meediamulli ka : http://www.epl.ee/artikkel/412735
ARAVETE: Eesti parima kiirendaja kodu

olavi
Drag: kasutatakse jääd. Kui mäletad kui Jari Hornetiga sõitis, siis seal oli tavalisel kohal ees "karbike", tavabensiin, 1.8 bar.RICE BURNER kirjutas:Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
On veidi saanud lammutatud, ning mida aeg edasi, seda keerulisemaks asi läheb. Nimelt elektrisüsteemi inventuur võtab omajagu aega. Autost on hetkel peaaegu kõik üleliigsed detailid eemaldatud, ning käib ettevalmistus 8p turvapuuri tegemiseks. Suure kõhnumiskuuri on auto läbi teinud küll. Lisaks poritiibadele asendub ka 70kg tagaluuk plastikuga.Kaugele sa keretöödega jõudnud oled ?