, nukad/klapid ja muud kaanetööd, sisse/väljalase ringi teha ja progeaju häälestada ökonoomsuse asemel minekule ja annavad siiski kokku suht väikesed jõud ja kergendavad rahakotti rohkem kui su fordi ülelaadimine või mõni cossu mootor maksaks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

huvitaks ennastki DOHC'i turbotamine, harjutaks kätt natuke ennem :lol:
mingi 0,6bar mootorisse lasta oleks suht ok ja saaks ka üle 100kw arvatavasti, teen proovi sõbraga mingiaeg 8)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Lugege seda foorumit vähe.
Enamus selliseid algus mõtteid ja teostusi sureb kui kuuldakse summasi mida vaja läheks.
Tel. 5654585
zetec
Postitusi: 12
Liitunud: 16.07.2007 10:53
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas zetec »

Eeldan, et jutt käib tavalisest DOHC-st, Cosworth on tegelikult kah DOHC.
On tehtud küll Dohc turbo projekte ja tehakse ka edaspidi. Hinnad noh variante mitu, kas lasta kõik teha ja ajada taga ülimat tulemust, või leppida vähemaga ja teha enamiku töödest ise.

http://youtube.com/results?search_query ... arch_type=
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Siin vist esialgu mõeldi vabalthingavana modimist?

Muidu kui lihtsalt turbotamise alal kätt harjutada, siis mina soovitaks 2.0 OCH pritsega sierrat. Mootor on piisavalt tugev, surveaste madalapoolne, pritsesüsteem suht lihtne ja hästi reguleeritav. Lühidalt öeldes, et väikese vaevaga peaks tuntava jõulisa saama (suuremate rõhkude kasutamiseks muidugi on juba olukord keerulisem).

Põhimõtselt viska ainult turbo külge ja kõik. Pihustite voolavus tuleks ainult järgi uurida, mõnedel mootoritel pole üldse varu jäetud.

Edit: üks väike innustav video kah :p
Vasta