K:Turbo minu autole
Pildilt paistab suht OK.
Ainult et torude ühenduskohtadest võiks mujalt ka pildid olla.
Oluline on see, kuidas need 4 toru kokku saavad.
Ainult et torude ühenduskohtadest võiks mujalt ka pildid olla.
Oluline on see, kuidas need 4 toru kokku saavad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No ausaltöeldes 2 ja 3 pütt on lausa ideaalse nurga alla aga mulle omale teeks muret ilmselt 1 ja 4-s sest need omavahel veidi järsema nurga alla jäävad kuigi saab ilusti kokku nad ühendada. Ja kui juba abipalveks läks siis kui tähtis on see kõigi torude sarnane pikkus? kas nagu millimeetri pealt või sentimeetri pealt? Ja mida see muudab kui nt kahe silindri torud on mingi 2-3 cm lühemad kui teistel? 

Oluline on pigem see, et nad võimalikult ühtlaselt kokku läheks kui see, et nad ühe pikkused oleks.
Mul on 2 pikka ja 2 lühikest toru, vastavalt siis suhtkoht võrdse pikkusega paaris.
Spoolib ikka superhästi ja käib ilusti lõpuni välja, no problems.
1. ja 4. silindri nurk tundub ka igati ok olevat.
Tee ühenduskohast seestpoolt ka korralik pilt.
Mul on 2 pikka ja 2 lühikest toru, vastavalt siis suhtkoht võrdse pikkusega paaris.
Spoolib ikka superhästi ja käib ilusti lõpuni välja, no problems.
1. ja 4. silindri nurk tundub ka igati ok olevat.
Tee ühenduskohast seestpoolt ka korralik pilt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Et siis ikka igasugu huvitavaid (lolle) küsimusi tekkib vahest
Kui kõrgel vile olema peaks karteripõhja suhtes, et oleks veel norm õli tagasivalgumine ja ei peaks seda vahepaaki hakkama aretama st mitu cm nt peaks jääma vile laagri korpuse ja õli sissemineku koha vahele karteripõhjas, et oleks norm
Teaks siis veidi arvestada, et vilet liiga madalale ei lase ja eriti kõrgele ei taha nagu ka jännata 



Karteris olev auk peab õlitasemest kõrgemal olema.
Samuti peab turbo õlitasemest kõrgemal olema.
Mõned cm karteris olevast avast kõrgemal on miinimum mis välja veab, mida kõrgemal seda parem.
Samuti peab turbo õlitasemest kõrgemal olema.
Mõned cm karteris olevast avast kõrgemal on miinimum mis välja veab, mida kõrgemal seda parem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah ja vaata, et tagasivool sinna 15mm läbimõõdu kanti jääks vähemalt.
Mida suurem seda parem.
Mida suurem seda parem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02.11.2007 21:34
- Asukoht: Pärnumaa
Tere
Loodan, et ma seda aadressi topelt ei pane, kui keegi on ette jõudnud.
Aga siin on kohustuslik kirjandus "Maximum Boost" PDF failina kättesaadav.
24,8 mb on see fail suur. 249 lk juttu.
Loodan, et sain kuidagi sellega abiks olla
edit by Kuuno- piraatlust siin ei ole
Aga siin on kohustuslik kirjandus "Maximum Boost" PDF failina kättesaadav.
24,8 mb on see fail suur. 249 lk juttu.
Loodan, et sain kuidagi sellega abiks olla
edit by Kuuno- piraatlust siin ei ole

--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
Kuna tegelen hetkel veel 4WD instaleerimisega ja ei ole veel vileni jõudnud siis küsin siiski vahepeal veel ühe küsimuse mis veidi piinanud. Kõik teevad omale neid väljalaske kollesid roostevabast nagu ma aru olen saanud, aga mis puudused on nt tavalisel metalltorul? Mille poolest see halvem on kui roostevaba?
Noh välimus ei loe 


Võiks öelda, et enamusel on mustast materjalist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vabandan vana postituse kallal nokkimise pärast aga audi 20v mootor pole seppis sisuga ainult väntvõll on sepistatud.Raceboy kirjutas:Kas sulle eelmistest postidest midagi külge ei jäänud?![]()
Lisa sinna MegaSquirt vms aju koos WB anduriga, muidu pole vastupidavust koos kiirusega loota.
Silver: Audi 2.2T on sepistatud sisuga ja korraliku pentroof-põlemiskambriga mootor, sellise puhul on normaalne 9.3 surveaste.
Sellel Peugeot'l on parimal juhul sepistatud väntvõll (kui sedagi).
Üks on tehasest tulnud turbomootor, teine odava otsa vabalthingav. Pole võrreldavadki.
BEST ET11.051@207km/h