
Arvesta, et varju avanemine võtab niiiii kaua aega, õige oleks juba enne finishijoont lahti tõmmata, aga pole hullu.
Ja kohe peale 2->3 vahetust pane käsi käepidemele valmis.
Loen ja imestan, kuidas inimesed pole kodutööd teinud,(alustuseks tuleks kogu teema läbi lugeda) kuid arvamusi tuleb varrukast. TH400 KK saab väga erineva sisuga ja hind kõigub kordades. Korralik kast ei maksa kunagi vähe ja kui sinna lisada veel hoorattad, kardaanid,padjad,käiguvalits ja nn. sidurikoja maksumus, siis kus sul selline 70kilo tuleb?Ma oleks sinuasemel ikka võtnud korraliku 2-käigulise kasti, nagu lauri ja erki kasutavad. Need odavamad ja peavad ikka rohkem vastu ka......
Lihtsalt tuli meelde, 2 aastat tagasi lauri õnnetus Alastaros, kui suutis oma th400 kasti 800hj. mootoriga liimipeal ära lõhkuda.
Samas kui sul praegu läks see kast oma 100 kilo maksma, siis 2 käigulise oleks saanud umbes 70 kiloga
Aga noh eks siin meieradadel peab see ka ilusti vastu
Mida vähem käike ,seda sujuvam momendikõver peab autol olema, vastaseljuhul ei liiguks see auto eriti kiiresti. Abiks on alati korralik jõuvaru.pole enam vahet kas sättida ülekanded nii et lõpetaks kolmanadaga või neljandaga.
Ega ma ise ka ei imestaks, kui pean konverteri tagasi saatama, kuid hetkel mehed võtsid arvesse eelmise aasta kõverat ja 830nm-it. Loodan, et 5500 on piisav, sest manualiga startisin ka umbes nii, ning läbilibisemist ei olnud ju. Automaadiga ilmselt on piisav, kuid alati saab NOS-iga aidata.Noh, kõige tähtsam on ikkagi kohaltvõtt, natuke jama kui minek hakkab alles 100 m peal... Selle jaoks on ülioluline õige konverter. Ma ei imestaks kui see tuleb tagasi saata ümbertegemiseks.