K: Wastegate install

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

zetec
Postitusi: 12
Liitunud: 16.07.2007 10:53
Asukoht: Põlva

K: Wastegate install

Postitus Postitas zetec »

Kuna ise pole antud teemal spets, eriti turbodest ei tea siis küsiksin targematelt nõu.
Kollektor valmis, nüüd küsimus, kuidas paigaldada wastegate turbokülge ?
Wastegate on Audi oma, turbo samuti kkk26 ja wastegategi selle turboga kokku sobiv.
Wastegate pilt
Pilt

Ja mõtlesin sellist paigaldust... Pildid siis

Pilt

Pilt


Pilt



Et kas tohiks nii paigaldada seda, või peaks wastegate paiknema 4ja toru ühenduskohas ? Antud install oleks väga kergesti teostatav minuarvates, tunduvalt kergem kui 4ja toru ühenduskohas.

Või peaks tegema midagi niimoodi, pilt siis

Pilt

Projekt pole midagi võimast, kusagil 0.6bar kanti, seega mingi täppisprojektiga tegu pole.

Loodan saada konkreetseid vastuseid, otsingust midagi ei leidnud paraku.

Parimat...
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Kui juba nii kena kollektori valmis oled teind, siis võta ikka ühenduskohast. Eks ta tööle hakkab mõlematpidi, aga see oleks nagu kindlam. Ja seda praegust jullat, mis seal WG küljes ma ei kasutaks, korraliku toru paneks wastegate ja kollektori vahele.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See malmkolle tükk sealt WG küljest viska minema.
WG port tee 4-ja toru ühenduskohta, vastasel juhul ei ventileeri sa kõiki porte.
Tee wg pordile korralik flants mis wg-ga kokku sobib.

Nii on kõige õigem ja kõige kergem :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

seda malmi ära hakka sinna külge keevitama , murdub küljest ära.
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Ei hakka uut teemat tegema, aga kuidas tuleks wastegate panna divided entry kuumaosa korral?
2 eraldi wastegate oleks overkill, aga samas 2eraldi toruga kokku viia ühe külge siis kaob suures osas divided entry mõte?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No veetaksegi kummagi kolle poole pealt ühte wg porti kokku asi.
Kui wg asub piisavalt eemal kollest, siis ei tohiks eriti probleemi olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
zetec
Postitusi: 12
Liitunud: 16.07.2007 10:53
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas zetec »

Niisiis, oleks õieti nii nagu viimasel pildil ? See malmist jupp, seda ei kasuta niivõinaa, see lihtsalt näidiseks. Et teeksin antud kohta augu ning paigaldaksin WG. Kas see vahetoru pikkus, mis kollektori ja wg vahel on, et mida lühem seda parem ? :roll:
Wg võib ju ´´pea allapoole´´ kah olla vist, ja reguleeritakse seal peal olevast kruvist teda ?
See voolikuke peaks suunduma sisselaskekollektorisse ?
Ja see teine ots läheb downpipesse.
Ja vist rohkem tematarbeks midagi polegi ?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Hea, et mu vana kolle käiku läheb. Pane WG enne turboflantsi, vaata, kuhu kõige parem auk oleks teha.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

valdz kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga kuidas tuleks wastegate panna divided entry kuumaosa korral?
2 eraldi wastegate oleks overkill, aga samas 2eraldi toruga kokku viia ühe külge siis kaob suures osas divided entry mõte?
Kui on nn. "twin entry" turbo, siis on jah 2 eraldi wastgate-t, muidu kaotab asi mõtte- lased ju pooled kokku ikka. Näiteks celicatel 3sgte mootoril originaalis sisemine wastegate ja see on 2 pordiga- ühine klapp sulgeb mõlemat.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

F1 turbomootoril näiteks piisab ühestki. Pilt.
Samas ei tea, mis seal seespool on. Võibolla on ühenduskohta mingi vahesein sisse jäetud, mis ulatub wg klapini. Lihtsalt mõte.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kui 1 WG piisavalt suure läbimõõduga, siis pole kahte tarvis, kahe korral toimiksid nad ikkagi samamoodi.

taxu kirjutas:
valdz kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga kuidas tuleks wastegate panna divided entry kuumaosa korral?
2 eraldi wastegate oleks overkill, aga samas 2eraldi toruga kokku viia ühe külge siis kaob suures osas divided entry mõte?
Kui on nn. "twin entry" turbo, siis on jah 2 eraldi wastgate-t, muidu kaotab asi mõtte- lased ju pooled kokku ikka. Näiteks celicatel 3sgte mootoril originaalis sisemine wastegate ja see on 2 pordiga- ühine klapp sulgeb mõlemat.
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Wastegate on mul piisavalt suur, 50mm klapiga.

Pilt

See miili pandud pilt oli küll hariv, kuigi olen kindel et see mul oli isegi arvutis olemas :lol:

Eks ta vist välja tuleb ikka nii, et 2 wastegate oleks parim, aga kui vormelid said ühega hakkama, käib mulle ka :-D

Tänud info eest kõigile.
zetec
Postitusi: 12
Liitunud: 16.07.2007 10:53
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas zetec »

zetec kirjutas:Niisiis, oleks õieti nii nagu viimasel pildil ? See malmist jupp, seda ei kasuta niivõinaa, see lihtsalt näidiseks. Et teeksin antud kohta augu ning paigaldaksin WG. Kas see vahetoru pikkus, mis kollektori ja wg vahel on, et mida lühem seda parem ? :roll:
Wg võib ju ´´pea allapoole´´ kah olla vist, ja reguleeritakse seal peal olevast kruvist teda ?
See voolikuke peaks suunduma sisselaskekollektorisse ?
Ja see teine ots läheb downpipesse.
Ja vist rohkem tematarbeks midagi polegi ?
:arrow: :?:
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Kui kruvist reguleerida tahad, siis võiks selle ikka kuhugi nähtavale kohale jätta. Samalaadseid projekte tasub uurida, saab ideid lahenduste jaoks.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kas te muidu teata miks on vajalik SUUR wg? mida suurem turbo ei tähenda tingimata suuremat wg'd!
Vasta