Kaua su mootor kannatab 900C ++ olla 10sek, 1min, 1h, 3h?mulk kirjutas:750C' on kahjuks liiga vähe EGT jaoks![]()
Cruisides on EGT juba ca 700C'
Max loadi ajal "magusaim" ala algab üheksaga.
EGT sensori asukoht väljalaskes
Mul Subarul on küll cruisides EGT ~400 kraadi VEMS-i kella järgi.
Ma pole seda muidugi enne paigaldust kalibreerinud aga no 300 kraadi mööda ta nüüd küll ei näita.
Ma pole seda muidugi enne paigaldust kalibreerinud aga no 300 kraadi mööda ta nüüd küll ei näita.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Minu auto mootor?Astrona kirjutas:Kaua su mootor kannatab 900C ++ olla 10sek, 1min, 1h, 3h?mulk kirjutas:750C' on kahjuks liiga vähe EGT jaoks![]()
Cruisides on EGT juba ca 700C'
Max loadi ajal "magusaim" ala algab üheksaga.
Kindlasti rohkem, kui 10 sekundit, kuid kas just tunde

Ja oluline polegi see, kaua, vaid oluline on, et sa näed seda, omadest kogemustest võin öelda, et EGT kargab sealt 700 pealt väga kiirelt sinna 850+C' peale ja sama kiirelt kasvõi 1000 ja rohkem.
Keskmiselt loetakse turbiinitiiviku kestvuseks 1050 ja "ta sulas"
Kas see peab paikka, testida ei kavatse.
Lähiminevikust näide tuues, siis ühes RS2 audis said ülemised kolvirõngad jäädavalt kahjustada 1000C egt juures

EGT ei ole eesmärk, kuid kõige "magusam" ala jääb 850-950 vahele.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
No cruisimine ja cruisimine, minul on cruisimise kiirus 100-120kmhMihkel kirjutas:Mul Subarul on küll cruisides EGT ~400 kraadi VEMS-i kella järgi.
Ma pole seda muidugi enne paigaldust kalibreerinud aga no 300 kraadi mööda ta nüüd küll ei näita.
Tühikäigul loksudes käib egt seal 370 -400 alas.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Eks ma mõnipäev jälgin täpsemalt aga ma pidasin silmas linnavahel cruisimist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Et kui kuskil kardirajal 10 ringi teha, siis sa enam pead ei annamulk kirjutas:Kindlasti rohkem, kui 10 sekundit, kuid kas just tunde![]()
Ja oluline polegi see, kaua, vaid oluline on, et sa näed seda, omadest kogemustest võin öelda, et EGT kargab sealt 700 pealt väga kiirelt sinna 850+C' peale ja sama kiirelt kasvõi 1000 ja rohkem.
Keskmiselt loetakse turbiinitiiviku kestvuseks 1050 ja "ta sulas"
Kas see peab paikka, testida ei kavatse.
Lähiminevikust näide tuues, siis ühes RS2 audis said ülemised kolvirõngad jäädavalt kahjustada 1000C egt juures
EGT ei ole eesmärk, kuid kõige "magusam" ala jääb 850-950 vahele.


Arvan, et mu 1.1 karpa 65hj citroenil on üldse 2000C - detonatsiooni pealt ainult töötabki

Pabistan siin oma moto pärast, kust tahaks siis 350-400hj 1.8'st, ma ei saa lubada ju sama ebatäpsust seadistuses, mida NA V8 400hj. Audi 2,2T on aga sama suurete silindritega lihtsalt +1cy l, seega oeks võrreldav kui tal 440-500hj.
Arvan, et oluline on ikka ka EGT näidu suurus, eriti seadistamisel, ehk mingi suhteline galibratsioon võiks ikka olla. Kui seade paigas, siis võid ju edasi jälgida, aga see juba rohkem nagu ajaviiteks ja mingi rikke kiireks tuvastamiseks - mille tarbeks piisaks ühest LEDist - EGT-HI

Sul muidu see n.ö. vemsi EGT?zoom1 kirjutas:Minu egt on cruiisides 400-500c ja kiirendades never üle 720c.
vb. on see tingitud sellest et a/f on loadi all 10,5-11,1
On jäänud kõrva, et üle 850c on juba ohtlik.
Ses mõttes või ...760C piirkonnaga EGT ju sobida - tuleb veenduda, et temp (kauaks) üle ei lähe.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mingit tähtsust pole gaaside kogusel, detaili sulamistemperatuur jääb samaks!aga küsimus on ju ka selles, et kui palju seda kuuma gaasi on, mida rohkem võimsust väänet rõhku, ja mida väiksemad detailid, seda rohkem ta peaks detaile sulatama sama tempi juures.
Sa üritad ehitada 100hj/silindri kohta mootorit ja üritad hakkama saada mõnedsajad kokku hoides korraliku K-type anduri arveltPabistan siin oma moto pärast, kust tahaks siis 350-400hj 1.8'st, ma ei saa lubada ju sama ebatäpsust seadistuses, mida NA V8 400hj. Audi 2,2T on aga sama suurete silindritega lihtsalt +1cy l, seega oeks võrreldav kui tal 440-500hj.
Just nii, nutika ajuga saab teha teatud temperatuurist alates rikastuse, või koguni mootori väljalülitamise.Arvan, et oluline on ikka ka EGT näidu suurus, eriti seadistamisel, ehk mingi suhteline galibratsioon võiks ikka olla. Kui seade paigas, siis võid ju edasi jälgida, aga see juba rohkem nagu ajaviiteks ja mingi rikke kiireks tuvastamiseks - mille tarbeks piisaks ühest LEDist - EGT-HI
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Minu väide oli see, et väike kogus kuuma gaasi jahtub kiiremini kokkupuutes endast jahedama detailiga.mulk kirjutas:Mingit tähtsust pole gaaside kogusel, detaili sulamistemperatuur jääb samaks!aga küsimus on ju ka selles, et kui palju seda kuuma gaasi on, mida rohkem võimsust väänet rõhku, ja mida väiksemad detailid, seda rohkem ta peaks detaile sulatama sama tempi juures.
* 1g 1000C gaasi tõstab 100g 500C metalli temperatuuri heal juhul 600C'ni, ja sulamistemperatuurini ei jõuagi. Mootoris muidugi iga pauguga soojendab ta kolbi edasi, aga topelt rõhuga soojendab ikkagi topelt kiirusel või mis.
Mõnisaja pärast tõesti ei peaks põdema. Aga kui kõigi tuhande detaili peale kulutada 1000EEK rohkem kui vaja, siis 100K maksvast mootorist saab 1000000EEK maksev, ja nõrgim lüli maksaks ikka ainult 0.1% (1000EEK) kogu mootori hinnastmulk kirjutas:Sa üritad ehitada 100hj/silindri kohta mootorit ja üritad hakkama saada mõnedsajad kokku hoides korraliku K-type anduri arveltPabistan siin oma moto pärast, kust tahaks siis 350-400hj 1.8'st, ma ei saa lubada ju sama ebatäpsust seadistuses, mida NA V8 400hj. Audi 2,2T on aga sama suurete silindritega lihtsalt +1cy l, seega oeks võrreldav kui tal 440-500hj.

Ilma kaalumata, ostaks lihtsalt selle VEMSi kahe anduriga komplekti ära, ja see vist mingi 5K kokku, ehk kallim kui mu regullitav aju + WB andur ja Wb kontroller kokku.
Tahaks küll, et Eestis kah oleks norm-valikuga tuuningpoode, aga ma tõesti ei jõua neid kõiki heale järjele aidata.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ostan ikka PLX Devices EGT, kuna mul on nende WB juba olemas.
* EGT + WB + Display + andurid + juhtmed jms
tiba alla 6000EEK
* OLED Display 52mm
* 1 display näitab kuni 4 andurit!
* näidikud arvutiga kujundatavad + 4 tüüpi on juba olemas:shock:
* 4 nupuga kaugjuhtimispult
* serial data kontrolleritest display'sse.
* serial protokoll on avalik
* Intelligent warning (4 parameter comparison)
* 180 Deg Viewing Angle
* High Contrast, Daytime visible
* Peak and hold (4 parameters, high and low)
* Custom gauge design
* Custom wallpaper upload
* Automatic sensor detection
0-5V väljundid jäävad veel üle, saaks lisa-näidikuid ühendada kui vaja.
EGT 0-1023C
WB 10-20:1
Kui see EGT keere sobib, siis polegi vaja paigaldamiseks midagi juurde osta.
Firma ise on saanud nende toodete eest kõvasti auhindasid ja seadmete täpsus peaks olema parim.
* EGT + WB + Display + andurid + juhtmed jms
tiba alla 6000EEK
* OLED Display 52mm

* 1 display näitab kuni 4 andurit!
* näidikud arvutiga kujundatavad + 4 tüüpi on juba olemas:shock:
* 4 nupuga kaugjuhtimispult

* serial data kontrolleritest display'sse.
* serial protokoll on avalik

* Intelligent warning (4 parameter comparison)

* 180 Deg Viewing Angle
* High Contrast, Daytime visible
* Peak and hold (4 parameters, high and low)
* Custom gauge design
* Custom wallpaper upload
* Automatic sensor detection
0-5V väljundid jäävad veel üle, saaks lisa-näidikuid ühendada kui vaja.
EGT 0-1023C
WB 10-20:1
Kui see EGT keere sobib, siis polegi vaja paigaldamiseks midagi juurde osta.
Firma ise on saanud nende toodete eest kõvasti auhindasid ja seadmete täpsus peaks olema parim.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kutsu siis vaatama, kui kohale jõuavad, endale pakuvad ka juba huvi.
Bemmi VDO-d sai tutikana maha müüdud, kuna hakkasid ikkagi veidi fäänsimad kellad meeldima.
Bemmi VDO-d sai tutikana maha müüdud, kuna hakkasid ikkagi veidi fäänsimad kellad meeldima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mõtlen, et võiks siis kohe MAP'i kontrolleri kah tellida. Ja kui juba 3 siis 4 poleks paha ja 1 vedeliku temp kah juurdeMihkel kirjutas:Kutsu siis vaatama, kui kohale jõuavad, endale pakuvad ka juba huvi.
Bemmi VDO-d sai tutikana maha müüdud, kuna hakkasid ikkagi veidi fäänsimad kellad meeldima.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET