Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Liiga äkiline
Igapäevaselt liig-kallis kilomeetri hind + see auto kaotas igapäevase cruiseri võlud ja tõeliselt nautida sai teda ainult võistlustel (see vist iga sedatüüpi auto probleem) + teatud kahtlused ikka jäävad isetehtud tehnikaga et kas julged võtta ette näiteks reisi paarituhande kilomeetri taha, eriti veel kui mootorist on võetud veidi rohkem kui kaks korda oma normaalhobujõud! Tänaval kiiresti liikumisest piisab ka 300 hj-st..
markus
Igapäevaselt liig-kallis kilomeetri hind + see auto kaotas igapäevase cruiseri võlud ja tõeliselt nautida sai teda ainult võistlustel (see vist iga sedatüüpi auto probleem) + teatud kahtlused ikka jäävad isetehtud tehnikaga et kas julged võtta ette näiteks reisi paarituhande kilomeetri taha, eriti veel kui mootorist on võetud veidi rohkem kui kaks korda oma normaalhobujõud! Tänaval kiiresti liikumisest piisab ka 300 hj-st..

markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Markus ei piisa 300 hj kui autol liiga suur mass ning madalal võrk vääne. Võiks ikka kiirem olla.Audiophile kirjutas:Liiga äkiline
Igapäevaselt liig-kallis kilomeetri hind + see auto kaotas igapäevase cruiseri võlud ja tõeliselt nautida sai teda ainult võistlustel (see vist iga sedatüüpi auto probleem) + teatud kahtlused ikka jäävad isetehtud tehnikaga et kas julged võtta ette näiteks reisi paarituhande kilomeetri taha, eriti veel kui mootorist on võetud veidi rohkem kui kaks korda oma normaalhobujõud! Tänaval kiiresti liikumisest piisab ka 300 hj-st..
markus
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
1350kg tagavedu ilma abistava elektroonikata lukuga sillaga auto millel on ca 300 äkilist turbohobust ja 400+nm väänet on igapäevaliikluses ikka paras käetäis. Täpselt niipalju, et juhil roolis tähelepanu jalutama kunagi ei lähe 
Hj/kg suhe on näiteks E39 M5 sedaanil sama 0.22, aga suurema massiga auto ei ole nii vahetu ja tundlik. Pealegi oleks huvitav näha kuidas sellise BMW omanikud igapäevaselt välja lülitatud elektroonikaga liikleksid. Seega antud Porschega on Markuse nimetatud numbrite juures igapäevasõidukina lõbu laialt.

Hj/kg suhe on näiteks E39 M5 sedaanil sama 0.22, aga suurema massiga auto ei ole nii vahetu ja tundlik. Pealegi oleks huvitav näha kuidas sellise BMW omanikud igapäevaselt välja lülitatud elektroonikaga liikleksid. Seega antud Porschega on Markuse nimetatud numbrite juures igapäevasõidukina lõbu laialt.
Nojaah, eks tuleb valida kas vastupidavus/võimsus. Aga on plaanis kiirem auto ka veel kunagi ehitada?
Mis selle all mõtled?Taavi kirjutas:Pealegi oleks huvitav näha kuidas sellise BMW omanikud igapäevaselt välja lülitatud elektroonikaga liikleksid. Seega antud Porschega on Markuse nimetatud numbrite juures igapäevasõidukina lõbu laialt.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 13
- Liitunud: 30.07.2006 21:05
- Kontakt:
Sellest on täitsa kahju, minu arust üks ilusaima sisuga 944'sid üldse, eriti mõnusad on need heledad istmed.Audiophile kirjutas: 2. Sisu. Auto valge nahksisu asendub süsimusta nahksalongiga. Sellega seoses lähevad nahatamisse ka esiistmed. Istmed kaetakse täpselt samasuguse nahaga nagu originaalis (küljed siledad ja keskelt aukus nahk). Kokkuõmblemisel lasen kasutada oranzi niiti et ka salongi väikest kontrasti tuua..
Porsche 951 '86 - http://stuttcars.com/
Nõustun ka hellraiseriga. Mootor mootoriks, aga välimuse oleks võind samaks jätta, koos jäägermeistri kirjadega.hellraiser kirjutas:Sellest on täitsa kahju, minu arust üks ilusaima sisuga 944'sid üldse, eriti mõnusad on need heledad istmed.Audiophile kirjutas: 2. Sisu. Auto valge nahksisu asendub süsimusta nahksalongiga. Sellega seoses lähevad nahatamisse ka esiistmed. Istmed kaetakse täpselt samasuguse nahaga nagu originaalis (küljed siledad ja keskelt aukus nahk). Kokkuõmblemisel lasen kasutada oranzi niiti et ka salongi väikest kontrasti tuua..
MB C230 K
Sisu võid ju oma autole ostahellraiser kirjutas:Sellest on täitsa kahju, minu arust üks ilusaima sisuga 944'sid üldse, eriti mõnusad on need heledad istmed.Audiophile kirjutas: 2. Sisu. Auto valge nahksisu asendub süsimusta nahksalongiga. Sellega seoses lähevad nahatamisse ka esiistmed. Istmed kaetakse täpselt samasuguse nahaga nagu originaalis (küljed siledad ja keskelt aukus nahk). Kokkuõmblemisel lasen kasutada oranzi niiti et ka salongi väikest kontrasti tuua..

Treimis- ja freesimistööd
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt: