abi vaja turbo valimisega
abi vaja turbo valimisega
et on plaan panna suurem tigu aga ei tea mis oleks just hea optimaalne minu vajadustele.
ma olen ise vaadanud neid vingemaid gt28 ja gt30 seeriast.
mootor on muidu 4G63T
jõudu võiks olla 350hp - 550hp midagi sellises vahemikus.
aga mul oleks selline soov et oleks full boost umbes 4000rpm võib isegi natuke vähem olla 3500rpm.
mida need TRIM ja A/R endast täsemalt kujutavad?
mis need inimesed oskavad öelda kes on juba selle staadiumi läbinud ning teavad asja kohta mida valida?
Tänud!
Robert.
ma olen ise vaadanud neid vingemaid gt28 ja gt30 seeriast.
mootor on muidu 4G63T
jõudu võiks olla 350hp - 550hp midagi sellises vahemikus.
aga mul oleks selline soov et oleks full boost umbes 4000rpm võib isegi natuke vähem olla 3500rpm.
mida need TRIM ja A/R endast täsemalt kujutavad?
mis need inimesed oskavad öelda kes on juba selle staadiumi läbinud ning teavad asja kohta mida valida?
Tänud!
Robert.
Kas sa tahad autot linnas sõitmiseks või track-ile?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Linna autost taha madalamat spoolup-i kui 4000.
3000 on veel selline mõistuse piires.
Samas pead arvestama et ei ole olemas 2-te asja - madal spoolup ja lõpuni tootlikuse hoidmine.
Ühe neist kahest pead loovutama teise hüvanguks.
350hp on linnaautole piisavalt ja sellega tuleb GT28 seeria lõpp ilusti toime.
GT2860RS on üks väga levinud turbo 1.8-2.0 linnaautode peal.
3000 on veel selline mõistuse piires.
Samas pead arvestama et ei ole olemas 2-te asja - madal spoolup ja lõpuni tootlikuse hoidmine.
Ühe neist kahest pead loovutama teise hüvanguks.
350hp on linnaautole piisavalt ja sellega tuleb GT28 seeria lõpp ilusti toime.
GT2860RS on üks väga levinud turbo 1.8-2.0 linnaautode peal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ega ei olegi lõpuni madala spoolupiga
4000rpm oleks minu jaoks täiesti ok, pigem lõpuni tootlikus kui madalal.
ega ma siin linna vahel ei vajutagi eriti.
ning see asi ka et algul tahaks min boostiga sõita ca 350hp ning kui mootori saab üles tehtud siis keerata mingi 500 jõudu elektroonilise boostcontrolleriga et oleks turbol ikka keeramis ruumi ka.
ei tahaks eriti pärast uut tellima hakkata.
4000rpm oleks minu jaoks täiesti ok, pigem lõpuni tootlikus kui madalal.
ega ma siin linna vahel ei vajutagi eriti.
ning see asi ka et algul tahaks min boostiga sõita ca 350hp ning kui mootori saab üles tehtud siis keerata mingi 500 jõudu elektroonilise boostcontrolleriga et oleks turbol ikka keeramis ruumi ka.
ei tahaks eriti pärast uut tellima hakkata.
milline see madal boost on et 350 jõudu 2l mootorist tuleb ja milline boost peaks olema et 500hp tuleks?ning see asi ka et algul tahaks min boostiga sõita ca 350hp ning kui mootori saab üles tehtud siis keerata mingi 500 jõudu elektroonilise boostcontrolleriga et oleks turbol ikka keeramis ruumi ka.
Oled sa sõitnud linnas autoga mis normaalselt alles 4000rpm spoolima hakkab?
Mina sõidan igapäevaselt ja vannun omajagu.
Kuskile vahele süstida normaalselt ei saa ilma käike lappamata, kuna vabalthingavatel/stock autodel tuleb vääne tuduvalt varem taha.
Tallinna liikluses on selline auto parajalt tüütu.
Ja 2.0 mootorist 350hp pole ka väga tagasihoidlik.
500hp on juba väga kulukas ehitada ja pidada.
Mina sõidan igapäevaselt ja vannun omajagu.
Kuskile vahele süstida normaalselt ei saa ilma käike lappamata, kuna vabalthingavatel/stock autodel tuleb vääne tuduvalt varem taha.
Tallinna liikluses on selline auto parajalt tüütu.
Ja 2.0 mootorist 350hp pole ka väga tagasihoidlik.
500hp on juba väga kulukas ehitada ja pidada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
olen, ta on normaalne kuid mulle meeldiks kui alates 4000rpm spoolib.Mihkel kirjutas:Oled sa sõitnud linnas autoga mis normaalselt alles 4000rpm spoolima hakkab?
Mina sõidan igapäevaselt ja vannun omajagu.
Kuskile vahele süstida normaalselt ei saa ilma käike lappamata, kuna vabalthingavatel/stock autodel tuleb vääne tuduvalt varem taha.
Tallinna liikluses on selline auto parajalt tüütu.
Ja 2.0 mootorist 350hp pole ka väga tagasihoidlik.
500hp on juba väga kulukas ehitada ja pidada.
ega ma ei peagi süstima;)
mul ei ole ta vabalt hingav.
raha rahaks, pidamine pidamiseks, ehitamine ehitamiseks.
ma tahaks lihtsalt teada mis turbot soovitate et 3500-4000rpm vahemikus spoolup oleks.
tere,
miks mitte GT3076?
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_12.htm
soovitan tutvuda ka http://www.dsmtuners.com/forums/ , seal on lugemist aastateks
olavi
miks mitte GT3076?
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_12.htm
soovitan tutvuda ka http://www.dsmtuners.com/forums/ , seal on lugemist aastateks

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee