M: Holset H1E - MÜÜDUD
M: Holset H1E - MÜÜDUD
Sildi pealt: P 3802257 17 - 3528789
S: 3260891
Tehasest tulnud 18. jaanuar 2007
Keskel: 3530538
Kuuma osa peal: 3525129 ja 2218406
Seisukord: Uus
Kuuma osa suurus: 22 cmˇ2
Kompressori inducer: 57 mm
Turbiini exducer: 62 või 63 mm
Kuum koda on divided entry
Inlet ja Outlet mõlemad 4"
Holset H1E peaks olema midagi HX40 laadset, samas mõni ütleb et sama nagu HX35/HX40 hübriid.
Müün, sest arvan et 2.5l jaoks jääb suureks normaalse sõidu jaoks.
Ilmselt sobib mootoritele 3.0l või suuremad juhul kui just draq masinat ei ehita. Samas netis võib imelugusid lugeda kuidas väikese kubatuuriga suured holsetid suhteliselt kiiresti boosti ülesse saavad.
Hind: Miljon.-
Telefon: 5209295
S: 3260891
Tehasest tulnud 18. jaanuar 2007
Keskel: 3530538
Kuuma osa peal: 3525129 ja 2218406
Seisukord: Uus
Kuuma osa suurus: 22 cmˇ2
Kompressori inducer: 57 mm
Turbiini exducer: 62 või 63 mm
Kuum koda on divided entry
Inlet ja Outlet mõlemad 4"
Holset H1E peaks olema midagi HX40 laadset, samas mõni ütleb et sama nagu HX35/HX40 hübriid.
Müün, sest arvan et 2.5l jaoks jääb suureks normaalse sõidu jaoks.
Ilmselt sobib mootoritele 3.0l või suuremad juhul kui just draq masinat ei ehita. Samas netis võib imelugusid lugeda kuidas väikese kubatuuriga suured holsetid suhteliselt kiiresti boosti ülesse saavad.
Hind: Miljon.-
Telefon: 5209295
Viimati muutis nael, 15.01.2008 18:45, muudetud 3 korda kokku.
Koda on vahetatav ja oma vajadusi ja mootorit silmas pidades õige valides, saab sellise fööniga tänaval sõita küllnael kirjutas:Suur su kuum koda on? Pildi järgi oli sul see üsna pisike.Alp kirjutas:OT küll , aga mina sõidan linnas HX40´ga ja 2,2L kone ning ei saa kurta ,et see vile suur oleks.

mulk sõidab #16 kojaga ja Alp #9.5
kubatuur mõlemal sama
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
H1E on vanem variant ja teistsuguse turbiini ja kompressoritiiviku konstruktsiooniga kui HX seeria turbod. Seetõttu ka veidi väiksema efektiivsusega.
3.5liitrise mootori jaoks on see sobilik.
3.5liitrise mootori jaoks on see sobilik.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Lihtsam vast osta õige kuuma kojaga turbo, kui vahetama hakata 
Oleneb muidugi kuuma koja hinnast, ei tea nende hindasid.
Garantiid ei ole, kuid mis sellega ikka juhtuda saab, holsetid ju pommikindlad ja tegemist tutikaga.
3.5l mootorile peaks hästi sobima, ainult, et selle turboga vast 600hp või rohkemgi võimalik kätte saada sellest.

Oleneb muidugi kuuma koja hinnast, ei tea nende hindasid.
Garantiid ei ole, kuid mis sellega ikka juhtuda saab, holsetid ju pommikindlad ja tegemist tutikaga.
3.5l mootorile peaks hästi sobima, ainult, et selle turboga vast 600hp või rohkemgi võimalik kätte saada sellest.
Turbiini trim peaks spool-upi ikka rohkem mõjutama kui A/R.
Õige split pulse kollektoriga peaks ta 3.5L 12 klappi mootori peal suht hea olema.
Õige split pulse kollektoriga peaks ta 3.5L 12 klappi mootori peal suht hea olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.