K: Bmw E36 325i R6 24v-le turbo paigaldus?
K: Bmw E36 325i R6 24v-le turbo paigaldus?
Tere! Soov lasta pealkirjas mainitud aparaat turbotada ja teha seda nii, et mootor peaks ikka pikalt pikalt vastu. Sooviks siinkohal teada teie nõuandeid, kelle või mis firma poole pöörduda sellise sooviga.
Ise olen oma vaimusilmas ette kujutanud selle projekti alla panna maksimum 60 000 +-10 000.-
On sellise raha eest võimalik kuskil see paigaldus ära teha nii, kapotialla vaadates oleks silmale avanev pilk ilus ja ka auto töötaks ilma igasuguste tõrgeteta?
Tänan igasuguste mõistlike soovituste ja abi eest teid!
Ise olen oma vaimusilmas ette kujutanud selle projekti alla panna maksimum 60 000 +-10 000.-
On sellise raha eest võimalik kuskil see paigaldus ära teha nii, kapotialla vaadates oleks silmale avanev pilk ilus ja ka auto töötaks ilma igasuguste tõrgeteta?
Tänan igasuguste mõistlike soovituste ja abi eest teid!
Sellise projekti töö maksumus kipub olema juba selle summa kanti, kui sa soovid, et asi ka bling jääks.
Kui arvutama hakata, siis tutika turbo ja aju peale koos paigaldusega kulub see summa juba vaiskelt ära.
Võibolla mõne väikse pudina saab veel lisaks.
Kui arvutama hakata, siis tutika turbo ja aju peale koos paigaldusega kulub see summa juba vaiskelt ära.
Võibolla mõne väikse pudina saab veel lisaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
hakkame siit pihta... http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=589
vastus on: EI SAA - ärge kujutage ette, et keegi aitäh eest tööd teeb ja nn kasutatud juppide peale ka töökindlust ja garantiid anda ei saa.
vastus on: EI SAA - ärge kujutage ette, et keegi aitäh eest tööd teeb ja nn kasutatud juppide peale ka töökindlust ja garantiid anda ei saa.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Ilmselt peab veelkord mainiman, et saab vaid ühel tingimusel: kui tööd 95% ulatuses ise ära teed.
Et aga selline küsimus siin juba üles kerkis, on 99,999% kindel, et küsija ei ole võimeline sellist hulka tööd ise ära tegema
Et aga selline küsimus siin juba üles kerkis, on 99,999% kindel, et küsija ei ole võimeline sellist hulka tööd ise ära tegema

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: Bmw E36 325i R6 24v-le turbo paigaldus?
Ma soovitaks esimese asjana lasta kellelgi sellise töö detailne eelarve koostada. Saaksid tunduvalt parema pildi ette, mis maksab ja kui palju.BmwTurbo kirjutas:Tänan igasuguste mõistlike soovituste ja abi eest teid!
Osta parem see auto ära:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17987
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17987
Kõik hakkab ikka sellest, et millised hj/Nm numbrid sind huvitavad.
Originaalmootoriga saab kestavalt sõita ilmselt kuskil 300-350hj juures. Sellisel juhul võib kokkuhoidlikult tehes ka sinu pakutud summaga hakkama saada.
Üle 400hj puhul tuleks juba mõelda originaalsisu väljavahetamisele, kuna siis pikka pidu ilmselt ei ole. Soomes-Rootsis sõidetakse ka 450-500hj juures aga siis on vastupidavus üks suur küsimärk.
Samuti tuleb arvestada seda, et "blingi" välimuse eest tuleb ka natuke lisa maksta.
Originaalmootoriga saab kestavalt sõita ilmselt kuskil 300-350hj juures. Sellisel juhul võib kokkuhoidlikult tehes ka sinu pakutud summaga hakkama saada.
Üle 400hj puhul tuleks juba mõelda originaalsisu väljavahetamisele, kuna siis pikka pidu ilmselt ei ole. Soomes-Rootsis sõidetakse ka 450-500hj juures aga siis on vastupidavus üks suur küsimärk.
Samuti tuleb arvestada seda, et "blingi" välimuse eest tuleb ka natuke lisa maksta.
Mingit metsikut raketti ka nagu ei ole vaja. Ütleme nii, et sinna 250-300hj juurde võiks pidama jääda, see oleks täiesti piisav, kuna auto jääks siiski igapäeva sõiduks.Raimo kirjutas:Kõik hakkab ikka sellest, et millised hj/Nm numbrid sind huvitavad.
Originaalmootoriga saab kestavalt sõita ilmselt kuskil 300-350hj juures. Sellisel juhul võib kokkuhoidlikult tehes ka sinu pakutud summaga hakkama saada.
Üle 400hj puhul tuleks juba mõelda originaalsisu väljavahetamisele, kuna siis pikka pidu ilmselt ei ole. Soomes-Rootsis sõidetakse ka 450-500hj juures aga siis on vastupidavus üks suur küsimärk.
Samuti tuleb arvestada seda, et "blingi" välimuse eest tuleb ka natuke lisa maksta.
kindlasti tasub, toovad su ehk maapeale tagasi, saad nulli oma arvestatud summale lõppu kenasti ja ilusa-kiire auto.BmwTurbo kirjutas:Mul on põhimõtteliselt soov omada turboliikurit, kuid vähe ainulaadsemat kui m3.
Kas oleks mõistlik pöörduda es-tuningu poole või mitte? Vaatan, et ühtegi soovitust nagu pole tulnud...
quattro was here