Mitsubishi Evo 6 GSR, 1999, Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Mitsubishi Evo 6 GSR, 1999, Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

Nii.. mõtledin et hoian seda veel mõnda aega vaka all aga mis seal ikka..

Panen ka siis väiksese jutu üles oma viimasest ostust milleks on Mitsubishi Evo 6 GSR.

Aasta 1999 - 08

LS 83000 km

Värvus - Valge

Aga autost endast, peale kättesaamist ja väikest tuvastustööd avastasin järgmise lisavarustuse

Exedy/Cuso twin plate sidur (800nm)

Ralliart aju

Ralliart Intercooleri torud ehk siis hard pipe kit

Ralliart 3" downpipe + Ralliart race cat + ralliart 3" roostevaba summuti

HKS Super Induction

HKS Hipermax Coiloverid (olid sellises seades et auto ainult rehvidest vetrub) :D

Tundmatu firma Pillow-ball chamber plated

Cusco ülemine ja alumine strut-bar ees

Cusco ülemine strutbar taga

Cusco stabilisaatori vardad

Cusco poltidega roll-bar

Apexi õlirõhu kell

Apexi õlitemperatuuri kell

Mitsubishi originaal turborõhu kell (kuni 1.5 bar)

Spidomeeter kuni 280 kmh (tavaliselt japsi autodel ju kuni 180 kmh)

Autol on all originaal OZ 17 veljed millele on tõmmatud 225 45 17 Bridgestone Blizzak lamellrehvid..

MIs siis plaanis on..

SS turbo elbrow (tellitud) - suurem rõhke = rohke väljalaskegaasi ja takistuse puhul kõrgemat EGT-d nii et proovime backpressurit minimumis hoida..

Ferodo klotsid (tellitud) - klotsid võtsin raja suunitlusega..

Kiire rool - 1.9 tiiru servast serva

Blitz dual solenoid boost controller (seadistatud 1.6 bar-ini)- ostetud

Exedy siduri remontkomplekt koos uute friktsioonketastega (tellitud)

Mischelin pilot sport cup rajarehvid (225 45 17)

OZ Racing Ralli Asfalto 18" veljed mingite rehvidega igapäev kulgemiseks, ei ole küll kõige kergemad aga ilmselt tugevad kui ka Peugeot WRC samu velgi kasutab..

Mõned telefoniga tehtud pildid

Pilt

Pilt

Pilt

Ülejäänud fotod
http://eku.3lite.ee/Album19
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Äge mänguasi... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Oibläääää :)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Tõstsid rooli ümber? Kõrvalistujale on piilaris omad kellad :) Paned ikka usa/jdm numbri, et saaks cooleri eest vabaks?
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Kellad on jah jäänud veel ringi panemata aga muidugi tuleb väike number. You know me, wount sacrifice anything for performance :D.

Tõstsid rooli ümber? Kõrvalistujale on piilaris omad kellad Paned ikka usa/jdm numbri, et saaks cooleri eest vabaks?
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Tore aparaat!
Kas värvid jälle oraanziks, nagu porge? Sinna pagassi mahub rohkem pudeleid ka :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

RICE BURNER kirjutas: Sinna pagassi mahub rohkem pudeleid ka :)
Hehee, ära ole selles nii kindel! :) Ma tõin Porschega Ehitusservice'st terve siseukse koos lengidega ära ilma, et ükski uks või luuk lahti oleks 8)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Raceboy kirjutas:
RICE BURNER kirjutas: Sinna pagassi mahub rohkem pudeleid ka :)
Hehee, ära ole selles nii kindel! :) Ma tõin Porschega Ehitusservice'st terve siseukse koos lengidega ära ilma, et ükski uks või luuk lahti oleks 8)
Kui juba uhkustamiseks läks siis minul avanes kunagi porsche 150ne pealt kapott ja kuna kodumaad reostada ei tohi, siis panin avanenud kapoti pagasiruumi :)
Mind Häirib veidi se esistanges ühel pool asuv õhuauk, millel vastukaaluks teisel pool numbi koht, aga ma paras MONK kah. Edu uue autoga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
cmf
Postitusi: 62
Liitunud: 04.12.2004 21:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas cmf »

Hehee, ära ole selles nii kindel! Ma tõin Porschega Ehitusservice'st terve siseukse koos lengidega ära ilma, et ükski uks või luuk lahti oleks

Kas sa ehitad smurfi maja?
Porsche 951
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

cmf kirjutas: Kas sa ehitad smurfi maja?
Ha-ha-ha, see oli täismõõdus uks, 90x210cm.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

mehed mehed.. OFF TOPIC.

Enivei.. sellise vidina sain kätte (tänud Joonasele), Tegu siis BLITZ-i sequential boost controlleriga, üritan hetkel kuskilt inglise keelset manuali leida..

http://www.blitz.com.au/SBCiD.html

Pilt

Pilt

Suveveljed peaks ka varsti kätte saama milleks on 18*8 "OZ Rally Asflato"

Velje materjali valem on Al Si 7 Mg (mis on alumiinium-magneesium sulam) Veljed ei ole küll kõige kergemate killast (11kg tk) aga selle eest väga väga tugevad..

Pilt

Pilt

Kes tahab rohkem lugeda rallivelgede kohta ja kuidas neid valmistatakse.. siis siit leiab inffi..

http://www.ozracing.com/at-team/innovation/en?CUR=3
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Viljar Oranziks ei värvi ja Jägut sellega vedama ei hakka.. sest ilmselt puruneksid tänu jäigele vedrustusele pudelid pagassis iseenesest! :D

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Valge Evo 4-6 on jaapani tänavasõidu kultuuris sõna! :)

Soovitan otsast lõpuni vaadata, päris humoorikas. Samas ka näitab kohaliku turu suhtumist ja austust antud auto vastu.

1/3 http://www.youtube.com/watch?v=VNnGMen44Yo

2/3 http://www.youtube.com/watch?v=5IvUTwkwt-s&NR=1

3/3 http://www.youtube.com/watch?v=IKOUjzyMHfc&NR=1
Viimati muutis Taavi, 17.02.2008 14:46, muudetud 2 korda kokku.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Huvitav auto.
Veljevalik on hea. Sellisest sulamist velge kasutatakse WRC sarjas ja veljel peaks olema ka FIA nõuded kõik täidetud.

Omal speedlined samast materjalist ning korra sai kogemata 3-st järjestikust lamavast politseist üle sõidetud 140se hooga ning 35profiilise (2cm rehvi ainult) rehviga ei löönud velge kõveraks ning samuti ka löökaugud. Samamoodi autol coilid all ja kõige jäigemas seades (auto vetrub rehviprofiili pealt enamvähem)

Auto aus ja loodab siis linnapeal varsti näha liikumas autot :D
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
gsiest
Postitusi: 11
Liitunud: 07.01.2008 22:09
Asukoht: Tln/Prn

Postitus Postitas gsiest »

väga kift putukas!

tagakna kojamees? kas sellist ka euro variantidele paigaldati?
Pilt

suht haige vidin imho - aga no eks insenääärid tea paremini :)

edu igatahes!
Suletud