Calibra 16V turbostamise plaan !!!!!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Calibra 16V turbostamise plaan !!!!!

Postitus Postitas Robo »

Tere turbsihundid--Haudub siis tagasihoidlik plaan asetada 16 klapisele Calibrale abimeheks väiksel rõhul töötav föön!Asja eesmärk olex mingisugusegi võimaliku võimsuselisa saamine-eriti hea kui just madalamatel pööretel!!Mootorit ei tahaks esialgu katkuda ja originaal Cali turbomootorit ka eriti saadaval pole märgand(ja ega vist osta nagunii ei jaksax) :? Küsimus targematele härradele:olemas on kolme liitrise disla BMW normull olukorras GARRETi föön (täpse markeeringu saaksin kahh mingi aeg panna kui see mõnele teadjamehele otsuse langetamisel abix oleks)-kas see olex reaalne "töömees" kahe liitrisele bensukale :?:Kas või ajutiselt kuni leiab midagi sobilikumat :!: Asjalik info oleks ülipositiivne.Olen tähendand,et siin foorumis õnneks kohe näkku löömine ja läbustamine veel väga harjumuspärane ei ole :) Jään huviga teie arvamust ootama :)
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Tööle hakkab ta kindlasti aga kui madalalt ta laadima hakkaks ei oska öelda.Ex ta mingi 2000-3000 hakkaks ikka.Probleem võib tulla selles.et 16v mootoril on päris kõrge surveaste ja sellepärast on detonatsioon väga kerge tulema ja,mis siis juhtuda võib tead arvatavasti juba ise.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Kas calibra originaal turbomootorit ei ole saada?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Koos kõige juurdekuuluvaga on see originaal turbsi kone päris krõbeda hinnaga--oma mõeldud lahendusega asi (kuigi küll jahh väiksema võimsuslisaga)tuleks suht mõistlikuma hinnaga kätte!!!Aga kuhumaale see surveastme piirmäär umbes jääda võiks :?: Äkki keegi kes on stockis vabalthingavale turbsi paigaldanud võiks oma surveastmeid avalikustada :roll: .
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Odavam tuleb kohe C20LET osta, kuna tavalise 16v turbo korralikuks jooksma saamiseks kulub rohkem raha ning kasutegur on ka palju väiksem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

vabalthingava 16v surveaste 10,5 , mis ilmselt liiga palju. See vaja alla saada kuskile madala 9 peale.
Hinnavõrdlus selline, et 16v olemas tal aga turbomoto maxab ca 25K

Vahe kahel motol on kolbides, mis tekitavad turbomotol selle madalama surveastme ja see et turbomoto nukad on lahjemad. Kui natuke pudi ikka taskus on, siis vabalthingav 16v on superhea toorik turbostamisel.
Edu tegemisel.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Õnneks ka midagi positiivset---aga ikkagi vaja veel kõvasti inffi koguda!!!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Samas saab selle 16v müügist juba 10k tagasi.
Neid turbo mootoreid peaks alla 25k ka leidma.
Mingi aeg tagasi müüd vist 12k eest ühte turbo motot,
mis ei olnud küll vist just superheas konditsioonis.

Kõige lihtsam oleks ilmselt see praegune maha müüa ja kohe turbo calibra osta.

Minu silmis on turbot mõtet peale aretada nendele autodele, millel ei ole tehases turbomootorit paigaldatud või
mille tükid on odavad, juhuks kui midagi viltu läheb.
Kokkuvõttes läheb korralik install ikkagi rohkem maksma, kui auto turbomootoriga variandi vastu vahetamine.
Viimane on ka kõvasti lollikindlam.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Ütleme nii, et seda vabalthingavat on siis odavam võtta toorikuks, kui on mõttes pingutada suuri numbreid pajast välja. St. kolvid kepsud uued ja korralik progetav aju. Säästab u. 15k või rohkem. See turbomoto mida pakuti siin kunagi 12K müügiks oli superpakkumine, kuid samade inimeste käest nüüd tellides peab arvetama siiski 25kilose väljaminekuga.
See on küll hea mõte, et müüa praegune auto ja osta kohe turbocali, siis saad neliveo veel pealekauba ka :-D

Kui hakkad ikka punnitama sama motoga, mis praegu vahel, siis surveastet saaks ehk alla kaanetihendiga. Osta kihiline ja lase sinna vahele lõigata roostevabast tihend. Päris riskantne ettevõtmine aga kui toimib siis hästi.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kindlasti ei taha pajast maksimumi välja kohe pigistada,kuid "abimees"võiks ju kapoti all hoogu juurde puhuda!!!! Aga kui sellise surveastmega kohe kuidagi vilet peale ei kannata panna siis PEAB MIDAGI IKKA KONEGA KA ETTE VÕTMA!!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ei pea sa selle surveastmega midagi tegema kui turbo rõhuga priiskama ei hakka ja pöördeid väga piirajas hoida ei kavatse.

Kui tahad väikest võimsuselisa siis tuleb kindlasti odavam ise turbo peale aretada, ja kuis sul veel turbo olemas siis mis sa enam ootad.

Pole mõtet sellist küsimust esitada kas on mõtet või ei ole. Arvamusi on vägva erinevaid ja igaüks räägib oma kogemustest.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
arno
Postitusi: 17
Liitunud: 03.12.2004 22:34
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas arno »

Pole siin midagi riskantset tava turbomootor peab ka rohkemat vastu kui sa tahad kuskil 260-280hp kätte saada ja sellega iga päev sõita siis piisab kui vahetad välja ploki tihendi metallist, suurem cooler, teine aju ja bensusurve, küünlad jne. Standardmootor on piisava varuga ehitatud, et ta vastu peaks. Tean omast käest rääkida , kuigi mul on veel orig. aju. Sai kunagi ostetud üks turbo mootor 12000.- ja sinna lisandus ka veel väike remont nii, et mootori lõpphinnaks tuli kuskil 19000.-. Kui iga päev sõita sellise 260-280hp siis ei pea veel kepse ja kolbe jne välja vahetama aga kui asi kipub minema üle 300hp siis tava detailid enam vastu ei pea.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Ega sul muud varjanti pole kui hakkata kohe ehitama :-D ja hiljem mootorit veel võimsamax ja paremax teha 8)
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Tuleb vist nii välja jahh :) :!:
Indrek
Postitusi: 7
Liitunud: 21.06.2005 14:27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

Võin veel julgustuseks lisada, et eestis on üks Calibra millel on tavalise 16v plokk (kepsud, vänt, kolvid- surve aste 10,5) ja turborõhk ei OLE aetud kõrgemaks kui 0,5-0,6 bar.... auto sõitis veel eelmine aasta, aga ei ole kiirendamiseks, ega täiega tallamiseks..... Ainuke asi- et tal on turbocali nukad, st mitte tavalise 16v omad!
RooM
Vasta