Nissan 200SX S13 'Astrona
Seda jah, et käib edasi, aga kahises nagu. Samas too youtube variant tegi sama häält, aga käis kauem. Ah tead peale suurt vaeva ja pingutust peabki asju kuulma hakkamazoom1 kirjutas:Kui seisma jätad siis käibki turbo veel natuke ringi, see on lagritel turbole väga omane.

Eelmine omanik tõi immo-kaardi ära ja saingi garaazist õigeks ajaks välja tagurdada. Eile õhtul sai esimesed km sõidetud - adreka tase on siiani üleval

Õlid jms vedelikud ei leki ja muidu kah ok, peale seda kui paar lõdvikut sai paremini ja kõvemini tagasi pandud.
juhipoolne tuli ei tööta, 1 juhipoolne suund on kah eest või tagant läbi, aga see on kökimöki.
Jube pikalt istub vaakumis, isegi kui 1. lasta lõpuni, siis 2. käiguga on nagu sekund aega kinni 180nm ja siis 1 sek 400nm ja ongi juba piiraja ja kiirus nii suur, et ei jõua enam teeääres kõiki põõsaid läbi vaadata... Aga noh eks peab sõitma õppima.
Ohhh, ja see hääl. Ütleks et natuke vali jäi

Rõhu seier jääb nagu 0 peale kinni, vaatan täna uuesti, mis toimub. No ei jõua ju seiereid jälgida, teed on nii sitad ja rõhku on nii hetkeks.
Peaks MegaSquirti panema logima WB ja rõhku. Saaks pöörete sigaanli kah kätte, oleks juba täiesti kasutatav logi. Praegu ei tea ju üldse mis sega seal on...
PIDU PIDU
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
See hääl meenutabki kahinat, nii et pole vaja karta, et midagi pees.Astrona kirjutas:Seda jah, et käib edasi, aga kahises nagu. Samas too youtube variant tegi sama häält, aga käis kauem. Ah tead peale suurt vaeva ja pingutust peabki asju kuulma hakkamazoom1 kirjutas:Kui seisma jätad siis käibki turbo veel natuke ringi, see on lagritel turbole väga omane.
Mees mees, võta nüüd hoog maha. Ära jumala eest peenestama hakka, enne kui oled segu ja egt ära kontrollinud. Ja üldsegi kas sissesõit on tehtud, minuteada pole auto peale moto remonti pea üldse sõitnud, ning mis õli sa kasutad?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Oh sa püksid. Mul oli WG hoob eile ülds lahti. Täna panin kinni ja, vist ei maga kah. Kuival asfaltil toyo slick igast asendist 2. käiguga põleb. Unustage ära, et 5K hakkkab tõmbama, nüüd on tõmme täesti tellimise peale. Homme panen WB taha, vaatan segu, aga muidu tundub ok - nii ok, et seierit pole aega vaaadatagi. Öli vahetan kohe ära, praegu oli seal 10w40. Tühikäku ei hoia soojast peast, peab klapi üle vaatma ja lambda ikka taha panema.
piiraja on kuskil alla 7K
Mis see egt vaatamine targemaks teeb?
Ako oli mitu tuhat sellega sissse sõitnud. Ja ega tallinas ei saagi palju üle 200 lasta
Julm, nüüd mõned õlled veel, et adrekas langeks. Aga eks jah hoog vaja maha võtta
Kas nad soomes ikka oskavad süüüdet paremaks panna, seguga saaks ise hakkama?
Selllega ei saagi peenestadazoom1 kirjutas:See hääl meenutabki kahinat, nii et pole vaja karta, et midagi pees.Astrona kirjutas:Seda jah, et käib edasi, aga kahises nagu. Samas too youtube variant tegi sama häält, aga käis kauem. Ah tead peale suurt vaeva ja pingutust peabki asju kuulma hakkamazoom1 kirjutas:Kui seisma jätad siis käibki turbo veel natuke ringi, see on lagritel turbole väga omane.
Mees mees, võta nüüd hoog maha. Ära jumala eest peenestama hakka, enne kui oled segu ja egt ära kontrollinud. Ja üldsegi kas sissesõit on tehtud, minuteada pole auto peale moto remonti pea üldse sõitnud, ning mis õli sa kasutad?

Mis see egt vaatamine targemaks teeb?
Ako oli mitu tuhat sellega sissse sõitnud. Ja ega tallinas ei saagi palju üle 200 lasta

Julm, nüüd mõned õlled veel, et adrekas langeks. Aga eks jah hoog vaja maha võtta
Kas nad soomes ikka oskavad süüüdet paremaks panna, seguga saaks ise hakkama?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
a)väga palju teeb-kas läehb pada laiali v ei läheAstrona kirjutas:
Mis see egt vaatamine targemaks teeb?
Julm, nüüd mõned õlled veel, et adrekas langeks. Aga eks jah hoog vaja maha võtta
Kas nad soomes ikka oskavad süüüdet paremaks panna, seguga saaks ise hakkama?
b)ma loodan et ma sellest osast valesti aru sain
c)mul on tunne et lase kõik soomes teha

Peenestamine algab su mõistes 7000 rpm?
mingil ime kombel ei lasknud sa eile oma mootorit laiali. Kuuldu järgi pole nissanil vaja palju eksida, et uusi kolbe, vänta, saalesid otsima hakata ja lihtsalt 10w40 ei ütle kah veel õli kohta täit tõde kuna selliste andmetega tehakse ka vene õlisid 55.-/L
Mida sa mõtled põlema laskmise all....kahjuks ei usu ma seda, et mõistusega otse kiirendades ta igas asendis "süttib"
Vähemalt minu autol on all kulunud suverehvid ja kui ma kiirendan kiirendamise mõttega, siis vajutan esimesega vähem ja teisega vabastan vaid sidurit kergemalt ilma tugevama nõksuta ja edasi pole enam pidamisega probleeme....teise lõpp ja kogu kolmas käik väib põhja anda. Kui ma aga FUNi pärast kohe põhja löön kasvõi teise või kolmandaga startides siis käib kolmanda lõpuni tühja ja umbes 400m peal hakkab pidamine tekkima ning tekib olukord kust väga raske välja roolida. (Kolmanda lõppkiirus mul 170+km/h)

mingil ime kombel ei lasknud sa eile oma mootorit laiali. Kuuldu järgi pole nissanil vaja palju eksida, et uusi kolbe, vänta, saalesid otsima hakata ja lihtsalt 10w40 ei ütle kah veel õli kohta täit tõde kuna selliste andmetega tehakse ka vene õlisid 55.-/L

Mida sa mõtled põlema laskmise all....kahjuks ei usu ma seda, et mõistusega otse kiirendades ta igas asendis "süttib"
Vähemalt minu autol on all kulunud suverehvid ja kui ma kiirendan kiirendamise mõttega, siis vajutan esimesega vähem ja teisega vabastan vaid sidurit kergemalt ilma tugevama nõksuta ja edasi pole enam pidamisega probleeme....teise lõpp ja kogu kolmas käik väib põhja anda. Kui ma aga FUNi pärast kohe põhja löön kasvõi teise või kolmandaga startides siis käib kolmanda lõpuni tühja ja umbes 400m peal hakkab pidamine tekkima ning tekib olukord kust väga raske välja roolida. (Kolmanda lõppkiirus mul 170+km/h)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Käisin täna ülevaatusel, loomulikult läbi ei saand, aga sain teada, sillad ja pidurid on 5+ ja segu üli rikas - CO oli max 0.3 asemel 12.5 ehk 4000% kõrgem kui lubatud
Noh tegelt on näha kah, et tagant musta tuleb, mis päris soojast peast praktiliselt kaob.
Ei taha uskuda aga ka mitte kogeda, et kolvid ära sulavad, kui 10min jooksul 3 sekundit gaasi põhjas hoian. Võib olla tehase configa, aga mul seal ju praktiliselt sama setupi conf sees - nüüd aint jahedam turbo ja suurem cooler. Cooler käega katsudes tundus ca 5C, ehk külm.
Loomulikult ma ei lähe enne õiget seadistust ringi peale, ega ka miili peale.
Palju see EGT komplekt ka maksab? Kuskilt kunagi nägin, et mõtetult kallis oli.
Noh eks ma pean teid uskuma, sest ma enne ainult NA'ga tegelenud, ja tean, et vabalt hingava 2.2L opeli tehase kolvid kepsud lähevad 200% võimsuse juures ehk 290hj vms vänt ja plokk peavad aga rohkem. Loodetavasti peab nissani vänt vähemalt 200% originaalvõimsusest ja wiseco kolvid võiks kah nagu vastu pidada.
Olen aru saanud, et nissani originaal aju on täitsa ok ja kui veel kaardistatud kah ilusti, siis paremat pole vajagi.
Kas on mingi põhjus, mix peaks mul segu ja süüde suurel koormusel ohtlikult vale olema?
Kas std rõhk oli 0.7bar? Ja praegu, kui kõik on upgradetud, ei soovita sa seda rõhkugi kasutada? Janno, mu teada lasi kah 3. peeneks enne dünot, ja kolvid läksid aga juba ringraja peal - seal läheb juba õli soojaks kah, ei jõua enam karterisse ja siis olid kolvijahutusõlipihustid kah umbes.
B) ei tea kuidas sa aru said, aga arvan jah et said valesti aru, kuna ma ei mõelnud midagi halba ega illegaalset. Või on promilliga foorumis olemine keelatud. Enam ei tee
C) Kõik soomes
Jätan sõitmise kah nende hooleks, igaks juhuks...
Sa lasid kõik soomes teha? Või vihjad millelegi?
Lugesin just, et pean MAFi ja turbo vahelisse torusse põlve panema, et tühikäik paremaks saada.

A) Tahtsin öelda, et paljas egt vaatamine ei aita ju.Kuuno kirjutas:a)väga palju teeb-kas läehb pada laiali v ei lähe
b)ma loodan et ma sellest osast valesti aru sain
c)mul on tunne et lase kõik soomes teha
Ei taha uskuda aga ka mitte kogeda, et kolvid ära sulavad, kui 10min jooksul 3 sekundit gaasi põhjas hoian. Võib olla tehase configa, aga mul seal ju praktiliselt sama setupi conf sees - nüüd aint jahedam turbo ja suurem cooler. Cooler käega katsudes tundus ca 5C, ehk külm.
Loomulikult ma ei lähe enne õiget seadistust ringi peale, ega ka miili peale.
Palju see EGT komplekt ka maksab? Kuskilt kunagi nägin, et mõtetult kallis oli.
Noh eks ma pean teid uskuma, sest ma enne ainult NA'ga tegelenud, ja tean, et vabalt hingava 2.2L opeli tehase kolvid kepsud lähevad 200% võimsuse juures ehk 290hj vms vänt ja plokk peavad aga rohkem. Loodetavasti peab nissani vänt vähemalt 200% originaalvõimsusest ja wiseco kolvid võiks kah nagu vastu pidada.
Olen aru saanud, et nissani originaal aju on täitsa ok ja kui veel kaardistatud kah ilusti, siis paremat pole vajagi.
Kas on mingi põhjus, mix peaks mul segu ja süüde suurel koormusel ohtlikult vale olema?
Kas std rõhk oli 0.7bar? Ja praegu, kui kõik on upgradetud, ei soovita sa seda rõhkugi kasutada? Janno, mu teada lasi kah 3. peeneks enne dünot, ja kolvid läksid aga juba ringraja peal - seal läheb juba õli soojaks kah, ei jõua enam karterisse ja siis olid kolvijahutusõlipihustid kah umbes.
B) ei tea kuidas sa aru said, aga arvan jah et said valesti aru, kuna ma ei mõelnud midagi halba ega illegaalset. Või on promilliga foorumis olemine keelatud. Enam ei tee

C) Kõik soomes

Sa lasid kõik soomes teha? Või vihjad millelegi?

Pidamisest nii palju, et mul on ju ühe ratta vedu. 1. käiguga kannatab veerand gaasi, teisega kuskil kolmveerand gaasi pealt peab juba roolima hakkama. Sujuvalt 2. peale pannes ja vajutades algul on pidamine, aga kaob. Usun, et mitte tallinna asfaltil ja laiema rehviga peab ka 2.'ga. 3. peab kuival asfaltil alati kui sujuvalt vahetada. Tõmme üherattalise kohta on aga uskumatult kõva seal juures - toyo rules.jeff01 kirjutas:![]()
Lugesin just, et pean MAFi ja turbo vahelisse torusse põlve panema, et tühikäik paremaks saada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Astrona kirjutas: C) Kõik soomesJätan sõitmise kah nende hooleks, igaks juhuks...
Sa lasid kõik soomes teha? Või vihjad millelegi?![]()
ma ei vihja millelegi ja ei lasknud ise soomes midagi teha kuid ma pean ennast julgelt selles teemas pädevamaks kui sina

egt komplekt ei ole mõtetult kallis võrreldes sellega palju se mootor maksab siis kui sa ta laiali lased
NA ja turbo mootorid käituvad erinevalt ja tundub et ni edais minnes võid sa selel turboka vabalt laiali lasta

enne igasugust peenestamist lase asi korralikult seadesse ja siis "sussita" palju jaksad

Tänx muretsemast! Seadesse jah. Ei peenesta. Paar pedaali täit jaheda ilma, rikka segu ja tehase WG-aktuaatoriga oli hädavalik sisend projekti jätkamiseks.Kuuno kirjutas:ma ei vihja millelegi ja ei lasknud ise soomes midagi teha kuid ma pean ennast julgelt selles teemas pädevamaks kui sina
egt komplekt ei ole mõtetult kallis võrreldes sellega palju se mootor maksab siis kui sa ta laiali lased
NA ja turbo mootorid käituvad erinevalt ja tundub et ni edais minnes võid sa selel turboka vabalt laiali lasta
enne igasugust peenestamist lase asi korralikult seadesse ja siis "sussita" palju jaksad
Turbo mootori seadistuse kogemus puudub jah. Pritsungi loogikat tean nii palju, et olen ca 1000h tegelenud MS progemisega + 300h seadistamisega. Kindlasti lasen seadistada inimesel kellel on mitme +400hj CA mootori seadistamiskogemus olemas, ja samas need mitu motot võiks veel terved olla. Kui me soome sõbral näiteks poleks sellist pagasit, siis peaksin ise panema 10 andurit juurde (s.h. ion-sense) ca 200h, lugema 1000h, ja hakkama vaikselt 0.05bar kaupa seadistama ja dünosid sponssima veel mingi 200h. Ühesõnaga, sel oleks ainult siis pointi kui seadistamine olekski hobi omaette (poleks ka paha), aga samas selle 1500h jooksul võiks hoopis poole milli jagu raha teha :D
Oh, mul veel seadistamisega mitte seotud asju teha küllalt. Ja kõigepealt pean uue garaazi leidma.
Veel kord, tänx muretsemast! Aga muidu, mitu mootorit ise laiali oled lasknud, või räägid teiste kogemustest

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tegelikult ega see asi nüüd nii hull ka pole.
Vaata kui palju lambiseadega autosid Eestis on ja enamus neist pole laiali käinud
Vaata kui palju lambiseadega autosid Eestis on ja enamus neist pole laiali käinud

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei aga tegelt palju neid lambiseadega üle 200hj/L on veel terveid?Mihkel kirjutas:Tegelikult ega see asi nüüd nii hull ka pole.
Vaata kui palju lambiseadega autosid Eestis on ja enamus neist pole laiali käinud
Ei loeks lambi seadeks seda, kui juba kasvõi ainult täiskoormuse AFR on odava regullitava ajuga põlve otsas paika keeratud ja kogu süüte graafikut kah õiges suunas n kraadi lükatud ja WG kah piirab.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Arvad et sul seal juba kohe 360hp praegu käes?
No mõned bemmid originaal ajudega ju veel hingitsevad.
Ega pole suurt vahet kas sul on 100hp liitri kohta või 200hp liitri kohta, kui seade on ikka väga puus, siis laiali käib ühtemoodi.
Lihtsalt ilma pidamiseta linnakiirusel rehvi põletades on koormus suht väike ikkagi.
No mõned bemmid originaal ajudega ju veel hingitsevad.
Ega pole suurt vahet kas sul on 100hp liitri kohta või 200hp liitri kohta, kui seade on ikka väga puus, siis laiali käib ühtemoodi.
Lihtsalt ilma pidamiseta linnakiirusel rehvi põletades on koormus suht väike ikkagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Einoh küsimus on rõhus ju. Loomulikult pole praegu sellist rõhku peale keeratud.Mihkel kirjutas:Arvad et sul seal juba kohe 360hp praegu käes?
Sel suuremal turbol, cooleril ja wiseco kolbidel poleks ju mõtet kui jälle 290hj peale keerata. Aga kui seadistada lasta siis ikka täis rõhu peale. See setup peaks, nagu mulle räägitud, kannatama 500hj kah.
Olavi vist tahab samast setupist üldse 400hj võtta. 350hj on minu tagasihoidlik siht. Ehk siis 60hj rohkem kui enne - poleks ju mõtet 60hj pärast üksi nii palju jamada, eks väike lootus peab ikka suurematele numbritele olema. Ja selle setupiga võiks see turbo ju jaksata puhuda üle 350hj küll.
Aga enne seda oleks vaja pidamine saavutada. Tahaks torsen diffrit, olen nõus 10K maksma + paigaldus, aga netist tellides lisanduks 2000eek saatmine + 2000EEK km jne jne
Siin seda viskot pakutakse odavalt, aga kahtlen, kas selle proovimine vahepeal midagi paremaks teeb, lasen selle laiali ja siis 5K vähem õige diffri jaoks alles.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET