turbo rõhk kaob ära tühikäigul
turbo rõhk kaob ära tühikäigul
mure siis selline et tühikäigul muidu näitab 0,5 bar rõhku aga vahest kaob 0,2 või 0,3 peale.seda juhtub ka vahel sõites. natuke jebib ja siis jälle norm.autoks audi s4 93a 2,2 169kw mootoriga.kasutasin otsingut aga midagi sarnast eriti ei leidnud millest abi oleks. mul se esimene turbo auto nii et suht rumal veel sellekohapealt.
Rõhk peabki olema - märgiga, e allapoole normaalrõhu e. vaakum kui gaasi eriti ei anna ja koormust taga ei ole. Ühtlasel sõidul näitab kell ca 0.5 - 0.2bar, see tähendab, et sisselasketraktis on hõrendus, vaakum, originaalkell loeb rõhku absoluutsest vaakumist. Ülerõhku hakkab näitama alates nr 1-st. Kõik, mis näitab üle 1 on ülerõhk. See, mis toimub alla 1bar, ei ole üldse oluline, kuna koormus on pidevalt muutuv jne, turbo aegajalt hakkab rakenduma ning tootma ülerõhku.
Tee nii:
Sõida 4s käik 2000p/min ja vajuta gaasipedaal vastu põrandata, lase ca 5500p/min, pane 5-s või 6-s käik ning lase gaas maha. 4 käigu jooksul peab tulema max rõhk, kui näed kompuutris ca 1.9 - 2.2bar, on väga ok. Eeldusl, et auto aju on originaal ning mingisuguseid muudatusi ei ole tehtud tehnika kallal.
Tee nii:
Sõida 4s käik 2000p/min ja vajuta gaasipedaal vastu põrandata, lase ca 5500p/min, pane 5-s või 6-s käik ning lase gaas maha. 4 käigu jooksul peab tulema max rõhk, kui näed kompuutris ca 1.9 - 2.2bar, on väga ok. Eeldusl, et auto aju on originaal ning mingisuguseid muudatusi ei ole tehtud tehnika kallal.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
See on väga hea, muretsemiseks ei ole põhjust:) Ehk ülerõhku tuli 1.1bar, norm.urmas1 kirjutas:käisin proovisin niinagu ütlesid 4 käik 5000-5500p ja kompuuter näitas sel hetkel2,1bar.üle6000p hakkas rõhk langema.
Kui tahad lisajõudu, siis stage1 chip, võimsus kasvab ca 198KW-ni ning ca 420NM, ühtlasel sõidul kütuse kokkuhoid ca 1-1.5L, vajutamisega võtab ca samaplju rohkem ehk.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .