Tagant suitseb
Tagant suitseb
Sai siis täna esimesed kiiremad sõbra autoga tehtud, millele turbo peale installitud aga suitseb teine tagant irmsasti.
Ajaks nagu sinakat suitsu. Samas peale kiirendamist viskab nagu valge pahvaka korra välja tagant (võibolla oli ka hallikas, kaugelt ei saa aru).
Rahulikul sõidul on asi enamvähem normaalne aga pidi ka siis suitsema veidi nagu tagasõitja mainis.
Algselt oli turbo õli tagasivool natuke viletsalt tehtud ja ajas õli sisselaskesse.
Hetkel sisselase täiesti kuiv aga nii kui lapatsit anda, siis lööb terve ilma tagant tossu täis.
Õlirõhk turbole liiga kõrge äkki?
Enne kokkuladumist tehti pea remont, seega seal peaks kõik OK olema.
On kellegil ideid, kust vea otsimist alustada?
Autoks siis BMW 325i, millele lisatud KKK K26 turbo.
Ajaks nagu sinakat suitsu. Samas peale kiirendamist viskab nagu valge pahvaka korra välja tagant (võibolla oli ka hallikas, kaugelt ei saa aru).
Rahulikul sõidul on asi enamvähem normaalne aga pidi ka siis suitsema veidi nagu tagasõitja mainis.
Algselt oli turbo õli tagasivool natuke viletsalt tehtud ja ajas õli sisselaskesse.
Hetkel sisselase täiesti kuiv aga nii kui lapatsit anda, siis lööb terve ilma tagant tossu täis.
Õlirõhk turbole liiga kõrge äkki?
Enne kokkuladumist tehti pea remont, seega seal peaks kõik OK olema.
On kellegil ideid, kust vea otsimist alustada?
Autoks siis BMW 325i, millele lisatud KKK K26 turbo.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuna minu Audi K24 turbo plädistas sisselaskesse õli kuid ei suitsenud, installisin vana K24 asemele värskelt kapremonditud K26-e.
Kui auto peale seda käima panin, hakkas tagant jubedalt sinist tulema, kui sõitma hakkasin, kadus pilveke tagant ära ja nii nagu uuesti seisma jäin - sinise pilv uuesti taga.
Kuna aga teostasin koos turbo vahetusega ka õlivahetuse ( sõitsin 100 km enne õlivahetust mingisuguse Xado mootoripuhastajaga ), kahtlustasin algselt, et pesuvahend on mu auto mootoris klapisäärtega 1:0 teinud.Klapisääretihendite vahetuse aeg selgus aga, et vanad tihendid pehmed nagu lapsepee !?
Järelikult tihendite viga ei ole.
Samas on väga vähetõenäoline, et midagi mootoris (õlirõngad) järsku lambist pesuvahendi tagajärjel otsad on andnud.
Kahtlen ise nüüd turbo remondi õnnestumises (samas aga võllil mingisugust piki ega ristiloksu sees ei ole).
Kõige hullem on aga see, et minu mõistus vähemalt sinnamaani ei küündi, et aru saaks välisel vaatlusel, kas turbos või rõngastes viga
Sinu teema põhjal kahtlustan siiski, et turboga ei ole asjalood korras.
Kui auto peale seda käima panin, hakkas tagant jubedalt sinist tulema, kui sõitma hakkasin, kadus pilveke tagant ära ja nii nagu uuesti seisma jäin - sinise pilv uuesti taga.
Kuna aga teostasin koos turbo vahetusega ka õlivahetuse ( sõitsin 100 km enne õlivahetust mingisuguse Xado mootoripuhastajaga ), kahtlustasin algselt, et pesuvahend on mu auto mootoris klapisäärtega 1:0 teinud.Klapisääretihendite vahetuse aeg selgus aga, et vanad tihendid pehmed nagu lapsepee !?
Järelikult tihendite viga ei ole.
Samas on väga vähetõenäoline, et midagi mootoris (õlirõngad) järsku lambist pesuvahendi tagajärjel otsad on andnud.
Kahtlen ise nüüd turbo remondi õnnestumises (samas aga võllil mingisugust piki ega ristiloksu sees ei ole).
Kõige hullem on aga see, et minu mõistus vähemalt sinnamaani ei küündi, et aru saaks välisel vaatlusel, kas turbos või rõngastes viga

Sinu teema põhjal kahtlustan siiski, et turboga ei ole asjalood korras.
Audi-l ei tohiks õlirõhuga probleeme olla, kuna tegu ju stock turbo ja tehasest tulnud turbomootoriga.
Aga õlitus voolikud kontrolli sellegipoolest üle, tagasivool võib umbes olla.
200sx-idel pidi vist see üks turbo hävimise põhjuseid olema, et tagasivool ummistub.
Aga õlitus voolikud kontrolli sellegipoolest üle, tagasivool võib umbes olla.
200sx-idel pidi vist see üks turbo hävimise põhjuseid olema, et tagasivool ummistub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Võta õlitustorud küljest ära ja lase korra suruõhuga puhtaks.
Kasvõi enesetunde pärast.
Kui turbo väljalaske pool lekib, siis tuleb sealt üldjuhul paksu valget suitsu.
Kui tuleb sinist, siis lekib järelikult ka sisselastke pool.
Loksu oled katsunud turbol?
Kasvõi enesetunde pärast.
Kui turbo väljalaske pool lekib, siis tuleb sealt üldjuhul paksu valget suitsu.
Kui tuleb sinist, siis lekib järelikult ka sisselastke pool.
Loksu oled katsunud turbol?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vot seda imestasin mina ka ise, et mis ajast õli suits valge ja lõhnatu on.
Aga see mis bemmil tagant tuli oli 100% õli suits, sest võtsime jahutuse lahti prooviks ning midagi sellest ei muutunud.
Võibolla see õli kuumuse toimel hoopis aurustub väljalaskes.
Sisselase oli täiesti kuiv.
Nissani puhul võis asi tõesti ka pealevoolus olla.
Mingilt saidilt ma seda igatahes juhuslikult lugesin.
Aga see mis bemmil tagant tuli oli 100% õli suits, sest võtsime jahutuse lahti prooviks ning midagi sellest ei muutunud.
Võibolla see õli kuumuse toimel hoopis aurustub väljalaskes.
Sisselase oli täiesti kuiv.
Nissani puhul võis asi tõesti ka pealevoolus olla.
Mingilt saidilt ma seda igatahes juhuslikult lugesin.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.