Loomulikult on, sellest on kasu tegelt kõiksugustel võimsatel masinatel... isegi neliveolisel on ilma tagasilda lukustamata raske jõudu korraliku stardi korral maha saada :Dsaps18 kirjutas:[ja kas LSD -st on ka abi esiveo puhul ??????
Saab 900R 2.0T 96a-Saps18
Ma võin sulle omast kogemusest rääkida, et näiteks minu autol 466nm ja 340hp ei pane ka koos LSD'ga tavarehviga jõudu maha. Kruiisid vaikselt kolmanda käiguga mõtled äkki, et oleks vaja kiiremini ennast liigutada vahetad teisele käigule, vajutad gaasi põhja - selle asemel, et kiiremini liikuda käivad lihtsalt rattad ringi... mina sain kolmanda käiguga alles pidamise LSD'ga. Ma arvan kui lsd'd ei kasutaks oleks ka kolmandaga raskusi.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Pidamine sõltub kõvasti ka sellest, kas kasutad hea seguga tutikaid tänavarehve või mingieid kasutatud rehve.
Vahe on ikka meeletu!
Vahe on ikka meeletu!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ennem kui hakkad endal LSD installima, tee ikka ennem muud asjad korda. Minuteada peaks su isendil väljalase korralikult lekkima kuna üks väljalaske kolle polt on pooleks. Lisaks oleks vaja korraliku IC ja mõistlikku by-passi või BOVi.
Asi on harjutamises mul olid alguses kah probleemid kohapealt ää saamisega kuna polnud autoga harjunud. Eks see kõik võtab aega.
Asi on harjutamises mul olid alguses kah probleemid kohapealt ää saamisega kuna polnud autoga harjunud. Eks see kõik võtab aega.
muhe auto!
kas 900 SID displeid ei saa midagi sellist tegema panna?
http://www.youtube.com/watch?v=NkVFWEezoKQ
kas 900 SID displeid ei saa midagi sellist tegema panna?
http://www.youtube.com/watch?v=NkVFWEezoKQ
to gsiest: SID-i saab neid asju panna tegema küll. Aga mitte lihtsalt mingid nupukombinatsioone vajutades. Vaja on obd kaablit, softi arvutis ja natuke näppimist. Trionic5 juhtimisega, samas ei tea kas saab. T7 kohta netis juttu olemas sel teemal. Soomlased tegelevad usinalt taoliste programmeerimistega.
to saps: Jõu saab maha niimoodi, et alla 15 sek on võimalik sõita ka saabi üheratta veoga. Selleks aga peab 402m kiirus olema 160kmh. Lihtsalt stardis ei ole mõtet üle 2,5krpm lasta. Teisega saab ikka gaasi juba põhja vajutada peale 70kmh.
IC peab tõesti suurem olema nagu csn ütles. Sul on koleväike see originaalis.
to saps: Jõu saab maha niimoodi, et alla 15 sek on võimalik sõita ka saabi üheratta veoga. Selleks aga peab 402m kiirus olema 160kmh. Lihtsalt stardis ei ole mõtet üle 2,5krpm lasta. Teisega saab ikka gaasi juba põhja vajutada peale 70kmh.
IC peab tõesti suurem olema nagu csn ütles. Sul on koleväike see originaalis.
2,0T
Vastab tõele! Mingi Saksamaa prügimäelt siia tassitud 4 mm mustriga korraliku firma rehvid, mis on vedelenud 3-4 aastat lahtise taeva all ja mida siin 300-700 kr tükk müüakse, on tihti pidamiselt märksa kehvemad kui isegi mingid odavad juustud. Jutt muidugi suverehvidest.Mihkel kirjutas:Pidamine sõltub kõvasti ka sellest, kas kasutad hea seguga tutikaid tänavarehve või mingieid kasutatud rehve.
Vahe on ikka meeletu!
Re: Saab 900R 2.0T 96a-Saps18
No nii uuendan oma auto teemat ka vahepeal :
Vahepeal sai turbo ja mootor vahetatud
Uus väljalase otseläbi ja lõpupütt
Suurem IC(sellega seoses loobusin kondist-radikas tuli eest ära võtta et ic ära mahuks )
Õhuvõtt sai viidud bumperisse udutule asemele
Siis sai auto mingi aja seista kuna sain käigukasti ja pikema pooltelje nuudiga ühele poole
Muretsesin uue kasti ja pooltelje ning hakkasin ka autot natuke arendama
* Saabiklubist Ivometsa käest sai muretsetud pur pukisdega ja taastatud sarniiridega õõtsad -peab mainima, et super asjad ikka koos reg. Koni amortidega
* Muidugi sai vahetud ka stabika kondid ja rooliotsad-mingi aeg lähen käin ka sillastendis ära.
* Paremaks hingmiseks sai muretsetud AEM koonus.
* Pidurimeistri juures käis sidur katmisel.
* 9-5 BPC klapp sai ka muretsetud
* Uus 3 bar map andur sai ka tellitud
* Esimesed koltsid sai ka vahetatud Ferodo Sl vastu
Siis sai ühendust võetud CR Saab Performanciga ja lasin uue ecu kirjutada (u 250hp)
Vana aju, mis oli paigaldatud Heuschmid tuningu poolt oli siiski hirshi ecu.
Vahetasin oma 900 BPC klapi 9-5 BPC vastu ning uus 3bar MAP andur et uus soft toimima hakkaks.
Kuid asi ei hakkanud algul õieti tööle- kontrolliti ja testiti igat pidi ja mis siis lõpuks peale pikka päeva välja tuli , oli see et ainuke uus andur autol ,nimelt map, ei töötanud .Kirjutati vana soft uuesti peale (2,5orginaal MAP sensoriga ei toimiks uus ecu) ja sõitsin õnnetult Tallinnast tagasi Pärnu ja kirjutasin ebayst tellitud anduri firmasse , et nende saadetud toode vigane ja ilma igasuguse vaidluse ja uurimiseta pandi uus teele .
Uus andur tuli suht kiirelt (6 päevaga ) usast kohale ja taaskord sai mindud CR Saab Performance´isse ja uus soft uuesti peale loetud
Mineku vahe vana 163kw ecu on väga suur -softis request on 1,35 baari, .
Pärast 5000RPM hakkab muidugi vaikselt ära kukkuma, aga see on T25 jaoks normaalne.Fuel cut-off on nüüd tänu 3bar MAP sensorile 1,7 baari.
Vähemalt möödasõitudel üllatusi ei tohiks tulla
Vahepeal sai turbo ja mootor vahetatud
Uus väljalase otseläbi ja lõpupütt
Suurem IC(sellega seoses loobusin kondist-radikas tuli eest ära võtta et ic ära mahuks )
Õhuvõtt sai viidud bumperisse udutule asemele
Siis sai auto mingi aja seista kuna sain käigukasti ja pikema pooltelje nuudiga ühele poole
Muretsesin uue kasti ja pooltelje ning hakkasin ka autot natuke arendama
* Saabiklubist Ivometsa käest sai muretsetud pur pukisdega ja taastatud sarniiridega õõtsad -peab mainima, et super asjad ikka koos reg. Koni amortidega
* Muidugi sai vahetud ka stabika kondid ja rooliotsad-mingi aeg lähen käin ka sillastendis ära.
* Paremaks hingmiseks sai muretsetud AEM koonus.
* Pidurimeistri juures käis sidur katmisel.
* 9-5 BPC klapp sai ka muretsetud
* Uus 3 bar map andur sai ka tellitud
* Esimesed koltsid sai ka vahetatud Ferodo Sl vastu
Siis sai ühendust võetud CR Saab Performanciga ja lasin uue ecu kirjutada (u 250hp)
Vana aju, mis oli paigaldatud Heuschmid tuningu poolt oli siiski hirshi ecu.
Vahetasin oma 900 BPC klapi 9-5 BPC vastu ning uus 3bar MAP andur et uus soft toimima hakkaks.
Kuid asi ei hakkanud algul õieti tööle- kontrolliti ja testiti igat pidi ja mis siis lõpuks peale pikka päeva välja tuli , oli see et ainuke uus andur autol ,nimelt map, ei töötanud .Kirjutati vana soft uuesti peale (2,5orginaal MAP sensoriga ei toimiks uus ecu) ja sõitsin õnnetult Tallinnast tagasi Pärnu ja kirjutasin ebayst tellitud anduri firmasse , et nende saadetud toode vigane ja ilma igasuguse vaidluse ja uurimiseta pandi uus teele .
Uus andur tuli suht kiirelt (6 päevaga ) usast kohale ja taaskord sai mindud CR Saab Performance´isse ja uus soft uuesti peale loetud
Mineku vahe vana 163kw ecu on väga suur -softis request on 1,35 baari, .
Pärast 5000RPM hakkab muidugi vaikselt ära kukkuma, aga see on T25 jaoks normaalne.Fuel cut-off on nüüd tänu 3bar MAP sensorile 1,7 baari.
Vähemalt möödasõitudel üllatusi ei tohiks tulla
- Manused
-
- IC.jpg
- (151.55 KiB) Allalaaditud 9520 korda
-
- sisse1.jpg (169.58 KiB) Vaadatud 9624 korda
-
- sa1.jpg (133.63 KiB) Vaadatud 9624 korda
Viimati muutis saps18, 04.10.2010 15:55, muudetud 2 korda kokku.
saab 900 R 2,O 163+KW
Re: Saab 900R 2.0T 96a-Saps18
mõned pildid veel
- Manused
-
- Ja sellised istmed peaks orginaalis 900 RS il olema aga kuna esimene omanik ei tahtnud,pandi tava ng nahk esiistmed.
Kui keegi peaks kuskil ringi liigutes selliseid asju nägema võiks mulle teada anda - sisu.jpg (47.64 KiB) Vaadatud 9622 korda
-
- Esistangel sai ava natuke suuremaks lõigatud et võimalikult suur pind avatud oleks
- külg.jpg (159.09 KiB) Vaadatud 9622 korda
-
- õõtsad.jpg (52.56 KiB) Vaadatud 9623 korda
saab 900 R 2,O 163+KW
Re: Saab 900R 2.0T 96a-Saps18
Istmed paistavad küll päris head 

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Saab 900R 2.0T 96a-Saps18
Neid kahjuks mul pole, kuigi peaks orginaalis olema 900RS -is .Et kuigi keegi peaks kuskil nägema selliseid asju siis võtke minuga ühendust
saab 900 R 2,O 163+KW