Ise-ehitajad versus ostjad

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Ise-ehitajad versus ostjad

Postitus Postitas riceboy »

Raceboy kirjutas: Auto ei ole lineaarne objekt, et ostad selle ja selle sinna peale, saad tolle. Ei ole mõtet hakata vastupidavusjuttu rääkima, juba kasvõi turbo poole pealt (et tuuningfirmad teevad nii head või halba kaupa), kuna nad kasutavad suurtootjate juppe, mitte ei tee neid ise. Teema kisub mõtetuks, peaks uue teema tegema: iseehitajad versus ostjad:P KÕIKE ei saa ise (hästi) teha, kuid palju saab.
riceboy kirjutas:
Konkreetselt mulle meeldib osta tuntud nimedega tuuning juppe, ma ei hakka üldse mötlema mingi garaazi-leiutiste peale. Samas näiteks porschele ma ei tea kas on sellist valikut kui nissanile (sadu jupi firmasid)

hj/eek suhe on ka siuke näitaja et me ei saa ju vörrelda maailma tipp kvaliteediga tuuning juppi mingi ise-aretatuga. Vöibolla on hj töus sama aga vastupidavus tavaliselt kordades kehvem. Muidugi oleneb millest me konkreetselt räägime. Alles hiljuti otsisin ühele hondale nukkasid, odavaimad olid 10k ja juurde annavad nad ülevalt poolt maksimum 10hj aga alla 4000 pöörde vötsid päris mitu hobust vähemaks hoopis...Kas see oleks nüüd mötekas osta autole söltub ikka pöhiliselt auto eesmärgist ja köige rohkem ikkagi rahakotist! Üldse näiteks honda performance jupid annavad kordades vähem hobuseid kui turbokate vöi usade omad. Samas on need isegi kallimad! Aga neid ju tuunitakse ikka mis sest et suht mötetu, alati ei saa köike rahas mööta...Möni laseb kameelion värvi peale 30-40k ja ka rahul endaga
Raceboy kirjutas:Ok, ei ole nüüd mõtet hakata vaidlema, kuidas ja kas on võimalik pekki midagi keerata, aga oma kogemusest tean, et asja läbi mõeldes ja mõistusega võttes on võimalik auto suhteliselt odavalt teha. Kordi odavamalt, kui pimesi juppe ostes ja neid lihtsalt külge keerates.
Sügise poole võin avalikustada, palju ma oma auto peale kulutanud olen, eks siis vaatame, kas hj/EEK suhe on paigas või mitte.
riceboy kirjutas:Need on sendid mille kokkuhoiust sa räägid vörreldes heade juppide hindadega...

Mingid torude ja keevituste hinnad on ju jerundaa kogu projekti hinnast
Töö on muidugi omaette teema ja olened kas on koht, kogemusi, tööriistad jne Mönikord tuleb odavam maksta kui ise perse keerata ja siis ikka maksta ;)
Visake aga tuld katlale :-D
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

mõnel projektil maksavad nukad 50.000.- eeku
Turbo auto
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Teemaks siis ise ehitamise ja ostmise/ehitada laskmise vördlus ja head-vead...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

se vastupidavuse asi on õige minuarust.
Endal sai ntx küll väga odavalt asi kokku ja hp/eek suhe oli kah väga hea kuid nüüd ntx ands turbo saba. Oleks muretsenud kohe uue oleks norm olnud...aga se on se oleks ja oleks...

Mulle praegusel hetkel ei tahaks enda autole lihtsalt osta juppe ja külge kruvida kuna meeldib ise teha ja minujaoks on asja väärtus sisi suurem kuigi ilmselt kvaliteedis kannatan sellega mingilmääral küll...
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Aga kas köik kavatsevad oma praeguseid autosid eluaeg pidada? Ma ikka natuke flirdin ka teiste(paremate) autodega :-D

Ja siis kui läheb müügiks ütlete et ise tehtud see ja ise aretatud too jne :-D

Möni vöibolla saab veel stockiks tagasi teha aga mina näiteks enam mitte
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

üks on see, kui mingi vend teeb kodus põlve peal. Kuid samas tuunind vennad teevad ka põlve peal -lihtsalt nad on minu korda teinud, ja teavad mis esimesel vasikal viga oli, et aia taha läks.

Autode eluaegse pidamise kohapealt:
praegune rull, mis mul on A-B autona - teen keretööd ära(lollitab selle turboga kah) ja hea kui ta veel 3-4 aastat on. rohkem pole küll vaja.
Projektikas, millega tahaks jägmine aasta algust teha, hea kui selle 3 aastaga valmiski saab, et siis ilusa ilmaga sõita saaks veel paar aastat.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Ise ehitatud mootorid ei kesta ehk jah nii kaua aga kõigil ei ole kohe meeletut rulli projektauto alla panna ja kuskilt peab ju alustama.Ma oma kadetti projekti tulemusega jäin küll päris rahule.Kahjux ei saanud ma dünos käia ja ametlikult tõestada aga see mootor liigutas kadetti ikka päris kiiresti edasi :)
Kui mul raha rohkem olex :oops: siis kasutax kindlasti kvaliteetseid ja häid tükke :-D
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mida sa siis teistmoodi teeks? kui tohib küsida.. :)
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Miq kirjutas:mida sa siis teistmoodi teeks? kui tohib küsida.. :)
Uued ,kepsud,kolvid,aju ja uus turbo
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

Teame ju kõik kuulsat ütlust: Võimas. Töökindel. Odav. Vali kolmest kaks.

Kui raha piisavalt, siis hea läbisaamine usaldusväärse tuuningfirmaga ja kõige korralikult teha laskmine ruulib. Seda juhul, kui eesmärk on kiirem auto, mitte ehitamisrõõm.

IMHO veel enam ruulib juba stockis piisavalt kiire masina ostmine ja siis sellel võib-olla mõne pisiasja endale meeldivamaks kohendamine, aga reeglina sellised autod maksavad liiga palju, et tavaline entusiast neid endale lubada saaks.

Ander, kes sõidaks ammu stock Caterhami vms masinaga, kui rahakott vastu peaks.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

mõned mõtted...
tõsi, teatud asju saab ja peabki ise tegema muidu läheb auto ehitamine liigselt kalliks. Samas enamus asju mis puudutab tehnilisi lahendusi mina laseks teha mõnes usaldusväärses kohas või kasutaksin valmistooteid, mis on enamusjaolt eelnevalt läbitestitud, omavad garantiid jne. Pädeva tuningshopi üks ülesanne on ka rahade ratsionaalne kasutamine eesmärgi saavutamiseks. Ehk teisisõnu raha ei kulutata sellele mida pole vaja. Ning selleks peab olema piisavalt kogemusi, mitte ainult teadmisi mida paljude arvates saadakse piisavalt Maximum Boost raamatu läbilugemisega. Samuti kui ehitab tuning firma, siis saab nõuda tulemust mida algselt lubati. Klubi dynopäeval käies ma ei näinud mitte ühtegi korraliku tulemust, tekitab mõtteid eksole :roll:
Samuti soovitaksin valida üks tuningukontor kus tehakse kõik tööd algusest lõpuni - kokkuvõttes tuleb odavam ja teisiti ei saagi keerulisi projekte teostada.
Seega minu arvates (!) on igati kasulikum tegeleda oma asjaga ja teenida raha selleks et samal ajal keegi ehitaks sinu autot.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Unustasingi enne lisada kogemustevajaduse :!:
Enda auto puhul näiteks ma küll ei suudaks ette kujutada, et ma peaks oma auto tegemisse andma kellegi kätte, kes ei tea konkreetse auto eripäradest eriti midagi. Just seepärast, et neid on nii vähe toodetud. Vaevalt Kert nt annaks oma auto kuhugi tegemisse, va keretööd :)
Omades siiski 7a auto parandamise ja parendamise kogemust, teen siiski koostetööd ise (igast mootorilihvimised jm selliseid loomulikult mitte).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
leg200
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 20:23
Asukoht: Keila

Postitus Postitas leg200 »

Isetegemise rõõme võib vahest ka alljärgneva pildiga illustreerida :lol: :

http://www.billsworkshop.com/sc/crxofdeath.jpg
Subaru Legacy turbo
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Kahjuks on Eestis veel sedasi, et kui tahad igati pidi head tulemust saada siis tuleb ikkagi töö tegemise ajal ise kõrval istuda ja valvata, et keegi midagi nn. ülejala ei laseks.

Isegi kui lubad maksta head raha ei viitsita ikkagi seda viimast kvaliteeti taga ajada.

Osta on vast odavam, kui ehitada.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta