kui võtame kindla näite siis selleks et hoida 0,8 bar rõhku on väljaminevad gaasid mujale suunatud (WG) ehk kõik mis välja tuleb ei lähe otse turbosse ja sama ka ragzi 1,3bar puhul.arvo kirjutas:Kuuno kirjutas: EI me ei jõua sellise vastusega kuhugi
60RS suudab SELLISE PR juures toota 28lbs aga kui rõhku tõsta, siis toodab ta rohkem! saad aru?
selleks et saavutada sama õhukogus on vaja 60RS puhul tõsta rõhku!, Ma ei saa siin hästi aru mis tähendab vaja tõsta rõhku. Millest tekib rõhk? Minu meelest turbost puhutavast õhuhulgast. Kui mootor tarbib mingil rõhul rohkem kui turbo suudab toota, kuidas sa seda rõhku enam tõstad?
turbo rõhku piiratakse üldiselt wg abil

EHK siis kui ragz sõidaks oma autoga 0,8bariga oleks õhukogus X ja kui ta tahaks saavutada sama õhukogust, mis minul on peaks ta wg kraani kinni kruttima nii et turbo toodaks 1,3bari rõhku ja sellega x+1 koguse õhku