Millisesse asendisse olex mõtekas see nn orginaal wastegate jätta
Muutuva geomeetriaga turbo
Muutuva geomeetriaga turbo
On keegi sellise asjaga rohkem kokku puutund?Mul plaan panna enda sigullile selline YD30 mootori turbo vahele.Kuna Patroli peal juhitaxse seda vaakumiga siis mina pean kasutama audi välist wastegatet
.
Millisesse asendisse olex mõtekas see nn orginaal wastegate jätta
Ma ise plaanin panna max. asendisse aga ehk peaks katsetamist alustama ikka min. asendist 
Millisesse asendisse olex mõtekas see nn orginaal wastegate jätta
Ma ei saa ju vaakumit kasutada sest Nissan Patrolil juhitaxe seda mitme solenoidi ,rõhuanduri ja ajuga aga mul plaan see turbo panna enda nn ralli sigullile ja karpaga
.Sellepärast kasutangi eraldi WG.Ma üritasin uurida,et kuids ma seda geomeetria poolt regullix?Tuleb vist ikka algul miinimumi peat alustada
Mõned pildid turbost
http://pilt.ee/photo/409243/8304392/
http://pilt.ee/photo/409243/8304701/ http://pilt.ee/photo/409243/8304836/
Mõned pildid turbost
http://pilt.ee/photo/409243/8304392/
http://pilt.ee/photo/409243/8304701/ http://pilt.ee/photo/409243/8304836/
Pealkiri sobib hasti ka naiteks sellisele uudisele...
Muutuva A/R-ga
eksperimentaalse turbo kallal tootab hetkel HKS...ei tea kas asi voiks kunagi ka tooteni jouda...

Muutuva A/R-ga

[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm