Roolivõimendi cut-out
Roolivõimendi cut-out
Kummitab mu E30-et selline probleem, et kõrgemal pöördel kaob roolivõim mingitel hetkedel tagant ära.
Täna panin teise roolivõimupumba ja tundub, et asi läks pigem hullemaks.
Tühikäigul läks rool vast veidi kergemaks aga kurvides on asi hetkel hullem kui vana pumbaga.
Tavasõidus ei saagi sellest aru aga just lumega driftides ei ole eriti meeldiv, kui üks hetk rool 5x raskem on kui arvestatud.
Mõlema pumbaga on see jama olnud, et peale paigaldust nad undavad ja vinguvad mingi aja.
On see normaalne? Õhk ei saa igalt poolt välja kohe?
Eelmine pump tegi algul seahäält aga peale 10km läbimist jäi nagu vaikseks.
Pool aastat hiljem tuli mingi õrn kolin pumbale sisse soojast peast ja tundus et roolikeeramine läks aina raskemaks.
Praegune pump ka algul undas aga tunduvalt vähem ja peale 5km sõitu on nüüd tühikäigul vait.
Lastes pöörded ~4k ja rooli keerates on tunda, et võim kaob vahepeal peaaegu täitsa tagant ära ja pump teeb seahäält.
Vana pumbaga ei tulnud selle peale,e t kohapeal pööret hoida ja keerata proovida.
RPM tundlikud vast need vanakooli roolivõimu pumbad pole?
Täna panin teise roolivõimupumba ja tundub, et asi läks pigem hullemaks.
Tühikäigul läks rool vast veidi kergemaks aga kurvides on asi hetkel hullem kui vana pumbaga.
Tavasõidus ei saagi sellest aru aga just lumega driftides ei ole eriti meeldiv, kui üks hetk rool 5x raskem on kui arvestatud.
Mõlema pumbaga on see jama olnud, et peale paigaldust nad undavad ja vinguvad mingi aja.
On see normaalne? Õhk ei saa igalt poolt välja kohe?
Eelmine pump tegi algul seahäält aga peale 10km läbimist jäi nagu vaikseks.
Pool aastat hiljem tuli mingi õrn kolin pumbale sisse soojast peast ja tundus et roolikeeramine läks aina raskemaks.
Praegune pump ka algul undas aga tunduvalt vähem ja peale 5km sõitu on nüüd tühikäigul vait.
Lastes pöörded ~4k ja rooli keerates on tunda, et võim kaob vahepeal peaaegu täitsa tagant ära ja pump teeb seahäält.
Vana pumbaga ei tulnud selle peale,e t kohapeal pööret hoida ja keerata proovida.
RPM tundlikud vast need vanakooli roolivõimu pumbad pole?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Poleks ise selle peale tulnudki, et seal topsi põhjas plaadi all võib filter olla.
Mõtlesin, et see plaat lihtsalt selleks, et tagasivoolu õli laiali ei lendaks.
Soetasin topsiku Igorilt. Oleks teadnud, et seal mingi filter sees, oleks uue ostnud.
UM-is isegi 2tk sees ma vaatan.
On sul endal ka sama probleemi mõnel autol esinenud?
625.- eek ei tahaks ehku peale maha visata nagu pumba rahaga põhimõtteliselt tegin.
Pumpa ära ei riku see suhteliselt lühiajaline undamine (õhk sees?)?
Õli oli enne proovisõitu ilus puhas (panin uue ju) aga peale proovisõitu tundus asi tunduvalt pruunim, kuigi ma eelmise pumbaga seda 2x vahetasin.
Ju siis peseb mingit rokka sealt filtrist lahti.
Mõtlesin, et see plaat lihtsalt selleks, et tagasivoolu õli laiali ei lendaks.
Soetasin topsiku Igorilt. Oleks teadnud, et seal mingi filter sees, oleks uue ostnud.
UM-is isegi 2tk sees ma vaatan.
On sul endal ka sama probleemi mõnel autol esinenud?
625.- eek ei tahaks ehku peale maha visata nagu pumba rahaga põhimõtteliselt tegin.
Pumpa ära ei riku see suhteliselt lühiajaline undamine (õhk sees?)?
Õli oli enne proovisõitu ilus puhas (panin uue ju) aga peale proovisõitu tundus asi tunduvalt pruunim, kuigi ma eelmise pumbaga seda 2x vahetasin.
Ju siis peseb mingit rokka sealt filtrist lahti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tutikas paak küljes kasu ei miskit.
Pump undab ikka sama moodi edasi, kui 3k rpm pöörded jõuavad.
Kiirelt rooli väänates kaob hetkeks vahepeal nagu võim täiesti tagant ära ja pump teeb samal ajal seahäält.
Seda proovisin siis kohapeal seistes, vahet ju sõiduga ei ole, kuna võim käib mootori pöörete järgi.
Kas tõesti uus pump ka sama vigane?
Vana paagi lammutasin laiali, filter on hoopis tagasivoolu ees, mitte pealevoolu ees.
Pump undab ikka sama moodi edasi, kui 3k rpm pöörded jõuavad.
Kiirelt rooli väänates kaob hetkeks vahepeal nagu võim täiesti tagant ära ja pump teeb samal ajal seahäält.
Seda proovisin siis kohapeal seistes, vahet ju sõiduga ei ole, kuna võim käib mootori pöörete järgi.
Kas tõesti uus pump ka sama vigane?
Vana paagi lammutasin laiali, filter on hoopis tagasivoolu ees, mitte pealevoolu ees.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Pumpa saad ju kontrollida seda lahti võttes. Seal ei ole midagi keerulist sees.Mihkel kirjutas:Tutikas paak küljes kasu ei miskit.
Pump undab ikka sama moodi edasi, kui 3k rpm pöörded jõuavad.
Kiirelt rooli väänates kaob hetkeks vahepeal nagu võim täiesti tagant ära ja pump teeb samal ajal seahäält.
Seda proovisin siis kohapeal seistes, vahet ju sõiduga ei ole, kuna võim käib mootori pöörete järgi.
Kas tõesti uus pump ka sama vigane?
Vana paagi lammutasin laiali, filter on hoopis tagasivoolu ees, mitte pealevoolu ees.
Vaata kas pumba kaante pinnad korras ja labad ilma sälkudeta. teine asi on et pumba sees on migni klapp. kontrolli selle o-rõngad. kui pump korras sisi arvatavasti latt tuksis.
Rooligardaan sai koos E36 latiga võimuga varaindi oma pandud ja vahetamise hetkel tundus küll rooligardaan nagu uus, mingeid lõtke polnud ja liikus ilusti.
Kinnikiilumist ei saa ju eriti ise oma suva järgi esile kutsuda.
Rooli raskeks minemist saan ma ise pööretega esile kutsuda.
Tühikäigul võin lapata rooli niipalju kui kulub, ei tundu küll keeramises mingit vahet.
Vähemalt mälu järgi, eks proovin üle.
Kisun vast eelmise pumba juppideks huvi pärast ja vaatan mis sees on.
Kinnikiilumist ei saa ju eriti ise oma suva järgi esile kutsuda.
Rooli raskeks minemist saan ma ise pööretega esile kutsuda.
Tühikäigul võin lapata rooli niipalju kui kulub, ei tundu küll keeramises mingit vahet.
Vähemalt mälu järgi, eks proovin üle.
Kisun vast eelmise pumba juppideks huvi pärast ja vaatan mis sees on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No üks asi on rihma vilin, teine asi on roolivõimu urin.
Asi teeb täpselt sellist häält nagu oleks õhk sees süsteemis.
Miks see õhk survega välja siis ei tule potsikusse?
Õhk peaks ju kõige kõrgemasse punkti tulema, selleks on antud juhul õlitopsik.
Asi teeb täpselt sellist häält nagu oleks õhk sees süsteemis.
Miks see õhk survega välja siis ei tule potsikusse?
Õhk peaks ju kõige kõrgemasse punkti tulema, selleks on antud juhul õlitopsik.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21.08.2007 23:07
- Asukoht: tartu
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21.08.2007 23:07
- Asukoht: tartu