Honda Integra Type R `2000 - Kummitus
Honda Integra Type R `2000 - Kummitus
Tere kaaskodanikud, liitun ka teie foorumiga, kuna peas keerlenud tk aega turbotamise plaanid. Sai teisega hoogu võetud üsna kaua, aga see talv sai siis projekt käsile võetud.
Kuna vabalthingavana hakkas jõudu väheks jääma siis mõtlesin fööni kasuks. Eks see ole ka ainus viis kuidas jõudu korralikult juurde saada, kuna litraazi suuremaks ajada pole plaanis.
Plaaninud ehitada niiöelda kiiremat sorti tänavaauto, mitte võistlusauo.
Eks ma püüan lisada hiljem ka mõned pildid autost .
Kuna vabalthingavana hakkas jõudu väheks jääma siis mõtlesin fööni kasuks. Eks see ole ka ainus viis kuidas jõudu korralikult juurde saada, kuna litraazi suuremaks ajada pole plaanis.
Plaaninud ehitada niiöelda kiiremat sorti tänavaauto, mitte võistlusauo.
Eks ma püüan lisada hiljem ka mõned pildid autost .
Lõpuks saadakse aru, et mõistliku hinnaga kõvasti saab jõudu juurde vaid ülelaadimisega. Väikese töömahuga vabalthingava tuunimine on üks kallimaid viise rahakulutamiseks.
Muidugi Integra (loe: esiveo) puhul tekib tõsine probleem jõu mahapanemisega.
Aga edu igatahes!
Muidugi Integra (loe: esiveo) puhul tekib tõsine probleem jõu mahapanemisega.
Aga edu igatahes!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei taha siin kedagi kiruda ega kiita, aga usun et saan esiveoga hakkama ja mind see ei sega ! Esiveolisega on võimalik sõita samamoodi väga kiirelt ja usun et nii mõnigi tagaveoline siit tagatulesid näeb. Aastaid seda ühte ja sama nämmutatud, et vale sild, vale sild ! Iga mees teab ise millise auto valib ja millist silda eelistab.
Seega paluks rahu sellel teemal ja küll ma selle jõu maha ka saan.
Seega paluks rahu sellel teemal ja küll ma selle jõu maha ka saan.
S300 juba eelmisest aastast kasutusel, Precisioni turbo ja USA st tellitud AC Ramhorn, hülssimist ei tee kuna normaalse setupiga võimalik sõita isegi üle 500 hp originaal blockiga.alex@crx kirjutas:Tsau. Kõigepealt edu ehitamisel ja seadistamisel. Mis aju tuleb, S300? Mis turbo ja mis firma kollektor? Hülsid panemata?
Lombitaga päris palju Integrasi mis üle 500 hp ja originaal hülsiga sõidavad, seega lähen sama teed ja hoian 20 000.- sellepealt kokku esialgu.
Viimati muutis Kummitus, 21.02.2008 0:53, muudetud 2 korda kokku.
Väga kena mootor paistab olema. Ja see et esisillaga jõudu maha ei saa , see on küll natuke vale , ma ei ole veel tähele pannud et minu 475nm neljanda või viienda käiguga ratta ringi tõmbax , tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Jah nii ta on, aga eks iga mees arvab isemoodi ja nagu näha siis esimestel postitajatel kodutöö vähe poolikuks jäänud, selgelt kirjas, et ehitan kiiret tänavaautot ja pole vahet milline sild veab. Paljudele vastuseks, et on olemas hondale traction bar, mis aitab pidamist saavutadageorge16v kirjutas:Väga kena mootor paistab olema. Ja see et esisillaga jõudu maha ei saa , see on küll natuke vale , ma ei ole veel tähele pannud et minu 475nm neljanda või viienda käiguga ratta ringi tõmbax , tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.
siin ka siis pilt sellest
