K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pildilt paistab suht OK.
Ainult et torude ühenduskohtadest võiks mujalt ka pildid olla.
Oluline on see, kuidas need 4 toru kokku saavad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Postitus Postitas pets4524 »

No ausaltöeldes 2 ja 3 pütt on lausa ideaalse nurga alla aga mulle omale teeks muret ilmselt 1 ja 4-s sest need omavahel veidi järsema nurga alla jäävad kuigi saab ilusti kokku nad ühendada. Ja kui juba abipalveks läks siis kui tähtis on see kõigi torude sarnane pikkus? kas nagu millimeetri pealt või sentimeetri pealt? Ja mida see muudab kui nt kahe silindri torud on mingi 2-3 cm lühemad kui teistel? :oops:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oluline on pigem see, et nad võimalikult ühtlaselt kokku läheks kui see, et nad ühe pikkused oleks.
Mul on 2 pikka ja 2 lühikest toru, vastavalt siis suhtkoht võrdse pikkusega paaris.
Spoolib ikka superhästi ja käib ilusti lõpuni välja, no problems.

1. ja 4. silindri nurk tundub ka igati ok olevat.
Tee ühenduskohast seestpoolt ka korralik pilt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Postitus Postitas pets4524 »

Et siis ikka igasugu huvitavaid (lolle) küsimusi tekkib vahest :-D Kui kõrgel vile olema peaks karteripõhja suhtes, et oleks veel norm õli tagasivalgumine ja ei peaks seda vahepaaki hakkama aretama st mitu cm nt peaks jääma vile laagri korpuse ja õli sissemineku koha vahele karteripõhjas, et oleks norm :oops: Teaks siis veidi arvestada, et vilet liiga madalale ei lase ja eriti kõrgele ei taha nagu ka jännata :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Karteris olev auk peab õlitasemest kõrgemal olema.
Samuti peab turbo õlitasemest kõrgemal olema.
Mõned cm karteris olevast avast kõrgemal on miinimum mis välja veab, mida kõrgemal seda parem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Postitus Postitas pets4524 »

Ok, et siis mingi 10 cm juba hea? Selge pilt :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jah ja vaata, et tagasivool sinna 15mm läbimõõdu kanti jääks vähemalt.
Mida suurem seda parem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
suspicious
Postitusi: 8
Liitunud: 02.11.2007 21:34
Asukoht: Pärnumaa

Tere

Postitus Postitas suspicious »

Loodan, et ma seda aadressi topelt ei pane, kui keegi on ette jõudnud.

Aga siin on kohustuslik kirjandus "Maximum Boost" PDF failina kättesaadav.

24,8 mb on see fail suur. 249 lk juttu.

Loodan, et sain kuidagi sellega abiks olla


edit by Kuuno- piraatlust siin ei ole :)
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Postitus Postitas pets4524 »

Kuna tegelen hetkel veel 4WD instaleerimisega ja ei ole veel vileni jõudnud siis küsin siiski vahepeal veel ühe küsimuse mis veidi piinanud. Kõik teevad omale neid väljalaske kollesid roostevabast nagu ma aru olen saanud, aga mis puudused on nt tavalisel metalltorul? Mille poolest see halvem on kui roostevaba? :oops: Noh välimus ei loe :-D
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Postitus Postitas pets4524 »

Et kohe nii loll küsimus? :shock:
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Kust sa lugesid, et kõigil on vl kolle roostevabast? Kasutatakse mõlemat ja väga edukalt.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Võiks öelda, et enamusel on mustast materjalist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
macro
Postitusi: 1
Liitunud: 06.04.2008 23:50
Asukoht: garaaz

Postitus Postitas macro »

Äkki oskab keegi soovitada turbot 1998.a audi A4 1.8T quattrole??
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

macro kirjutas:Äkki oskab keegi soovitada turbot 1998.a audi A4 1.8T quattrole??
mitte et jälle mingi pikk arutelu tekiks nagu sin kombeks aga sõltuvalt mitu hp tahad -gt28r või gt28rs
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Raceboy kirjutas:Kas sulle eelmistest postidest midagi külge ei jäänud? :)

Lisa sinna MegaSquirt vms aju koos WB anduriga, muidu pole vastupidavust koos kiirusega loota.

Silver: Audi 2.2T on sepistatud sisuga ja korraliku pentroof-põlemiskambriga mootor, sellise puhul on normaalne 9.3 surveaste.

Sellel Peugeot'l on parimal juhul sepistatud väntvõll (kui sedagi).
Üks on tehasest tulnud turbomootor, teine odava otsa vabalthingav. Pole võrreldavadki.
Vabandan vana postituse kallal nokkimise pärast aga audi 20v mootor pole seppis sisuga ainult väntvõll on sepistatud.
BEST ET11.051@207km/h
Vasta