K: a4 intercooler

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

TQ
Postitusi: 71
Liitunud: 15.11.2007 21:15
Asukoht: võru-tartu

Postitus Postitas TQ »

aga äkki keegi on rohkem kursis selle koha pealt :? või siis tõesti on ikka targem chipile mõelda
Imres
Postitusi: 44
Liitunud: 29.05.2007 22:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Imres »

Eestis ühele sinisele a4tq on pandud vems aju
http://www.vems.ee/projektid.html
Autolehes oli ka kunagi artikkel sellest autost.
Eks sa saada mail vemsi meestele ehk saad targemaks.
Best ET 13,414@A4
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

Nagu ennem öeldud, on chippimine kõige odavam ja lihtsam.
Samas kui Sul on siiski huvi ikka kõvasti seda mootorit järgi aidata, siis on üleminek täisprog aju peale loomulik. Alla 10k Sa aga seda ei saa.
Lisaks pole väikeste modidega progretav aju minu meelest mõtekas. Kui tuleb juba a'la GT28xx/ GT30xx turbo , täiesti custom IC jne, siis näen mina alles proge ajul mõtet.
Kui plaanid vaid IC vahetada, turbo samaks või vaid väheke suurem, suuremad pihustid, siis oleks mõtekas kasutada siisk chipi.

Sinu raha, Sinu otsustada :) Loomulikult saad parima tulemuse täisproge ajuga, aga hind määrab :)
TQ
Postitusi: 71
Liitunud: 15.11.2007 21:15
Asukoht: võru-tartu

Postitus Postitas TQ »

ilmselt siiski otsustan chipi (jne) kasuks. Kuna autot tahan siiski igapäev kasutada(koos lisadega), ainult natuke võimsamana. Niipalju kui stock mootori sisu vastu peab, sest sealt ei taha midagi vahetama hakata. Teoreetiliselt peaks 160kW mootor ilma sisu vahetamiseta välja kannatama?
aga äkki keegi oskaks turbo koha pealt aidata. päris tutikat vist ei jõuaks soetada, niiet peaks lootma õnne peale et ehk leiab kasutatud kuskilt :roll:
TQ
Postitusi: 71
Liitunud: 15.11.2007 21:15
Asukoht: võru-tartu

Postitus Postitas TQ »

Nii kiusan teid ikka edasi :roll:
Küsimus Garretti T25 kohta..
1)mis pööretel ta puhuma hakkaks minu mootori puhul (1.8T)
2)kas see turbo üldse sobiks sellele mootorile?
3)kui suuri ümber ehitusi nõuaks? Arvestades seda et väljalaske kollektor jääb samaks.
h4rz
Postitusi: 39
Liitunud: 09.07.2007 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas h4rz »

http://www.atpturbo.com/root/releases/release050304.htm

Selle lehe järgi peaks originaalsisu päris normaalselt kannatama.
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

külasta vwvortex.com lehekülge, sealt saad enamus vastused iga vidina ja värgenduse jaoks.
TQ
Postitusi: 71
Liitunud: 15.11.2007 21:15
Asukoht: võru-tartu

Postitus Postitas TQ »

mis pööretel turbo umbes taha tuleks?
Kuna originaal turbo on kollektori külge kinnitatud kolme poldiga siis T25 on 4poldiga (vist) selliseljuhul kas vaheflantsi on võimalik teha?
Vasta