Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Tänasest hakkan ilmselt suurema lammutustööga pihta.
Sain väljalaskekollektori ka just ES-Tuningust modimiselt kätte.
Väga ilus töö, süda rahul nüüd.
Nimelt ei meeldinud mulle enne up-pipe asuv lambda pesa, mis oli ~10mm ühes kanalis sees ja lasin selle eemaldada.
Nüüd peaks see kolle koostekvaliteedilt nii hea olema kui saab.
Ei taha muidugi flantside ja kaane kokkusobivust ära sõnada.
Sain väljalaskekollektori ka just ES-Tuningust modimiselt kätte.
Väga ilus töö, süda rahul nüüd.
Nimelt ei meeldinud mulle enne up-pipe asuv lambda pesa, mis oli ~10mm ühes kanalis sees ja lasin selle eemaldada.
Nüüd peaks see kolle koostekvaliteedilt nii hea olema kui saab.
Ei taha muidugi flantside ja kaane kokkusobivust ära sõnada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Teipisin kolle ära ka. Kena 3h töö, kui vaikselt teha.
Tavaliselt teibitakse neid 2 toru korraga aga ma vaatasin, et asi jääb välimuselt veidi porno ja
otsustasin olla see loll, kes teibib torud ükshaaval.
Effektiivsus peaks ka ilmselt veidi parem olema nii.
Enam paremat kollektori lahendust sinna ilmselt kergete vahenditega teha pole võimalik.
Kui spool-upis nüüd ka vahet pole, siis hakkan ma vist edaspidi ka malmkolledele vahetükke tegema
Teipi kulus kena 25 meetrit ja ~2000.- eek eest
Aga nüüd peab asi ka hea olema, kõik on selle nimel tehtud.
Vaatasin flantside tasapinda ka.
Ühe flantsi serv jääb ~5mm ühest ostsast üles aga selle tõmbab kinni keerates vast vastu ära.
Roostevaba pidavat vist ennast peale soojenemist õigeks ka tõmbama.



Tavaliselt teibitakse neid 2 toru korraga aga ma vaatasin, et asi jääb välimuselt veidi porno ja
otsustasin olla see loll, kes teibib torud ükshaaval.
Effektiivsus peaks ka ilmselt veidi parem olema nii.
Enam paremat kollektori lahendust sinna ilmselt kergete vahenditega teha pole võimalik.
Kui spool-upis nüüd ka vahet pole, siis hakkan ma vist edaspidi ka malmkolledele vahetükke tegema

Teipi kulus kena 25 meetrit ja ~2000.- eek eest

Aga nüüd peab asi ka hea olema, kõik on selle nimel tehtud.
Vaatasin flantside tasapinda ka.
Ühe flantsi serv jääb ~5mm ühest ostsast üles aga selle tõmbab kinni keerates vast vastu ära.
Roostevaba pidavat vist ennast peale soojenemist õigeks ka tõmbama.









Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tartu Ülikooli ärtud rääkisid mulle just sellist juttu, et roostevaba on üks parimatest materjalidest painutamiseks ja mis põhiline, seda tehakse rv terasel/metallil just külmast peast ja kõige parem pidi olema nii -40 ehk "viina" jääs. Sellest jutust järeldades, võiks arvata just, et külmast peast tõmbab ilusti vastu ära ja ongi olemas või sain ma asja mõttest lihtsalt midagi natuke valesti aru.
Võibolla tõesti.
Ma mõtlesin seda, et kui praegu kinni keerates pingesse tõmmata kolle,
siis ehk lähevad pinged soojast peast välja ja maha jahtudes jääb oma uut kuju hoidma.
Tuttav summutite ehitaja nagu mainis seda, kui ta mul BMW summutit tegi.
Downpipe tegin ise ja ta painutas seda kinnitusega kerele veidi lähemale.
Mul muidugi oli downpipel mingi 4 põlve ka selle aja peale.
Ma mõtlesin seda, et kui praegu kinni keerates pingesse tõmmata kolle,
siis ehk lähevad pinged soojast peast välja ja maha jahtudes jääb oma uut kuju hoidma.
Tuttav summutite ehitaja nagu mainis seda, kui ta mul BMW summutit tegi.
Downpipe tegin ise ja ta painutas seda kinnitusega kerele veidi lähemale.
Mul muidugi oli downpipel mingi 4 põlve ka selle aja peale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Teipimine on ise tehtav ja näha, et ikkagi paks materjalikiht peal,
keraamika kohalt olen ma veel veidi umbusklik (kuigi kasutegur võib suurem olla), asi lihtsalt minus.
Lisaks keraamikat tuleb ju teha lasta kuskil, mis on jälle lisa sebimine.
keraamika kohalt olen ma veel veidi umbusklik (kuigi kasutegur võib suurem olla), asi lihtsalt minus.
Lisaks keraamikat tuleb ju teha lasta kuskil, mis on jälle lisa sebimine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Teibiga kaetud kollektorit või DP´d võid käega katsuda, ilma et end kohe ärä põletaks, keraamika puhul aga ei.
See argument peaks olema tugev pluss teibi kasuks, juhul kui tähtsaim on mootoriruumi ja/või muude detailide kaitsimine kuumuse eest.
Lisaks veel see, et teipida suudab igaüks ise
Ja vajadusel teha parandusi/muudatusi torustikule, teipi saab mõned korrad ikka kasutada, keraamika puhul tuleb taas spetsialisti juurde minna.
edit:
Black Satin puhul õnnestub keraamika ka suhteliselt hästi pea aegu koduste vahenditega
See argument peaks olema tugev pluss teibi kasuks, juhul kui tähtsaim on mootoriruumi ja/või muude detailide kaitsimine kuumuse eest.
Lisaks veel see, et teipida suudab igaüks ise

Ja vajadusel teha parandusi/muudatusi torustikule, teipi saab mõned korrad ikka kasutada, keraamika puhul tuleb taas spetsialisti juurde minna.
edit:
Black Satin puhul õnnestub keraamika ka suhteliselt hästi pea aegu koduste vahenditega
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Uus kolle küljes koos uute tikkpoltide ja muttritega.
Kollega tulid tutikad hiina metalltihendid ka kaasa, loodame et peavad (originaalidega identsed).
Hiinlastele tuleb au anda, kolle sobivus oli suhtkoht perfektne.
Plokikaane tikkude otsa saamiseks tuli natuke nikerdada aga kui kolle kinni oli, siis up-pipe istus tugede ja kolle vahele ideaalselt.
Üks up-pipe polt on muidugi karuperse kohapeal ja selle sai kinni keerata ainult tänu Mardi hiina lehtvõtmele.
Kasutada tuli korraliku lehte ja hiina lehte vaheldumisi.
Sest keerata sai mingi 15 kraadi kaupa ja võtit tuli koguaeg vahetada, sest sama võti ei istunud otsa peale keeramist.
Muttri kinni hoidmine teisest otsast oli ka muidugi väga põnev, võti pikuti poldiga kolle ja plokikaane vahelt (lehtvõtmega, padrun vahele ei mahtunud).
Kollega tulid tutikad hiina metalltihendid ka kaasa, loodame et peavad (originaalidega identsed).
Hiinlastele tuleb au anda, kolle sobivus oli suhtkoht perfektne.
Plokikaane tikkude otsa saamiseks tuli natuke nikerdada aga kui kolle kinni oli, siis up-pipe istus tugede ja kolle vahele ideaalselt.
Üks up-pipe polt on muidugi karuperse kohapeal ja selle sai kinni keerata ainult tänu Mardi hiina lehtvõtmele.
Kasutada tuli korraliku lehte ja hiina lehte vaheldumisi.
Sest keerata sai mingi 15 kraadi kaupa ja võtit tuli koguaeg vahetada, sest sama võti ei istunud otsa peale keeramist.
Muttri kinni hoidmine teisest otsast oli ka muidugi väga põnev, võti pikuti poldiga kolle ja plokikaane vahelt (lehtvõtmega, padrun vahele ei mahtunud).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahel kohe veabMihkel kirjutas: Sest keerata sai mingi 15 kraadi kaupa ja võtit tuli koguaeg vahetada, sest sama võti ei istunud otsa peale keeramist.
Muttri kinni hoidmine teisest otsast oli ka muidugi väga põnev, võti pikuti poldiga kolle ja plokikaane vahelt (lehtvõtmega, padrun vahele ei mahtunud).

Loodame et boxeri hääl täielikult tänu uuele kollele ära ei kao.
Edu!
Kolle tootja väitis nagu, et hääl väga ei muutu, kuna ei ole ühepikkused torud.
See hääl oli ka üks põhjus, miks ma selle kolle soetamise/vahetamisega väga ei kiirustanud.
See hääl oli ka üks põhjus, miks ma selle kolle soetamise/vahetamisega väga ei kiirustanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sain täna õhtul lõpuks kokku tagasi asja.
Summutit tuleb veel kohendada, kuna algselt oli asi ühes tükis terves pikkuses aga
kuna downpipe muttrid olid tikkude külge mädanenud pidin summuti eest otsast lahti lõikama.
Tegin ühenduskoha kohe downpipe lõppu nüüd aga jube mõnus on üksi auto pikkust summutit jebida, et ühenduskohta kinni saada.
Kolleteip muidugi suitses mõnusalt esimesed 15min.
Selline tunne nagu midagi põleks.
Proovisõidud ka tehtud ja muljed head.
Asi tasus ennast ära, kuna mootor tõmbab nüüd palju ühtlasemalt.
Enam ei ole sellist äkk nõksu sees ~4k rpm kui korralik boost taha tuleb, tühi koht alguse otsast kadus nagu ära.
Spool-up paranes ehk mõnisada pööret, kui üldse, seda pean datalogima mõni päev.
Lõpp ots vähemalt tundub nüüd hoopis teisest puust olevat, kuna 5k+ rpm läheb asi lennukiks kätte ära
Mootor hakkab mõnusalt elama nüüd, enne oleks nagu vastu tahtmist mootor kere edasi vedanud.
JDM STI tagatuled installisin ka ära, tunduvalt lahedam on parktuli nüüd, kuna JDM tulel pole tagumist udutuld.
Põhiasi on muidugi valge suund.
Summutit tuleb veel kohendada, kuna algselt oli asi ühes tükis terves pikkuses aga
kuna downpipe muttrid olid tikkude külge mädanenud pidin summuti eest otsast lahti lõikama.
Tegin ühenduskoha kohe downpipe lõppu nüüd aga jube mõnus on üksi auto pikkust summutit jebida, et ühenduskohta kinni saada.
Kolleteip muidugi suitses mõnusalt esimesed 15min.
Selline tunne nagu midagi põleks.
Proovisõidud ka tehtud ja muljed head.
Asi tasus ennast ära, kuna mootor tõmbab nüüd palju ühtlasemalt.
Enam ei ole sellist äkk nõksu sees ~4k rpm kui korralik boost taha tuleb, tühi koht alguse otsast kadus nagu ära.
Spool-up paranes ehk mõnisada pööret, kui üldse, seda pean datalogima mõni päev.
Lõpp ots vähemalt tundub nüüd hoopis teisest puust olevat, kuna 5k+ rpm läheb asi lennukiks kätte ära

Mootor hakkab mõnusalt elama nüüd, enne oleks nagu vastu tahtmist mootor kere edasi vedanud.
JDM STI tagatuled installisin ka ära, tunduvalt lahedam on parktuli nüüd, kuna JDM tulel pole tagumist udutuld.
Põhiasi on muidugi valge suund.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kusjuures minu arust see bokseri müdin läks vähemalt tühikäigul isegi kõvemaks kui mul enne selle vaikse summutiga oli.
Tänasest suveveljed ka all.
Homme peseb auto ilmselt puhtaks ja teeb paar klõpsu ka.
Krt nüüd on hädasti coile vaja kuna hetkel on auto nagu traktor.
Tänasest suveveljed ka all.
Homme peseb auto ilmselt puhtaks ja teeb paar klõpsu ka.
Krt nüüd on hädasti coile vaja kuna hetkel on auto nagu traktor.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ilm krt keeras ära aga paar viletsat pilti hetkeseisust sain.
Peab laskma tuttaval fotohuvilisel pildi teha autost, enda tehtud piltidel kuidagi mage asi.

Peab laskma tuttaval fotohuvilisel pildi teha autost, enda tehtud piltidel kuidagi mage asi.


Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.