Mitsubishi Evo IX '06 - peepp
Õlitemp on tõesti küll suht väärtuslik asi.
Hea vaadata, kui õli piisavalt soe, et tallama hakata ja samuti ka seda, millal oleks õige aeg pausi pidada (kui kõrge temperatuuriga õli määrimisomadused hakkavad langema).
Seda näeb ka õlirõhukellalt enamvähem ära, kuna vastavalt temperatuurile muutub ka rõhk pöördel/tühikäigul.
Halba ei tee lisakellad kunagi, lihtsalt vahest ei tasu nad rahaliselt ära, kuna täidavad rohkem tuuninguelemendi rolli.
Loomulikult ei ole mõtet osta ka mingit kõige odavamat toodangut, kuna need ongi tuuninguelementideks mõeldud.
Ise olen üritanud enamus kellasid enne paigaldus üle kontrollida.
Hea vaadata, kui õli piisavalt soe, et tallama hakata ja samuti ka seda, millal oleks õige aeg pausi pidada (kui kõrge temperatuuriga õli määrimisomadused hakkavad langema).
Seda näeb ka õlirõhukellalt enamvähem ära, kuna vastavalt temperatuurile muutub ka rõhk pöördel/tühikäigul.
Halba ei tee lisakellad kunagi, lihtsalt vahest ei tasu nad rahaliselt ära, kuna täidavad rohkem tuuninguelemendi rolli.
Loomulikult ei ole mõtet osta ka mingit kõige odavamat toodangut, kuna need ongi tuuninguelementideks mõeldud.
Ise olen üritanud enamus kellasid enne paigaldus üle kontrollida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Defi peaks piisavalt hea olema, lisaks veel ilus ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kas sul endal imelik ei ole seda küsida??? kas kaskokindlustuse lepingus pole kirjas et pakkumine on personaalne ja avaldamisele ei kuulu?!enkei kirjutas:tere peepp
küsimus oleks selline, et palju maksad kaskot ja mis firmas
küsi siis juba ka mis hinna Silber tegi , palju sissemakse tegid ja mis kuumakse tuleb

kui selliseid asju küsida siis saada PS mitte ära kirjuta avalikult

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kui selles foorumis on kasko hind riigisaladus siis:
http://www.evonet.ee/forum/viewtopic.php?t=55
siin ei ole see probleemiks
Aga Peebu teemasse ka:
Oled kellad ära ostnud?
http://www.evonet.ee/forum/viewtopic.php?t=55
siin ei ole see probleemiks

Aga Peebu teemasse ka:
Oled kellad ära ostnud?
Polegi mõnda aega siin kirjutanud. Olen Evo'ga selle suve jooksul külastanud mitmeid välismaiseid ringradasid, eelkõige Nürburgringi põhjaringi ehk Nordschleife't. Peale mõnda rajapäeva selgus, et originaalile sarnased üheosalised pidurikettad rajal kaua vastu ei pea ja tekkis vajadus millegi tõhusama järgi. Netist loetud soovituste kohaselt sai ostetud Performance Friction'i kaheosalised kettad ja koos PF 01 segu race klotsiga on pidurdamise pool nüüd kontrolli all. Tänaval selle klotsiga küll sõita eriti ei kõlba, kuid rajal toimivad nad probleemideta.

Muus osas tuleb küll au anda jaapanlaste kvaliteedile, ühtegi tehnilist probleemi pole autoga tekkinud, kõik toimib. Samas ma pole mootorit ega midagi muud torkima hakanud, 100% standard. Ainus negatiivne pool on kehv värvkate, esiosa on täkkeid täis.
Kuid nüüd on sügis käes ja saabunud aeg see auto maha müüa, et midagi muud katsetada. Kuigi Eestis sellisele ilmselt ostjat ei ole, panen info siia fännidele lugemiseks, sest ehk on kellelgi võimalust ja soovi endale IX omandada ja see masin jääks Eestisse:
Hind 395 000.-
Standardile lisaks on ostetud/paigaldatud: Heli install by Ghost (25 t.) + Defi lisanäidikud (13 t.) + Performance Friction kaheosalised pidurikettad (12 t.) + 009 EVO (5t.) + täiendav korrosioonitõrje (?) + tagavararatas (4 t.) + tumedad tagaklaasid (?) + 2 kg tulekustuti salongis + N rühma esimene puksiirkonks. Täpsemalt võib siitsamast teemast lugeda.
Ls. ca 28 t. km, ma olen 1 omanik, avariivaba, hooldatud proffide poolt (Raidam, Nürburg Motosport) raha säästmata, iga 3000 km tagant. Garantii kehtib kuni 08/2009. Sõidetud on põhiliselt Saksa teedel ja ringradadel oma lõbuks, kruusal pole käinud ja talvel pole sõitnud - sõidab kui uus. Äsja on paigaldatud uued suverehvid.
Ostjal on võimalus lisaks soodsalt omandada 17x7 ralliveljed, mis on sisuliselt uued, koos uute Conti naeltega ja rajale 17x9 veljed koos Toyo R888'tega.
Kel huvi on, siis saatke PS.

Muus osas tuleb küll au anda jaapanlaste kvaliteedile, ühtegi tehnilist probleemi pole autoga tekkinud, kõik toimib. Samas ma pole mootorit ega midagi muud torkima hakanud, 100% standard. Ainus negatiivne pool on kehv värvkate, esiosa on täkkeid täis.
Kuid nüüd on sügis käes ja saabunud aeg see auto maha müüa, et midagi muud katsetada. Kuigi Eestis sellisele ilmselt ostjat ei ole, panen info siia fännidele lugemiseks, sest ehk on kellelgi võimalust ja soovi endale IX omandada ja see masin jääks Eestisse:
Hind 395 000.-
Standardile lisaks on ostetud/paigaldatud: Heli install by Ghost (25 t.) + Defi lisanäidikud (13 t.) + Performance Friction kaheosalised pidurikettad (12 t.) + 009 EVO (5t.) + täiendav korrosioonitõrje (?) + tagavararatas (4 t.) + tumedad tagaklaasid (?) + 2 kg tulekustuti salongis + N rühma esimene puksiirkonks. Täpsemalt võib siitsamast teemast lugeda.
Ls. ca 28 t. km, ma olen 1 omanik, avariivaba, hooldatud proffide poolt (Raidam, Nürburg Motosport) raha säästmata, iga 3000 km tagant. Garantii kehtib kuni 08/2009. Sõidetud on põhiliselt Saksa teedel ja ringradadel oma lõbuks, kruusal pole käinud ja talvel pole sõitnud - sõidab kui uus. Äsja on paigaldatud uued suverehvid.
Ostjal on võimalus lisaks soodsalt omandada 17x7 ralliveljed, mis on sisuliselt uued, koos uute Conti naeltega ja rajale 17x9 veljed koos Toyo R888'tega.
Kel huvi on, siis saatke PS.