Honda Integra Type R `2000 - Kummitus
Ma ei saa aru, milleks kohe ärrituda, kui keegi esiveo puudustest suurte võimsuste korral juttu tegi? Keegi ei rünnanud sind isiklikult ja pole mõtet teisigi rünnata. Selline suhtumine on out, kui iga kommentaari peale üritatakse iga hinna eest vastupidist tõestada.
Kodutöö on tehtud ja see on üldteada, et FWD-ga on võimalik kiiresti paigaltsardis sõita, kui drag-slikid ja liim abiks, aga tänavasõidul? No eks igal ühel oma maitse nagu juba korduvalt öeldud, aga isegi 400 hj RWD autoga on suhteliselt tüütu, kui esimese kolme käiguga peab kiirendamisel gaasi tagasi hoidma.
Veelkord jõudu ehitamisel.
Kodutöö on tehtud ja see on üldteada, et FWD-ga on võimalik kiiresti paigaltsardis sõita, kui drag-slikid ja liim abiks, aga tänavasõidul? No eks igal ühel oma maitse nagu juba korduvalt öeldud, aga isegi 400 hj RWD autoga on suhteliselt tüütu, kui esimese kolme käiguga peab kiirendamisel gaasi tagasi hoidma.
Veelkord jõudu ehitamisel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Purjus oled või? Mis kiirusega meie tänavail liigelda saab nii, et esimene ment sind maha ei niida? võibolla tõesti ei jõuta järgi kui sa 0-100 vahele suudad jätta ja paigalt sajaga stardid. Ei ole ka tänava race´id kilomeetrised ja neljasaja meetri esimesel poolel kogud seda sadat km/h ikka omajagu aega.george16v kirjutas: tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.
To kummitus: Teostus paistab väga hea ja läbi mõeldud olevat, loodame siis, et vigu ei tee ja ka kestma jääb. Sellist autot pean mina pigem maanteeraketiks
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Ja kodanik george16v tähtis ei ole mitte mootori poolt arendatav pöördemoment vaid ikka pöördemomendi ja pöörlemiskiiruse korrutis (võimsus) mis siis ülekande abil ratasteni suunatakse. Põhimõtteliselt pole vahet kas 80km/h 8000 pöördel on 400 hj ja 350 Nm või ca 4000 pöörde juures 400 hj ja 700 Nm. Pedalit andes II käiguga ja kasutades erinevaid ülekandeid jõuab rattani ikkagi LIIGA palju - vähemalt minu autol võtab küll hetkeda tuled armatuuris põlema

Ma ei tea Hondast rohkem kui see et ta hakkab H tähega kuid eks suitsu hakkab ikka tulema kui kiirendad - ja mitte vähe.
Aga edu igaljuhul.
No ei julge midagi lubada, millised numbrid võiksid mootorist tulla, eks seda näeb vast kahe kolme kuu pärast, aga eks ootused ole ikka esaialgu kõrged.marten28 kirjutas:Väga kuri asi tuleb vist sellest! Aga mis jõunumbreid sa taga ajad? (400-500) hj on ikka tõsine rakett. Ütlen ausalt mul on juba tagaveolisega raskusi kui pooltuhat kapoti all - ju ma pole siis suuremasi sõidumees (enda vabanduseks ütlen et momendijoon on ristkülik
kes teab see saab aru).
Ja kodanik george16v tähtis ei ole mitte mootori poolt arendatav pöördemoment vaid ikka pöördemomendi ja pöörlemiskiiruse korrutis (võimsus) mis siis ülekande abil ratasteni suunatakse. Põhimõtteliselt pole vahet kas 80km/h 8000 pöördel on 400 hj ja 350 Nm või ca 4000 pöörde juures 400 hj ja 700 Nm. Pedalit andes II käiguga ja kasutades erinevaid ülekandeid jõuab rattani ikkagi LIIGA palju - vähemalt minu autol võtab küll hetkeda tuled armatuuris põlema. OK neljandaga tõesti ei võta võibolla ringi. Peace.
Ma ei tea Hondast rohkem kui see et ta hakkab H tähega kuid eks suitsu hakkab ikka tulema kui kiirendad - ja mitte vähe.
Aga edu igaljuhul.
Kas tegemist on nö. "retsepti" järgi ehitamisega, et just sellised kolvid ja CR, kollektor ja turbo ja just selle paketi jaoks sobiliku ajuga, et pane aga asjad külge ja sõida, või häälestatakse see aju just täpselt selle mootori järgi?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Ei saa su küsimusest täpselt aru ! (kui sa mõtlesid turbo kit i, siis seda ta pole )mulk kirjutas:Kas tegemist on nö. "retsepti" järgi ehitamisega, et just sellised kolvid ja CR, kollektor ja turbo ja just selle paketi jaoks sobiliku ajuga, et pane aga asjad külge ja sõida, või häälestatakse see aju just täpselt selle mootori järgi?
Ei ehita ma kellegi järgi siin maal. Kõik vajalikud detailid olen ostnud Usast, kus valikuvõimalus suurem kui Euroopas ja tunduvalt odavam va. närvirakkude kadu. Paljud detailid on nn. bolt on ja puuduvad osad lasknud Usas teha vastavalt enda soovile. Kolvid on Wisecolt, kepsud Eagle ja Arp poldid kepsudele. Aju kohapealt on Hondale spetsiaalselt kohandatud programmeetitav aju ehk Hondata S300, millega võimalik muuta ja vaadata mootori tööd ka reaalajas.Oinasarved valisin sellepärast, et enamuse ajast veeren mööda tänavaid ja maanteid ja selleks kõige efektiivsem. Mootoriplokki sai paigaldatud ka blockguard, et vältida hülsi laialiminemist.
Seadistuse kohapealt ikka iga mootor häälestatakse eraldi, mina ei tea sellist paketti kus paned vabalthingavale uue aju ja sõidad ülelaetuna edasi

Kuna Honda enim tuunitud auto maailmas siis sõltuvalt sellest ka juppide hinnad vähe soodsamad kui mõnel muul automargil ja eks rolli mängib ka japside ja jänkide koostöö.
Lõpuks saan ka sind kuskil avalikult kiita. Kui sa mulle sellest projektist rääkisid siis see kõlas ngu ,et miks sa seda teed ,aga olles ise 400+hj Hondaga sõitnud tean ,et see on midagi mida selle margi austaja peaks ära proovima
minu poolt ka ainult edu vennas
minu poolt ka ainult edu vennas
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
No eks ma seda näen kevade poole. Praeguseks mootor peal ja ootan US and A st coolerit.Lõpp produktiks jääb cooleri torustik plus uus väljalase kõhualla. Mootori hääli juba kuuldud, kuid vaja nüüd tegeleda uue softiga. Eks omajagu murdmist ole sellega aga saab hakkama. Eesmärk pole praegu kellelegi ära teha, lihtsalt tahan mootorit korralikult tööle saada ja hiljem vaatab millised jõunumbrid tulevad.
Natuke siis ka uuendusi. Suured tänud alex@crx ile kes aitas mind nõu ja jõuga, et auto korralikult tööle saada. Üksi oleks vist pool aastat ajuga maadelnud.
Pikisilmi ootan jätkuvalt tollihärrade käest oma coolerit, millest nad kahe käega kinni hoiavad ja ei taha minuni seda kuidagi saaata. Peale seda saaks cooleri torustiku meisterdada ja väljalaske. Senikaua korrastan vähe tehtud tööd veel ja ehk mõned nädalad ja saab tänavatel kulgeda.
Mõni pilt kah vahelduseks


Pikisilmi ootan jätkuvalt tollihärrade käest oma coolerit, millest nad kahe käega kinni hoiavad ja ei taha minuni seda kuidagi saaata. Peale seda saaks cooleri torustiku meisterdada ja väljalaske. Senikaua korrastan vähe tehtud tööd veel ja ehk mõned nädalad ja saab tänavatel kulgeda.
Mõni pilt kah vahelduseks



telefoniga tehtud pilt coolerist kah
Üks küsimus ka kaaskodanikele, et kus ma võiksin leida slim fannile radika kinnitusi ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Radiator ... enameZWD1V