Tegelikult on effekt üsna lahe, aga kas se ka mootorile miskit kurja teeb või lööb ehk summuti katki?
Lugu selline, et summuti lõppes ennem põhja all ja seda tule löömist ise üldiselt ei näinud aga nüüd sai korralik summuti eest taha välja niiviisi, et kõik pöörded on muutumatu raadiusega ja korralikult kohakuti keevitatud ja pimedas sõites ehmatas täitsa ära, kui maanteel käiku vahetades ümbruse nii valgeks lööb, et seda ka aknast ja peeglitest näha on.
Oleks veel otseläbi pütt aga, liigselt lärmav auto mulle ei meeldi ja selle tõttu sai tagapütt veel kolmekambriline valitud
Tegelikult ma ennem ei uskunud seda fast and furiousi värki http://www.youtube.com/watch?v=mQEMtKsGLiY
Mind se paukumine ei häiriga aga kas peaksin seda vältima kui tahan et se mootor ka käiks veel mõned ajad?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
TõnuriCCE kirjutas:minul lõi keskmise otseläbi pauna rõvedalt kolisema pika paugutamise peale.
sumpat kokku pannes vaatasin et esimene resonaator on otseläbi torudega, st et torud on ka ühes tükis ja lahti seal ei saa midagi tulla aga kardan tagumist pütti, sellel on kolm kambrit
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Autol kahjus alle originaal sumpa aga kuna tsikliga sina peal siis see paugutamine täiesti igapäevane tegevus. Tõesti kui on mingi ära ussitanud sumpa siis võib lõhki lüja küll aga muidu ei tohiks midagi juhtuda mootoril, kuna tutvusrigkonnas ühel tegelasel tsoper tühikäigul tuksudes paugub koguaeg ja eks taga ole keset õõd külma mootoriga ka kukutud paugutama, ja ei juhtu midagi.
Ja kui keegi veel mäletab neid kuldseid liidu aegu siis minu mäletamist mööda paukusid need vene 53 ikka päris häst, kuid neil oli probleemiks lõhkised sumpa pütid!
no algus peaks tugev olema, kuna kasutan 2,6mm seinaga toru ma lihtsalt ei leidnud muud mõõtu torudele põlvi ja 42 sisemõõduga 2,6 seinapaksusega toru juhtus kodus olema ja sama mõõte põlvi müüakse FEBis edasi läksin vähe õhemaga (1,5mm 63se toruga) aga kardan just tagapüti pärast, kuan se pole otseläbi siis tekitab mingi takistuse siiski aga jah mis teha, kui lendab siis lendab ja olen teinekord targem.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Rikas segu, süüte katkestus.
Mul tuleb meelde esimene sõit VEMSiga, kui tühikäigumootor oli ühendamata. Tühikäik käis süütekatkestusega. Kõrgematelt pööretelt gaasi maha lastes jooksis bensiin läbi ja uuesti gaasi andes käis kah kuskil 1m leeki sumpast välja koos väga lärmaka pauguga.
Autol veel originaal aju ja progeaju ootab kapipeal paigaldust. Täna sai autoga üle väga pika aja taas 1 pikem sõit tehtud, mis mind ka raadile viis ja peale seda on paukumine vähemaks jäänud ja nii kergelt seda effekti enam esile ei kutsu, vaid käike vahetades.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Nonii jällegi pean ma oma sõnu sööma Sest Tsilkil millega sõidan ja millega ka paugutan on nüüd sinine toss taga. aga ärge veel rõõmustage, kuna kolvirõngad ei saa puru minna kuna pauk toimub summutis. Ilmselt mingi nipiga on klapisäär minema läinud kuna peale üht jaheda mootoriga paugutamis seantsi hakkas moto suitsema , nii peale käivitus kui ka kui linnas mingi aeg aeglaselt sõita ja kui siis rulli keerata siis sinine taga. Aga kui valu peal on siis ei pidanud torudest tulema ei sinist ega ka õli haisu
Millegipärast just minul juhtuvad sellised ulme asjad mis teiste ei juhtu, kuna jah tuttava tsopperil olid klapi taldrikud olnud nagu kausid, niivõrd palju kuuma saanud lihtsalt paugutamiseda.
PS: jutt on esile kutsutud paukumisega( gaas peale ja süüde välja-sisse) mida ei saa tava pritsega motol teha!!!