Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno
minu esimene OT maha peetud ja nagu arvata oli sai palju fun'i
alguses alustasin vääga rohmakalt ja käisin esimese 3 ringi jooksul vist 2 korda väljas kündmas, aga vaiskelt hakkas asi käppa tulema hiljem...
tehnika poolest pidas kõik hästi vastu va esimese piduri supporti poldid mis jalga lasid :O ,aga need sai korda ja uuesti sõitma
parimaks ajaks jäi 1.10,292 vist kuid enda peas oleks tahtnud sõita 1.09,xxx , aga see jääb järgmiseks korraks siis...
õli ülekuumenemise jama ei olnud enam ja mootor käitus nagu väga hästi
esimesed rehvid on pms täitsa pastlad...
aaa...1 piduriketas mõranes tänu suurele koormusele samuti ära niiet nüüd ei ole midagi muud kui vajalikke asju kokku otsima et brembod külge panna...!
LS'i tehtud pildid:








alguses alustasin vääga rohmakalt ja käisin esimese 3 ringi jooksul vist 2 korda väljas kündmas, aga vaiskelt hakkas asi käppa tulema hiljem...
tehnika poolest pidas kõik hästi vastu va esimese piduri supporti poldid mis jalga lasid :O ,aga need sai korda ja uuesti sõitma
parimaks ajaks jäi 1.10,292 vist kuid enda peas oleks tahtnud sõita 1.09,xxx , aga see jääb järgmiseks korraks siis...
õli ülekuumenemise jama ei olnud enam ja mootor käitus nagu väga hästi
esimesed rehvid on pms täitsa pastlad...

aaa...1 piduriketas mõranes tänu suurele koormusele samuti ära niiet nüüd ei ole midagi muud kui vajalikke asju kokku otsima et brembod külge panna...!
LS'i tehtud pildid:








Viimati muutis Kuuno, 04.01.2009 1:12, muudetud 1 kord kokku.
Pole sellel ajal häda midagi, sa ju sõitnud seal vaid loetud arv kordi.
Mina süüdistan enda auto pidurite koormamises enda vigaseid sõiduvõtteid.
Pidurdasin alati liiga hilja ja seega väga intensiivselt, mis pidurisüsteemile just kerge pole.
DS2500 klotsidest jäi 20 ringiga mälestus järgi. Enne olid need ehk 5k km linnasõitu näinud.
Sul oli tegu ees Zimmermann-i kettaga?
Mina süüdistan enda auto pidurite koormamises enda vigaseid sõiduvõtteid.
Pidurdasin alati liiga hilja ja seega väga intensiivselt, mis pidurisüsteemile just kerge pole.
DS2500 klotsidest jäi 20 ringiga mälestus järgi. Enne olid need ehk 5k km linnasõitu näinud.
Sul oli tegu ees Zimmermann-i kettaga?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
põlema tõmbas ja zimmermanni kettaMihkel kirjutas:Pole sellel ajal häda midagi, sa ju sõitnud seal vaid loetud arv kordi.
Mina süüdistan enda auto pidurite koormamises enda vigaseid sõiduvõtteid.
Pidurdasin alati liiga hilja ja seega väga intensiivselt, mis pidurisüsteemile just kerge pole.
DS2500 klotsidest jäi 20 ringiga mälestus järgi. Enne olid need ehk 5k km linnasõitu näinud.
Sul oli tegu ees Zimmermann-i kettaga?
mul on ees selline hybriid kooslus nagu varem ka kirjutasin et 1 pool zimmermann ja teine pool originaal kuna nende vahetus on peavalu
nüüd ainult uusi käändtelgi ootama ja siis uusi pidureid...

eile sai üle pika aja auto kallal nokitsetud sugulase abiga
tagant viskasime igasugused katted minema ja sama teeb ka varsti ees...
Ajasime taga ka põhjuseid miks spido ja temp ei toiminud ja põhjus oli mõnedes juhtmetes, mis ma ise olin kunagi suures tuhinas läbi lõiganud kui eemaldasin üleliigseid asju...
kahju et miilisõidul spido ei toiminud...oleks tahtnud näha kuidas se ennast põhja kerib
edasi plaanin armatuuri ära visata ja veel juhtmetööd teha paremaks...et tulevikus kergem orienteeruda oleks kui läheb vaja...
tagant viskasime igasugused katted minema ja sama teeb ka varsti ees...
Ajasime taga ka põhjuseid miks spido ja temp ei toiminud ja põhjus oli mõnedes juhtmetes, mis ma ise olin kunagi suures tuhinas läbi lõiganud kui eemaldasin üleliigseid asju...
kahju et miilisõidul spido ei toiminud...oleks tahtnud näha kuidas se ennast põhja kerib

edasi plaanin armatuuri ära visata ja veel juhtmetööd teha paremaks...et tulevikus kergem orienteeruda oleks kui läheb vaja...
täna sain lõpuks kaua otsitud käändmikud...no lihtsalt ei olnud neid kuskil saada...
vahe siis selline
esimene pilt vanast ja alumine uuest (mitte minu auto)
ehk siis vanal on vaja ketta vahetamiseks laager välja pressida
uuele vaja teha flants ja suured kettad muretseda ning saab brembod kylge


vahe siis selline
esimene pilt vanast ja alumine uuest (mitte minu auto)
ehk siis vanal on vaja ketta vahetamiseks laager välja pressida

uuele vaja teha flants ja suured kettad muretseda ning saab brembod kylge



Viimati muutis Kuuno, 04.01.2009 1:14, muudetud 1 kord kokku.
nii..
pidurikettad tellimuses ja tulebvad siis M3 omad 315mm diam ja 30mm paksud
täna sain samuti väikese sponsorluse abi ja tellimusse lähevad
coilid
http://www.d2racing.com/content/products/RS_coilovers
paistab et suveks saab saugat kyll ja kyll nyhkida!
pidurikettad tellimuses ja tulebvad siis M3 omad 315mm diam ja 30mm paksud
täna sain samuti väikese sponsorluse abi ja tellimusse lähevad
coilid
http://www.d2racing.com/content/products/RS_coilovers

paistab et suveks saab saugat kyll ja kyll nyhkida!

täna sain pidurid kätte
tänud olavile
esiteks siis ketas ise..315mm

kogu posu mis tuleb kokku sobitada

abivahend aukude puurimiseks

ketas küljes ja support näidisena peal
kettale tuleb veel tsentreerimisrõngas!!

tänud olavile

esiteks siis ketas ise..315mm


kogu posu mis tuleb kokku sobitada

abivahend aukude puurimiseks

ketas küljes ja support näidisena peal
kettale tuleb veel tsentreerimisrõngas!!

Viimati muutis Kuuno, 04.01.2009 1:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Väga kena, hakkab looma juba. Mis nendesse coilidesse puutub, siis ma loodan et ostsid need eestis ja garantiiga.. Peaksid kindlasti enne paigaldamist need üle vaatama ja näit pärast esimese 500 km läbimist ka. Tean et ka rahvarallis on neid kasutatud ja ühel juhul olid auto amordid juba pärast esimest katset õlised. Kuna neid asju tehakse hiinas siis kvaliteet kõigub seal ja pead ise ettevaatlik olema! Lihstalt sõbralik soovitus, kuna suur tõenäosus on et sul ei pruugigi midagi juhtuda..
M
M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
tere,
D2 ametlik maaletooja on Keisei Racing OÜ ning kõikidele asjadele kehtib garantii, st kui tootel esineb tootjapoolseid defekte siis tuleks pöörudada ja lahendame tekkinud probleemid.
olavi
D2 ametlik maaletooja on Keisei Racing OÜ ning kõikidele asjadele kehtib garantii, st kui tootel esineb tootjapoolseid defekte siis tuleks pöörudada ja lahendame tekkinud probleemid.
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt: