Turborõhk kõigub 1.8t

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Turborõhk kõigub 1.8t

Postitus Postitas Toomas »

Viimasel ajal on rõhuga probleem tekkinud.
Nimelt aegajalt kiirendades pendeldab rõhk 1.2 ja 0.5 bar`i vahel.
Minek on täpselt samamoodi, et kui rõhk tõuseb siis läheb jõudsalt edasi aga kui hakkab kukkuma siis minek kaob. Mõnikord hoiab ilusti 0.5/0.6 bar.
Eile aga tegi sellise triki, et 1 se käiguga kiirendades oli rõhk 0 ja teise käiguga lõi ~1.5 bar`i ligi.
Kas võib viga olla n75 klapis?
Autoks siis ibiza cupra 1.8t 115kw.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Turborõhk kõigub 1.8t

Postitus Postitas Jõuvanker »

Toomas kirjutas:Viimasel ajal on rõhuga probleem tekkinud.
Nimelt aegajalt kiirendades pendeldab rõhk 1.2 ja 0.5 bar`i vahel.
Minek on täpselt samamoodi, et kui rõhk tõuseb siis läheb jõudsalt edasi aga kui hakkab kukkuma siis minek kaob. Mõnikord hoiab ilusti 0.5/0.6 bar.
Eile aga tegi sellise triki, et 1 se käiguga kiirendades oli rõhk 0 ja teise käiguga lõi ~1.5 bar`i ligi.
Kas võib viga olla n75 klapis?
Autoks siis ibiza cupra 1.8t 115kw.
Viska juhe järgi, vaata, mis räägib, viitab pigem mitte pidavale by-passile.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Sry läks enne meelest need koodid ka siia üles visata.

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Toomas kirjutas:Sry läks enne meelest need koodid ka siia üles visata.

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
Mida sa siit välja loed?
Sulaselge leke. vaata torustik üle, panustan by-passile võisiis mõnele lõdvikudefektile.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Hetkel asi korras. Vahetasin ära bypassi ja n75 klapi.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Vasta