Plaanis siis 200sx ca18det-ile panna s2/4/6 turbo k24. Tahaks teada kui hea valik see on, kui kiirest spoolib ja palju jõudu välja max puhub. Kuna ise turbode mappe lugeda ei oska siis äkki keegi targem viitsib süveneda. Või panna hoopis mõni k26, kas siis k26/6 või k26/8. Mis vahe neil üldse on? Ja võõreldes k24-ga?
Ja KKK turbot tahaks kasutada sellepärast, et neid suht palju saada ja odavad.
Abi vaja turbo valikul
DE vl. nuka ja korraliku vl. kollektoriga ürita leida K26/8, tootlikust pea 350 hp-ni! Spool muidugi originaal vl, kollektoriga suhteliselt kehv, pea 4 tuhat pööret ja elu muutub:)
(arvestades, et see turbo on pärit 2,5 liitrise Porsche mootori pealt)
K24 ja K26 kergem leida, kuid nende jõunumbrid ja tootlikus jäävad alla 300 hp?!
(arvestades, et see turbo on pärit 2,5 liitrise Porsche mootori pealt)
K24 ja K26 kergem leida, kuid nende jõunumbrid ja tootlikus jäävad alla 300 hp?!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued