kergem hooratas

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

http://www.sachs-race-engineering.de/ow ... /35846.pdf

vaadata lk 5 kuidas pöörlev inerts auto massiks ümber arvutada ja kui tähtis ta on

NB! 4mb
Iff00
Postitusi: 26
Liitunud: 10.08.2007 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Iff00 »

ei lugenud küll kõiki poste läbi..aga uurin ikka maad.. hoorattaid kergendatakse(puuritakse/treitakse) ja tasakaalustatakse ka kindlasti kuskil Eestil ? On kellegil kogemusi või ehk mõni koht teada anda..

Ette tänades.
Iff00
Postitusi: 26
Liitunud: 10.08.2007 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Iff00 »

anybody??? :roll:
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

http://www.ttautoteenindus.ee/

küsi sealt, kiire teenindus ja positiivne kogemus. hooratta freesimist ja balanseerimist pole neilt uurinud :roll:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

jah teema pikk ja suht laiali valguv :-D :-D Aga aajaks asja veel huvitavamaks kas tulevasele drifti projektile tasuks kergem hooratas külge kruvida või :?:
s14 underconstruction
Kasutaja avatar
freddy002
Postitusi: 12
Liitunud: 18.01.2005 8:17
Asukoht: Juuru

Postitus Postitas freddy002 »

Oma kogemustest kerge hoorattaga.


üle aasta tagasi sai paigaladatud honda crx-ile 5 kg kergem hooratatas.

8.2 kg asemel nyyd 3.3 kui ma ei exi vb. Tõesti pöördesse hyppab palju kiiremini. Kiirenduses oli vahetu tunda 1 ja 2 käiguga. Teistega eriti mitte. Mingeid vibratsioone ja tühikäigu probleeme ei esinenud. tõesti kohalt on veits halvem võtta a muidu tundub igati hea...

kasutasin muidu siis Fidanza alumiinium ratast... :)
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Postitus Postitas onesuspect »

Mina tegin nii: Läksin volta tänaval olevas metalli müüvasse firmasse, ostsin ketta rauda nimega " stall 45" viisin treiali juurde koos sinna paigutava korvi jooniste ja hammasvööga (mille saad oma vanalt hoorattalt). Treiti ilusti valmis siis võtsin vända ja hooratta viisin TTÜ-see ühe vana õppejõu kätte kes selle kõik balanssi ajas ja siis läks asi masinasse.
Oli 8kg millegiga ja nüüd siis 4,5kg.
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

jah aga äkki keegi teab on kuulnud kas drifti masinatel on asjast kasu või pigem kahju :)
s14 underconstruction
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

stockrider kirjutas:jah aga äkki keegi teab on kuulnud kas drifti masinatel on asjast kasu või pigem kahju :)
Performance poolt ta nüüd küll ei kahjusta
S14 ACT Prolite flywheel + S14 ACT extreme paddle clutch kit = ebamugav linnas liigelda (e. kahju?)
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

nii siis sai asi endale kah ära paigaldatud kiirendusele andis üsna kõvasti juurde nüüd on tunne et sõidaks 2,0 turboga ennem oli nagu 1,6 vabalt hingav :-D :-D
Aga üx lisa jama tekkis kui mootor soe ja kõik muu sinna juurde kuuluv on kenasti soojaks sõidetud .Siis hakkab esimese käiguga kohalt võttu ajal vibrama justkui mingi asi ei pea korralikult? Kas on siis tegu libisemisega et siis kas tugevataud siduri libisemine väljendub seda moodi erinevalt tavalise siduri puhul endal see sport siduri kohapealt esimene kogemus :) äkki keegi teab midagi tarka selle kohta :?:
s14 underconstruction
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

onesuspect kirjutas:Mina tegin nii: Läksin volta tänaval olevas metalli müüvasse firmasse, ostsin ketta rauda nimega " stall 45" viisin treiali juurde koos sinna paigutava korvi jooniste ja hammasvööga (mille saad oma vanalt hoorattalt). Treiti ilusti valmis siis võtsin vända ja hooratta viisin TTÜ-see ühe vana õppejõu kätte kes selle kõik balanssi ajas ja siis läks asi masinasse. Oli 8kg millegiga ja nüüd siis 4,5kg.
Niipalju kui ma mäletan, on stall 45 karastuv teras, seega sellise asja panemine kuuma-külma saavasse kohta jäägu igaühe enda südametunnistusele.

Mina olen oma silmaga näinud, mis juhtub kogemata stall-3 asemel stall-45-st valmistatud (väliselt neil ju vahet pole) multilifti konksuga, mis keevituskohtadest külge keevitamise korral karastub. Esimese täiskoormaga tõstmisel murdub keevituskohtade kõrvalt nagu makaron.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Lasin paar aastat tagssi janimetis teha stall 3st ühemassilise hooratta V6 biturbole, masinal oli võimu ca 450HJ/580NM, hooratta külge sai kruvitud Spec stage3 sidurikomplet 6-laba keraamilisekattega ketas. Probleeme polnud, sõitsin miski 30Tkm maha, müüsin masina koos kompotiga, mis sisse pandud. Algselt soovitas treial küll malmi kasutada hooratta valmistamisel ,kuid toorikut ei olnud võtta nii paksu, kui oli vaja.
Treialiks siis Mäealuse tänaval OÜ Janimet´is töötav Hr Jaan Kirss ( Kirsi Jaan, nii tuntakse teda rahvasuus ).
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Stal-3 minuarust sellises kohas liiga pehme, siduriketas nühib sinna kergesti sisse. Ega nt pidurikettad ja hoorattad pole ilmaasjata malmist tehtud. Malmiga pole seda karastumise probleemi ja kulumiskindlus on ka parem. Ise arvan, et kui teeks nt pidurikettad stal-3st, siis kuluvad need samas tempos klotsidega. Tõsi, stal-3 on hea töödelda ja mingit karastumisejamasid ka pole. Jahtub maha ja omadused on täpselt samad.

Muidu on olemas mingid kulumiskindlad terased kah.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Postitus Postitas onesuspect »

stockrider kirjutas:nii siis sai asi endale kah ära paigaldatud kiirendusele andis üsna kõvasti juurde nüüd on tunne et sõidaks 2,0 turboga ennem oli nagu 1,6 vabalt hingav :-D :-D
Aga üx lisa jama tekkis kui mootor soe ja kõik muu sinna juurde kuuluv on kenasti soojaks sõidetud .Siis hakkab esimese käiguga kohalt võttu ajal vibrama justkui mingi asi ei pea korralikult? Kas on siis tegu libisemisega et siis kas tugevataud siduri libisemine väljendub seda moodi erinevalt tavalise siduri puhul endal see sport siduri kohapealt esimene kogemus :) äkki keegi teab midagi tarka selle kohta :?:
Ei tea kas see ketas(siduri) on ilma leevenditeta?? Kui ja siis auto käitub õigesti!
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Postitus Postitas onesuspect »

Vot selle satal-lli kohapealt ei oska mina vaielda, tegin nii nagu kogenud treial ütles! Et kui laiali lendab siis annan teada aga siiamaani on kõik OK sellega. Vaata kus tuli võrdlema multilifti konksu ja minu auto hooratast :-D :-D :-D
Vasta