Abi vaja turbo valikul

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Abi vaja turbo valikul

Postitus Postitas ejay »

Plaanis siis 200sx ca18det-ile panna s2/4/6 turbo k24. Tahaks teada kui hea valik see on, kui kiirest spoolib ja palju jõudu välja max puhub. Kuna ise turbode mappe lugeda ei oska siis äkki keegi targem viitsib süveneda. Või panna hoopis mõni k26, kas siis k26/6 või k26/8. Mis vahe neil üldse on? Ja võõreldes k24-ga?

Ja KKK turbot tahaks kasutada sellepärast, et neid suht palju saada ja odavad.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

DE vl. nuka ja korraliku vl. kollektoriga ürita leida K26/8, tootlikust pea 350 hp-ni! Spool muidugi originaal vl, kollektoriga suhteliselt kehv, pea 4 tuhat pööret ja elu muutub:)
(arvestades, et see turbo on pärit 2,5 liitrise Porsche mootori pealt)
K24 ja K26 kergem leida, kuid nende jõunumbrid ja tootlikus jäävad alla 300 hp?!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

---
Viimati muutis ejay, 11.02.2008 19:41, muudetud 1 kord kokku.
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

kuidas K26/6 selle mootori peal tööle hakkaks? Või on mõttetu valik?
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

K26(mis pärineb audi 200) ja k24(audi 200 20v ja S4) suudavad mõlemad pea aegu 300hp puhuda. Spoolup on aga s4 turbol pea 1000rpm varajasem. Seega minu valik oleks k24
BEST ET11.051@207km/h
Vasta