selline küsimus:
minu mootoril käib tehasest boschi küünal WR8LC, kus täht L tähendab kui pikk on keskmine elektrood- s.t. kui sügavale põlemiskambrisse ta ulatub.
kui ma tahan minna külmema küünla peale siis bosch millegipärast sellise kujuga küünalt ei paku, on olemas WR6DC, mis on lühema keskelektroodiga- ühesõnaga keskelektrood ei ulatu piisavalt põlemiskambrisse. see tähendab ka seda et segu süüdatakse mitte täpset põlemiskambri kohas kus tehas on selle ette näinud. näiteks kui sel mootoril on teise kujuga kolvid siis on ka elektroodi pikkus teine.
kunagi kui sai vabalthingaval surveastet tõstetud, sai üle mindud üks aste külmemate küünalde peale ja siis oli sama teema elektroodi pikkusega-polnud täpselt sama pika elektroodiga küünalt. siis stendis mõõtes ja küünlaid vahetades oli 7 hj vahe kas küünal oli õige pikkusega või mitte
arvamused ja ettepanekud?
süüteküünalde arutelu teema
Kas praegu on kasutusel needsamad kolvid, mis nõuavad pikemat elektroodi?
Pikem elektrood juba jah iseenesest tähendab veidi kuumemat küünalt, kui külmemaid küünlaid sama elektroodi pikkusega ei ole saada, tuleb otsustada/katsetada kumb variant kasulikum on: kas täpsemas kohas süüdatud segu või külmema küünla võimaldatav tiba varasem süütemoment ja etem isesüttimise/detonatsiooni kindlus.
Pikem elektrood juba jah iseenesest tähendab veidi kuumemat küünalt, kui külmemaid küünlaid sama elektroodi pikkusega ei ole saada, tuleb otsustada/katsetada kumb variant kasulikum on: kas täpsemas kohas süüdatud segu või külmema küünla võimaldatav tiba varasem süütemoment ja etem isesüttimise/detonatsiooni kindlus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;