K: e38le (750)turbo peale?
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 04.11.2007 22:38
- Asukoht: TLN-TARTU-TLN
oled sa näinud maailmas turbotatud e38...mina ei leidnud aga tahaks..henri kirjutas:Miks ei võiks lihtsalt kiirema auto osta kui see muldvana 750?
Mis mõte on sellise auto turbotamisel? Fun?
Ma saan aru et suur osa siinsetest klubilistest teeb seda hobina, kuid maksta kellegile sellise auto võimsamaks ehitamise eest?
Osta mingi uuem 760i ja lõbu palju rohkem plus saad auto liisingusse võtta. Või hangi mõni väga hea 1000+hp alustamise projekt ja lase seda kellelgi ehitada.
Mina arvan et 1000hp ja 2t tühikaal on väga halb kombinatsioon. Sellise kaaluga võistlemas pole mõtet käia ja tänaval sellise võimsusega oled endale ja teistele ohtlik.
minuarust oli põhimure süüde ja segu750il kirjutas:põhimure on olnud kast ,hooaja jooxul on käinud alt ära u6 korda

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 04.11.2007 22:38
- Asukoht: TLN-TARTU-TLN
pointless on see tegemine...
mu E38 750-l oli ehk 450-500hj ja juba sellega ei saanud normaalselt sõita, võistlema pole ka mõtet minna, kuna auto kaalub nii palju ja peale osalemis rõõmu sulle suurt osaks ei langeks.
Ken pani E32 750-le turbod peale...tagasildasi vahetas suvel pea iga kuu, käigukaste sai ta ka vahetada...ning tal samuti 500hj kandis oli jõudu.
Eriline jamamine saab veel olema V12 elektroonikaga, pmst 2 eraldi R6 mootorit, millel kumbagil enda aju ja siis 3 aju juhib neid 2 veel omakorda... E32 oli see elektroonika teema veel suht lihtne...
Kui tahad midagi kiiret ehitada vali kergem auto
või kui tahad tõesti midagi haruldast, siis mina võtaks juba uuema keraga 760-i...750 igal teisel jörsil tänapäeval käes, hakkab juba 3ka rullnoka staatust endale nõudma, kuna odav soetada ja V12(eks isegi 4-5a tagasi sellepärast ostetud sai)
...kui mu mälu mind ei peta, siis kusagil oleks nagu silma jäänud e38 750 twinturbo...
mu E38 750-l oli ehk 450-500hj ja juba sellega ei saanud normaalselt sõita, võistlema pole ka mõtet minna, kuna auto kaalub nii palju ja peale osalemis rõõmu sulle suurt osaks ei langeks.
Ken pani E32 750-le turbod peale...tagasildasi vahetas suvel pea iga kuu, käigukaste sai ta ka vahetada...ning tal samuti 500hj kandis oli jõudu.
Eriline jamamine saab veel olema V12 elektroonikaga, pmst 2 eraldi R6 mootorit, millel kumbagil enda aju ja siis 3 aju juhib neid 2 veel omakorda... E32 oli see elektroonika teema veel suht lihtne...
Kui tahad midagi kiiret ehitada vali kergem auto

...kui mu mälu mind ei peta, siis kusagil oleks nagu silma jäänud e38 750 twinturbo...
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Venemaal ehitati sama mootor V12. mis ainult oli 850 peal. nagu teada on, mclaren f1-l on sama plokk peal. Nii et venned suurendasid toomahu ja ostsid mclaren ploki kaant, malu jargi seal on 4 klapi silindi kohta. tulemus on 624 Hp (11000 RPM) . Kes valdab vene keelt voib siin lugeda. http://www.ads-scorpion.ru/index.php?pa ... ojects&s=2
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
M70B50 on see mootor, millega mclarenil mingigi sugulus (kergem 4v jne), blokk on siiski erinev ja nimeks S70alfaman33 kirjutas:Venemaal ehitati sama mootor V12. mis ainult oli 850 peal. nagu teada on, mclaren f1-l on sama plokk peal. Nii et venned suurendasid toomahu ja ostsid mclaren ploki kaant, malu jargi seal on 4 klapi silindi kohta. tulemus on 624 Hp (11000 RPM) . Kes valdab vene keelt voib siin lugeda. http://www.ads-scorpion.ru/index.php?pa ... ojects&s=2
Mis turbotamisse puutub siis e32 750 on juba stockist 8.8 surveastmega, e38 5.4 aga 10.0 Iseensest pole muidugi vahet kuna kogu sisu tuleb nii ehk naa uus ja blokki hülssida jne jne. (kui me rääginme 500 asemel 1000hj-st)
Igal juhul on odavam mingi parem ahi sinna vahele toppida. Vinkel-kaheksa bigblock koos korraliku kasti ja kõige muu juurdekuuluvaga oleks oluliselt mõtekam kui seda pöördemaiast ja keerukat bemmimootorit elueest turgutada.