kergem hooratas
http://www.ttautoteenindus.ee/
küsi sealt, kiire teenindus ja positiivne kogemus. hooratta freesimist ja balanseerimist pole neilt uurinud
küsi sealt, kiire teenindus ja positiivne kogemus. hooratta freesimist ja balanseerimist pole neilt uurinud

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Oma kogemustest kerge hoorattaga.
üle aasta tagasi sai paigaladatud honda crx-ile 5 kg kergem hooratatas.
8.2 kg asemel nyyd 3.3 kui ma ei exi vb. Tõesti pöördesse hyppab palju kiiremini. Kiirenduses oli vahetu tunda 1 ja 2 käiguga. Teistega eriti mitte. Mingeid vibratsioone ja tühikäigu probleeme ei esinenud. tõesti kohalt on veits halvem võtta a muidu tundub igati hea...
kasutasin muidu siis Fidanza alumiinium ratast...
üle aasta tagasi sai paigaladatud honda crx-ile 5 kg kergem hooratatas.
8.2 kg asemel nyyd 3.3 kui ma ei exi vb. Tõesti pöördesse hyppab palju kiiremini. Kiirenduses oli vahetu tunda 1 ja 2 käiguga. Teistega eriti mitte. Mingeid vibratsioone ja tühikäigu probleeme ei esinenud. tõesti kohalt on veits halvem võtta a muidu tundub igati hea...
kasutasin muidu siis Fidanza alumiinium ratast...

- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Mina tegin nii: Läksin volta tänaval olevas metalli müüvasse firmasse, ostsin ketta rauda nimega " stall 45" viisin treiali juurde koos sinna paigutava korvi jooniste ja hammasvööga (mille saad oma vanalt hoorattalt). Treiti ilusti valmis siis võtsin vända ja hooratta viisin TTÜ-see ühe vana õppejõu kätte kes selle kõik balanssi ajas ja siis läks asi masinasse.
Oli 8kg millegiga ja nüüd siis 4,5kg.
Oli 8kg millegiga ja nüüd siis 4,5kg.
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Performance poolt ta nüüd küll ei kahjustastockrider kirjutas:jah aga äkki keegi teab on kuulnud kas drifti masinatel on asjast kasu või pigem kahju
S14 ACT Prolite flywheel + S14 ACT extreme paddle clutch kit = ebamugav linnas liigelda (e. kahju?)
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
nii siis sai asi endale kah ära paigaldatud kiirendusele andis üsna kõvasti juurde nüüd on tunne et sõidaks 2,0 turboga ennem oli nagu 1,6 vabalt hingav
Aga üx lisa jama tekkis kui mootor soe ja kõik muu sinna juurde kuuluv on kenasti soojaks sõidetud .Siis hakkab esimese käiguga kohalt võttu ajal vibrama justkui mingi asi ei pea korralikult? Kas on siis tegu libisemisega et siis kas tugevataud siduri libisemine väljendub seda moodi erinevalt tavalise siduri puhul endal see sport siduri kohapealt esimene kogemus
äkki keegi teab midagi tarka selle kohta 


Aga üx lisa jama tekkis kui mootor soe ja kõik muu sinna juurde kuuluv on kenasti soojaks sõidetud .Siis hakkab esimese käiguga kohalt võttu ajal vibrama justkui mingi asi ei pea korralikult? Kas on siis tegu libisemisega et siis kas tugevataud siduri libisemine väljendub seda moodi erinevalt tavalise siduri puhul endal see sport siduri kohapealt esimene kogemus


s14 underconstruction
Niipalju kui ma mäletan, on stall 45 karastuv teras, seega sellise asja panemine kuuma-külma saavasse kohta jäägu igaühe enda südametunnistusele.onesuspect kirjutas:Mina tegin nii: Läksin volta tänaval olevas metalli müüvasse firmasse, ostsin ketta rauda nimega " stall 45" viisin treiali juurde koos sinna paigutava korvi jooniste ja hammasvööga (mille saad oma vanalt hoorattalt). Treiti ilusti valmis siis võtsin vända ja hooratta viisin TTÜ-see ühe vana õppejõu kätte kes selle kõik balanssi ajas ja siis läks asi masinasse. Oli 8kg millegiga ja nüüd siis 4,5kg.
Mina olen oma silmaga näinud, mis juhtub kogemata stall-3 asemel stall-45-st valmistatud (väliselt neil ju vahet pole) multilifti konksuga, mis keevituskohtadest külge keevitamise korral karastub. Esimese täiskoormaga tõstmisel murdub keevituskohtade kõrvalt nagu makaron.
Lasin paar aastat tagssi janimetis teha stall 3st ühemassilise hooratta V6 biturbole, masinal oli võimu ca 450HJ/580NM, hooratta külge sai kruvitud Spec stage3 sidurikomplet 6-laba keraamilisekattega ketas. Probleeme polnud, sõitsin miski 30Tkm maha, müüsin masina koos kompotiga, mis sisse pandud. Algselt soovitas treial küll malmi kasutada hooratta valmistamisel ,kuid toorikut ei olnud võtta nii paksu, kui oli vaja.
Treialiks siis Mäealuse tänaval OÜ Janimet´is töötav Hr Jaan Kirss ( Kirsi Jaan, nii tuntakse teda rahvasuus ).
Treialiks siis Mäealuse tänaval OÜ Janimet´is töötav Hr Jaan Kirss ( Kirsi Jaan, nii tuntakse teda rahvasuus ).
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Stal-3 minuarust sellises kohas liiga pehme, siduriketas nühib sinna kergesti sisse. Ega nt pidurikettad ja hoorattad pole ilmaasjata malmist tehtud. Malmiga pole seda karastumise probleemi ja kulumiskindlus on ka parem. Ise arvan, et kui teeks nt pidurikettad stal-3st, siis kuluvad need samas tempos klotsidega. Tõsi, stal-3 on hea töödelda ja mingit karastumisejamasid ka pole. Jahtub maha ja omadused on täpselt samad.
Muidu on olemas mingid kulumiskindlad terased kah.
Muidu on olemas mingid kulumiskindlad terased kah.
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Ei tea kas see ketas(siduri) on ilma leevenditeta?? Kui ja siis auto käitub õigesti!stockrider kirjutas:nii siis sai asi endale kah ära paigaldatud kiirendusele andis üsna kõvasti juurde nüüd on tunne et sõidaks 2,0 turboga ennem oli nagu 1,6 vabalt hingav![]()
![]()
Aga üx lisa jama tekkis kui mootor soe ja kõik muu sinna juurde kuuluv on kenasti soojaks sõidetud .Siis hakkab esimese käiguga kohalt võttu ajal vibrama justkui mingi asi ei pea korralikult? Kas on siis tegu libisemisega et siis kas tugevataud siduri libisemine väljendub seda moodi erinevalt tavalise siduri puhul endal see sport siduri kohapealt esimene kogemusäkki keegi teab midagi tarka selle kohta
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln