Regum rehvid?
Regum rehvid?
Kuna otsin suviseks hooajaks OT tarvis rajarehvi siis sain ka pakkumise Regumi protirehvidele.Võrreldes teiste firma rehvidega on Regumi hinnad rohkem kui head.
Siit aga kerkis küsimus: Kuidas on kvaliteediga lood?
Äkki on keegi siin olijatest neid kasutanud või oskab keegi niisama kasuliku infot jagada.
Siit aga kerkis küsimus: Kuidas on kvaliteediga lood?
Äkki on keegi siin olijatest neid kasutanud või oskab keegi niisama kasuliku infot jagada.
protirehvi võid kasutada äärmisel juhul talvel, suvel ei ole soovitav ning mingiks rajarehviks ta kohe kindlasti ei kõlba, IMO oleks see lollus.
Probleemiks on just nende kvaliteet, sest see "mustri" osa on sinna peale kleebitud, tehaserehvid on aga ühes tükis, see peaks juba piisav vahe olema et mitte mõelda protipeale.
Probleemiks on just nende kvaliteet, sest see "mustri" osa on sinna peale kleebitud, tehaserehvid on aga ühes tükis, see peaks juba piisav vahe olema et mitte mõelda protipeale.
Enamik arvamusi protirehvide kohta põhineb kogemustel 90ndatel rahapuuduses ostetud Eestis toodetud saastaga. Kvaliteedi vahe on näha kasvõi selles, et 15 ratta saab praegu juba 50 grammiga tasakaalu, vanasti oli tavaline, et pool ratast oli tasakaale täis. Vähemalt viimaste aastate Masteri omad on täiesti korralikud. Tulika takso nendega sõidab ja kui need iga nurga peal lõhkeks, siis vast ei sõidaks. Seal sõidavad autod aastas rahulikult 100 000+ km. Loomulikult pole ta uus, aga täiesti arvestatav alternatiiv hiina saastale (Wanli jm) ja saksamaalt tassitud "vähekasutatud" rehvidele, mis on enne vedelenud 4 aastat päikese käes ja kõvad nagu vana kuri.
Selline kiri tuli minu postkasti Regumist:
Saadan käesolevale e-kirjale juurde lisatuna sõidukatele krossi ja rallirehvide hinnad (kvaliteetsed protirehvid - taastamisel on kasutatud Inglise firma AVON spetsiaalset mootorspordi materjali), mis leiate manusest koos piltidega. Antud rehve kasutatakse aktiivselt Poolas, Tsehhis, Belgias, Rootsis jne.
Pakutavad rehvid vastavad Euronormidele, kannavad "E" tähist (on tänavalegaalsed) ja valikus on rehvisegud:
- S1 soft;
- S2 medium;
- S3 hard.
Saadan käesolevale e-kirjale juurde lisatuna sõidukatele krossi ja rallirehvide hinnad (kvaliteetsed protirehvid - taastamisel on kasutatud Inglise firma AVON spetsiaalset mootorspordi materjali), mis leiate manusest koos piltidega. Antud rehve kasutatakse aktiivselt Poolas, Tsehhis, Belgias, Rootsis jne.
Pakutavad rehvid vastavad Euronormidele, kannavad "E" tähist (on tänavalegaalsed) ja valikus on rehvisegud:
- S1 soft;
- S2 medium;
- S3 hard.
kas mitte mustri osa ka tehases peale vulgitakse?Laisu kirjutas:protirehvi võid kasutada äärmisel juhul talvel, suvel ei ole soovitav ning mingiks rajarehviks ta kohe kindlasti ei kõlba, IMO oleks see lollus.
Probleemiks on just nende kvaliteet, sest see "mustri" osa on sinna peale kleebitud, tehaserehvid on aga ühes tükis, see peaks juba piisav vahe olema et mitte mõelda protipeale.
Tulika takso sõidab jah Master rehvidega, kuna neil on läbisõitu aastas väga palju siis tasub see ära, kuid probleeme on suht palju nende protikatega, tean kuna töötasin kunagi tulika autoteeninduses. Tänavaautole võib neid alla panna, talvel sõidan ka ise masteri naelrehviga, peale kergelt suurema mürataseme võrreldes teiste naelrehvidega ei ütle ma mitte ühtegi halba sõna nende kohta.
Konkreetselt Master rehvid siiski ei kõlba võistlemiseks, seda ka hobikorras, praakrehvi risk on liialt suur, kuigi peab tõdema et masteri M+S rehvid peavad drag-s väga hästi, kuid peab sõitma ilma igasuguse soenduseta.
Sellisena on igatahes mulje jäänud, ei ole käinud kahjuks üheski rehvitehases.
Konkreetselt Regumiga kahjuks kokkupuudet ei ole, võibolla on tõesti kõlbulikud ka võistluskasutuseks kui nad nii väidavad.
Konkreetselt Master rehvid siiski ei kõlba võistlemiseks, seda ka hobikorras, praakrehvi risk on liialt suur, kuigi peab tõdema et masteri M+S rehvid peavad drag-s väga hästi, kuid peab sõitma ilma igasuguse soenduseta.
Ei vaidle vastu, mõnel on tõesti. Seda saab aru kui võtta rehvist viimast, kui on ühes tükis, siis kulub rehv ühtlaselt kuni traatideni ning siis lõhkemiseni, kui aga on "pandud peale" see muster, siis enne traatideni jõudmist hakkab muster tükkidena ära tulema, nt Continental sportcontact rehvidel on nii.patrik kirjutas:kas mitte mustri osa ka tehases peale vulgitakse?Laisu kirjutas:protirehvi võid kasutada äärmisel juhul talvel, suvel ei ole soovitav ning mingiks rajarehviks ta kohe kindlasti ei kõlba, IMO oleks see lollus.
Probleemiks on just nende kvaliteet, sest see "mustri" osa on sinna peale kleebitud, tehaserehvid on aga ühes tükis, see peaks juba piisav vahe olema et mitte mõelda protipeale.
Sellisena on igatahes mulje jäänud, ei ole käinud kahjuks üheski rehvitehases.
Konkreetselt Regumiga kahjuks kokkupuudet ei ole, võibolla on tõesti kõlbulikud ka võistluskasutuseks kui nad nii väidavad.
keegi võiks neid rehve testida, ehk on tõesti head, kuid vaevalt, et soodne hind ja kenad ringiajad kokku käivad...ja kui ringi aeg ei huvita ning sõidad enda lõbuks, võid vabalt osta 100.- tk kasutatud rehve ja külglibisemist harrastada 

Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
mis rehvi mõõdud, ma ütleks, et pigem odav ei ole.Tan kirjutas: Hind on tõesti soodne nt. 16" rehvi hind on koos käibega 1400.-
tänapäeval ostavad vähesed nn lõpptarbija hindadega asju

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]