Nojah, ega ma polegi seda kanistrit veel leidnudki. Arvatavasti on siis maha võetud.Motary1 kirjutas:Need tundmatud voolikud sul seal on söekanistri omad, mõeldud bensiiniaurude ärapõletamiseks mootoris. Ühesõnaga ökövärk ja kui sa seda vajalikuks ei pea, siis võid jah nad kinni panna.
Nissan 200SX S13 'Astrona
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
See söekanister oli veel kuljes vist kui ma viimati seda autot tegin. Aga nendele kindlasti pimedad ette. Siibri soojendus pildilt vaadates on alles jäetudAstrona kirjutas: See on vist gaasisiibri soojendus (jah-ved), aga kuhu ma ta pistan? Panen pimeda?
See tundub olevat õhuvoolik. Kuhu??? Panen pimeda?

See väike auk lõdvikus on kütuse rõhu "kontroller" klapi jaoks. Reguleerib külmkäivituse küt. rõhku mingi esimesed 2 min. Sul nagunii fpr vahel, nii et pime ettePeale selle tundus õhumõõdiku juures lõdvikus olevat 1 auk klapikambrituulutuseks ja veel 3-4mm auguke ei tea mille jaoks.

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Lugesin, et sul kõik õhu torud juba 2.5".Siim kirjutas:Jes. Need lahtised otsad mis sl.kollest tulevad on kõik seotud vaakumiga.
Ostsin nagu kah keiseist selle mõttega selle neetud torude komplekti, kuna cooleril endal lausa 3" otsad, aga tuli välja, et seal on pooled torud 2" ja pooled 2.25" vms. Õnneks coolerist TB'sse oli juba 2.5"
Samas turbol peaks olema 2.5" väljund, aga mulle tundus seal küll rohkem nagu 2" olevat. Loodetavasti 2.25" ja 2.5" vahe on marginaalne, et ei lähe protsentigi võimsust kaduma. Vaatasin ligi 200kw 2.0T opel gt originaal-torusid, need küll üle 1.5" sisemõõdult ei tundunud olevat.
Homme teen rellakaga ruumi juurde, muidu peaks turbost toru tulema
alt 180 kraadi üles
90 kraadi kõrvale
180 kraadi alla, et jõuda rattakoopa ette.
Sealt tal veel ju 90 kraadi ette
90 kraadi paremale minna, et coolerini jõuda.
Peale ühte auku poolraami kohale, loodan saada
90 kraadi turbost ette poole
20 kraadi vasakule, et jõuda rattakoopa ette
20 kraadi alla, et cooleriga ühele kõrgusele
90 kraadi paremale - coolerisse.
ehk siis 360 kraadi jagu vähem põlvesid

Downpiibu sain kah kätte, aga ega elu nii lihtne peagi olema, nüüd 2 nõelaotsa-suurust auku + kõvasti räbu toru sees. Sel vennal oli laual just 200sx plokikaas, ja tegi parasjagu tollele tõukureid mehhaaniliseks hmm, pakkus mulle kah, et siis ühe raksuga

Kes laseks need 2 punkti keevitust piibu peale, ja lihviks keevitusjäägid ära?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Eks ma homme võtan mõnel keevitajal seelikusabast kinni.Simpson kirjutas:seal osa tavalisega niikuinii tehtud. Võid kasutada ka tavalist parandamiseks.
Valetasin: Käisin Kadett (ca 1000kg) 2.0T 1.3bar (270hj) masinaga proovisõidul. Tükkaega ei saand pärast magada :kirjutas kirjutas:Aga ausalt öelda pole ma 250hj/t autos istunudki Smile Eks mu soovid on alles väljakujunemisfaasis.

Muud tööd nii palju, et alles täna jõudsin garaazi. Hea päev oli, sain torud jooksma.kirjutas kirjutas: peaks turbost toru tulema
alt 180 kraadi üles
90 kraadi kõrvale
180 kraadi alla, et jõuda rattakoopa ette.
Sealt tal veel ju 90 kraadi ette
90 kraadi paremale minna, et coolerini jõuda.
Peale ühte auku poolraami kohale, loodan saada
90 kraadi turbost ette poole
20 kraadi vasakule, et jõuda rattakoopa ette
20 kraadi alla, et cooleriga ühele kõrgusele
90 kraadi paremale - coolerisse.
ehk siis 360 kraadi jagu vähem põlvesid Laughing
Tegin augu poolraami kohale ära - ketas raisk oli väike ja läks enne lõppu üldse pooleks, aga saingi torud nii, et eelmise variandiga võrreldes peaks nüüd olema 400kraadi vähem toru nurkasid, läbimõõt 2.5" otsast lõpuni (cooler ise 3"), ja auto 2kg kergem :P, ning ühe jooksu jagu jäi torusid ülegi. Panen need 2.25" alumiinium-torude-jooksu üldsegi müüki kui pildid ära teen - võiks ju mingi 1k eeku tagasi saada

Aga noh värk oli u. nii: üritasin 2h "IC to TB" pealmise toru asendada alu-toruga ja tulemus oli see, et lõikasin paar lõdvikut katki, ja muu jäi samaks


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuidas Wg ära mahub. pilte vaadates ütleks et see on suht pain in the lower back. power transistori tõstsid ringi? Ma enda omal täna tõstsin, veits sulanud oli juba teineAstrona kirjutas:Täna peab hääled sisse saama, sest homme mul garaazi enam pole.
Eile keerasin 1.5h VL kolle polte, see väike top-mount on ses suhtes ikka pain in the lower back.

302hp/464nm
JEEEEEEEEEEEEEE
PIDU PIDU PIDU PIDU PIDU
Ehk siis esimesed 20 sekundit sain juba öösel kell 2 hääli kuulda. Ime et üldse käima läks, kuna signa-pulti ponud kaasas ( ju ma siis polnd nii naiivne). Hetkeks läks aku peale pannes süüde sisse, ja saingi ära proovida - võimalik, et ainult lisa bena pump töötas, ei tahtnud pöördeid hoida jms.
Proovisõiduks natuke õli, natuke bena ja kapott peale panna.
Lõunal lähen veel garaazi koristama ja välja tagurdama, kuna täna kell 17 pean juba garaazi ära andma.
Kas kellelgi "vanal kõrval" on aega tulla kesklinna, ja kuulata seda asja ??
Mul pole enne turbot olunud ja mulle tundus, et kui välja suri, siis oleks turbo võinud nagu vaiksemalt edasi kahiseda.
Madisele 5: sumpa istus nii ilusti alla, et poldid jooksid ise sisse!
- seal polnudki muud võimalust.
WG'ga siuke lugu, et uus suur ei mahukski ära. Ja praegu jätsin sisemise, panin originaal-aktuaatoriga - natuke oli vaja kronsat rellakaga aidata ja hooba väänata. Rõhuvoolik läheb kah nii napilt otsa, et klapikambri õlikorki lahti ei saa. Eks ta midagi ikka hoiab.
PIDU PIDU PIDU PIDU PIDU
Ehk siis esimesed 20 sekundit sain juba öösel kell 2 hääli kuulda. Ime et üldse käima läks, kuna signa-pulti ponud kaasas ( ju ma siis polnd nii naiivne). Hetkeks läks aku peale pannes süüde sisse, ja saingi ära proovida - võimalik, et ainult lisa bena pump töötas, ei tahtnud pöördeid hoida jms.
Proovisõiduks natuke õli, natuke bena ja kapott peale panna.
Lõunal lähen veel garaazi koristama ja välja tagurdama, kuna täna kell 17 pean juba garaazi ära andma.
Kas kellelgi "vanal kõrval" on aega tulla kesklinna, ja kuulata seda asja ??

Madisele 5: sumpa istus nii ilusti alla, et poldid jooksid ise sisse!
Süütevõimu tõstsin ringi jah, tal suht pikad juhtmedSiim kirjutas:Kuidas Wg ära mahub. pilte vaadates ütleks et see on suht pain in the lower back. power transistori tõstsid ringi? Ma enda omal täna tõstsin, veits sulanud oli juba teineAstrona kirjutas:Täna peab hääled sisse saama, sest homme mul garaazi enam pole.
Eile keerasin 1.5h VL kolle polte, see väike top-mount on ses suhtes ikka pain in the lower back.

WG'ga siuke lugu, et uus suur ei mahukski ära. Ja praegu jätsin sisemise, panin originaal-aktuaatoriga - natuke oli vaja kronsat rellakaga aidata ja hooba väänata. Rõhuvoolik läheb kah nii napilt otsa, et klapikambri õlikorki lahti ei saa. Eks ta midagi ikka hoiab.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
http://uk.youtube.com/watch?v=H1MryAt1dw8Astrona kirjutas:Mul pole enne turbot olunud ja mulle tundus, et kui välja suri, siis oleks turbo võinud nagu vaiksemalt edasi kahiseda.
umbes nii?