Lada 2103 turbo...Uhti

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Lada 2103 turbo...Uhti

Postitus Postitas uhti »

Panex siis ühe suht mõtetu auto ka siis tõsiste turbopillide juurde :oops:
Auto on aastast 1980.
Ostsin ta lihtsalt rallimisex ja pingete maandamisex.
Mootor on 1,3
Tehtud on kerge mootori remont ja pandud reg nukka ratas.
Kast on tavaline.Tagasild on 4,44 ülekandega ja differ on kokku keevitatud
Ees on orig amordid,Taga gaz 53 omad
Plaanis veel natuke mootorit järgi aidata aga ex näis mis välja tuleb
Mõned pildid on siin

http://pilt.ee/photo/409243/8403052/
http://pilt.ee/photo/409243/8403185/
http://pilt.ee/photo/409243/8403428/
http://pilt.ee/photo/409243/8304836/
Viimati muutis uhti, 04.05.2005 21:11, muudetud 1 kord kokku.
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

loodame siis mootorile pikka iga koos f88niga :evil:
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

mis fööni sa sinna vahele sokutasid ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

2003a Nissan Patroli muutuva geomeetriaga garreti turbo
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

Jõudu!!!

Mis karpat plaanid kasutada ?
Kuidas lahendad süüte-reguleerimise vaakumi asemel ?

Väga huvitav ettevõtmine.
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Algul plaan kasutada originaal karpat,mida on natuke moditud.Süüdet ei reguleeri vist enam vaakumiga.Panen mingi sobiva nurga paika ja nii jääbki.Laadima panen u 0,3-0,4 bari kui muidugi ta nii palju üldse kannatab ;)
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

Ei ole hästi mõeldav, sest nii varajase süütega ei taha käima minna. mõeldav mingi elektrooniline reguleerimis boks teha mida saad käsitsi regullida.

ega sul ei ole mõnda turbo-karburaatori tööskeemi?
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Miq78 kirjutas:Ei ole hästi mõeldav, sest nii varajase süütega ei taha käima minna. mõeldav mingi elektrooniline reguleerimis boks teha mida saad käsitsi regullida.

ega sul ei ole mõnda turbo-karburaatori tööskeemi?
Ei ole mingit skeemi leidnud-tegelt pole eriti otsind ka
Ex näis mis sest süütest saab :roll:
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ma küll ei tea kas too vaakumilt töötav süüte mehhanist kahte pidi töötab aga minu loogika järvi võib selle ju alles jätta. alarõhu puhul tõmbab varasemaks, ülerõhu puhul hilisemaks.. igati õige ju ?? :roll:
Membraanile mineva signaali asukohta tuleks vast muuta.
ülerõhu signaal tuleks võtta peale peasiibrit, aga alarõhk ennem.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Miq kirjutas:ma küll ei tea kas too vaakumilt töötav süüte mehhanist kahte pidi töötab aga minu loogika järvi võib selle ju alles jätta. alarõhu puhul tõmbab varasemaks, ülerõhu puhul hilisemaks.. igati õige ju ?? :roll:
Membraanile mineva signaali asukohta tuleks vast muuta.
ülerõhu signaal tuleks võtta peale peasiibrit, aga alarõhk ennem.
Ma ise mõtlesin ka,et peax töötama nii aga ex tuleb katsetada ;)
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Täna said õli torud valmis,uus valvoline täissünt sisse ja
mõned jubinad veel külge aga käima veel ei jõudnud :(
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

no no täissünti siksi mootorisse, saan aru küll et sa seda odavalt saad, aga kas ka sobib sellele mootorile?
Kas sa cooleri ka paned?
Päris kiirelt areneneb sul see asi - mõnipäev vb tulen läbi ja proovime sxga ;)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Ega turbomootorile ei saa siis mingit saasta sisse panna :lol: :lol: :lol:
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

sul turbokadettil poolsynt polnud ? :p kuid ega to siksiga v6rrelda kannata :-D
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

T6nis kirjutas:sul turbokadettil poolsynt polnud ? :p kuid ega to siksiga v6rrelda kannata :-D
Kadettil oli ikka ka täissünt :)
Vasta