Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Oluline on see, et vari tõmbaks raskuskeskme kõrguselt, muidu kergitab esi- või tagaotsa. Üsna põnev kui näiteks esirattad õhku tõmbaks. :) Kiiremad autod võtavad veel tuule alla ja lennuvälja kasutatakse sihtotstarbeliselt ehk õhkutõusuks.

Arvesta, et varju avanemine võtab niiiii kaua aega, õige oleks juba enne finishijoont lahti tõmmata, aga pole hullu.

Ja kohe peale 2->3 vahetust pane käsi käepidemele valmis.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Ei saa mainimata jätta, et kui peaksin nägema linnavahel autot, millel vari taga, siis esimese hooga ei jagaks vist matsu ära, et mis toimub.. :-D
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Võib trahvi saada - varjab numbri ära.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Pigem arvesta varju valimisel miili lõpukiirust, juhul kui muidugi plaanid seda sõita veel. 300kph+ pealt varju avamine peaks juba fun olema 8)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Krt see TH 400 on ju meeletult raske minu teada ja ma ei julge küsidagi mis ülekanded sellele autole tulevad. Igatahes Edu ja kevadel näeme
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Nagu ma varem olen öelnud, siis TH400 on kergem 300ZX omast. Lisaks kaob auto küljest hulk muid vidinaid, mis on seotud manualkäigukastiga.(õlipumbad, torud,sidur,silindrid ja pedaal)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

ja lisandub ju kasti õli-radikas.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

KK õliringluspump kaalub samapalju, kui kolm radiaatorit.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Ma oleks sinuasemel ikka võtnud korraliku 2-käigulise kasti, nagu lauri ja erki kasutavad. Need odavamad ja peavad ikka rohkem vastu ka......
Lihtsalt tuli meelde, 2 aastat tagasi lauri õnnetus Alastaros, kui suutis oma th400 kasti 800hj. mootoriga liimipeal ära lõhkuda.
Samas kui sul praegu läks see kast oma 100 kilo maksma, siis 2 käigulise oleks saanud umbes 70 kiloga :)
Aga noh eks siin meieradadel peab see ka ilusti vastu :-D
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Käigukast pidi olema nõrga mootori tunnuseks aga kas on ka mingi reegel, et mis jõudude korral mitut käiku tarvis läheb 400m võimalikult kiirelt läbimiseks :roll: ise seda tiku-taku "Aksel" it näppides sain tulemuseks et ~170 km/h lõpetaval autol pole enam vahet kas sättida ülekanded nii et lõpetaks kolmanadaga või neljandaga.
Aga mida mina ka tean :p
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Ma oleks sinuasemel ikka võtnud korraliku 2-käigulise kasti, nagu lauri ja erki kasutavad. Need odavamad ja peavad ikka rohkem vastu ka......
Lihtsalt tuli meelde, 2 aastat tagasi lauri õnnetus Alastaros, kui suutis oma th400 kasti 800hj. mootoriga liimipeal ära lõhkuda.
Samas kui sul praegu läks see kast oma 100 kilo maksma, siis 2 käigulise oleks saanud umbes 70 kiloga
Aga noh eks siin meieradadel peab see ka ilusti vastu
Loen ja imestan, kuidas inimesed pole kodutööd teinud,(alustuseks tuleks kogu teema läbi lugeda) kuid arvamusi tuleb varrukast. TH400 KK saab väga erineva sisuga ja hind kõigub kordades. Korralik kast ei maksa kunagi vähe ja kui sinna lisada veel hoorattad, kardaanid,padjad,käiguvalits ja nn. sidurikoja maksumus, siis kus sul selline 70kilo tuleb?
Kus ma kirjutasin, et kk läks 100kilo maksma? Olen kellegile suuliselt öelnud, et kogu KIT läks umbes nii. Siin on suur vahe.
Ära unusta, et minul on tänavaauto, mitte Lauri drag car.
Kui müüja garanteerib, et kestab kindlalt 1200hp 1200nm-ga Dragi sõita ja annab ka ametliku garantii, mis siis muu loba maksab.

Olen märganud, et kunagine Lauri äpardus on foorumilugejate mällu sööbinud. Mina aga teen enne korralikult kodutööd ja suhtlen erinevate inimestega, enne kui teen otsuseid. Soovitan teistelegi.
pole enam vahet kas sättida ülekanded nii et lõpetaks kolmanadaga või neljandaga.
Mida vähem käike ,seda sujuvam momendikõver peab autol olema, vastaseljuhul ei liiguks see auto eriti kiiresti. Abiks on alati korralik jõuvaru.
Minul on hetkel plaan lõpetada 3 käiguga, kuid hooaja jooksul proovin ka ülekannetega ära ka 2käigu lõpu. Muidugi, kui autol jõudu jätkub.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Nuu kui kõik kokku, gardaani ja muu juurdekuuluvaga läks umbes 100 kilo siis hea kindlasti :) 2 käigulise kasti hind siis 70 kilo jah, aga kui sa tahad sellega ka tänaval liigelda, siis saan aru miks sa 3 käigulise valisid :roll:
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Noh, kõige tähtsam on ikkagi kohaltvõtt, natuke jama kui minek hakkab alles 100 m peal... Selle jaoks on ülioluline õige konverter. Ma ei imestaks kui see tuleb tagasi saata ümbertegemiseks.

PG puhul on jama see kui peale vahetust mootor kukub tühjale kohale, s.t. powerbandist välja. Jällegi oluline mootori kõverad ja konverter.

Erkki valis PG puhtalt selle pärast, et selle 1.76 ülekandega on juba raske gaasi põhja panna, mis siis veel TH400 2.48'st rääkida. Samuti on blowermootori momendikõver sirge nagu joonlaud, mitte pea vertikaalne nagu turbomootoril.

Kasti kaal ja jõukadu ei mängi mingit rolli.

Lõplik tõde selgub ikkagi sõites.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Noh, kõige tähtsam on ikkagi kohaltvõtt, natuke jama kui minek hakkab alles 100 m peal... Selle jaoks on ülioluline õige konverter. Ma ei imestaks kui see tuleb tagasi saata ümbertegemiseks.
Ega ma ise ka ei imestaks, kui pean konverteri tagasi saatama, kuid hetkel mehed võtsid arvesse eelmise aasta kõverat ja 830nm-it. Loodan, et 5500 on piisav, sest manualiga startisin ka umbes nii, ning läbilibisemist ei olnud ju. Automaadiga ilmselt on piisav, kuid alati saab NOS-iga aidata.
See mees, kes sõitis 9,4sek stardib 4700rpm ja kiidab takka. Minule on TH400 igaljuhul suur edasiminek ja kogemuste kogumiseks super. Eestis on kogemustega meestest alati puudus olnud. :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Nagu ütlesin, eks sõitmine õpetab.

Lisaks on veel tingimused erinevad, Raadit teiste radadega võrrelda ei saa, samuti tuleb võistluse käigus kummi maha, ilm jaheneb jne.

Drag racing on väga olulises osas kogemuse värk, asjata ei ole tegijatel 30+ aastane kogemus.
Vasta